FillariHephaElectrobikeGiant
Näyttää tulokset 1 - 30 / 244

Aihe: Helsingin Urheiluvälinehuolto

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
  1. #11
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    16
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Amir Katso viesti
    Itseni kokemukset reilun 6kk ajalta.
    1. Tilasin takavalon, luvattu toimitusaika 3-7vrk. Meni noin 3 viikkoa kunnes valo lopulta saapui.

    2. Helmikuussa tilasimme tytölle Madison 16" pyörän, luvattu toimitusaika 3-10vrk.
    Lopulta tuli tieto "tilattu toimittajalta".
    Meni noin 30vrk, kunnes pyörä saapui. Kysyin jo kauppojen perumistakin mutta siihen ei koskaan otettu mitään kantaa.
    Pyörä osoittautui vialliseksi, mm. toinen poljin ei pyörinyt, tavarateline oli hitsattu täysin vinoon jne. satulan ja tangon kiinnitys ei pure kunnolla kiinni eli lyhyen ajoyrityksen jälkeen ne löystyvät. Tein reklamaation ja uusi pyörä lähti tilaukseen.
    Nyt on aikaa mennyt tuosta lähes 30vrk eikä pyörää vieläkään kuulu. Tänään olen kysynyt taas pyörää puhelimella ja odotan vastausta.
    Laitoin heille myös kuluttajaviraston virallisen kaavakkeen jossa vaadin kauppojen perumista.
    Katsotaan mikä on vastaus?
    On vaan hienoa kun +3v tyttö odottaa pyöräilyä ja nyt on 2kk odotettu toimivaa pyörää pihaan!

    3. Tuossa välissä ehdin jo tilata juomapullotyylisen työkalulaatikon jolle luvattiin myös 3-10vrk. toimitusaika - lopulta tuli vahvistus että tuotetta saapuu vasta toimittajalle 8.5 eli saa nähdä venyykö tuon toimitusaika todellisuudessa tilauksesta kotiin noin 2kk mittaiseksi. Tätä nyt en jaksa säätää ja perua koska kyseessä on muutaman euron tuote.

    Voisin sanoa että liikkeessä on ok tavaraa ja tulen sieltä hätätilassa jotakin hakemaan, siis hätätilassa. Verkkokauppaa en suosittele kenellekkään.
    No niin loppuviikolla ei liike vastannut mitään. Tänään sain kuluttavirastolta selvän ohjeen että liikkeen täytyy pyörän osalta palauttaa heti rahat tai muuten sieltä soitetaan liikkeeseen asian tiimoilta.
    Nyt on liikkeeseen yritetty soittaa ja lähetetty taas uusi maili asiasta. Jos tänään jotakin selviäisi?

    24.4.2014 Tilanne: Madisonin lastenpyörä 16" korvataan. Päädyimme siihen että otan sopuisaan välirahaan Cresentin 16" Svava pyörän, jonka tiedän olevan huomattavasti laadukkaampi. Tämä pyörä löytyy liikkeestä, pyörä kasataan ja tuodaan ensi viikon ma tai ti kotiin, jolloin otetaan kyytiin palautukseen menevä viallinen Madison.
    Katsotaan pitääkö aikataulu - itse pidän tiistaita 29.4 takarajana.
    Madisonin pyörästä näkyy netissä aika hyviäkin arvosteluja ja mielipiteitä mutta jos vertaan pyörää vaikka viime vuoden 12" Crecent Snotraan on Madison todella surkea pyörä. Hintaluokka näillä on kuitenkin sama.
    JOten Madisonin on tiputtanut tälle vuodelle laatua todella paljon tai sitten arvostelijat/kehujat eivät ymmärrä mitä sana laatu tarkoittaa?
    Odotan jo lastenpyörien kohdalla innolla sitä aikaa kun tyttö siirtyy vielä isompaan pyörään ja pääsee valitsemaan oikeasti laadukkaampaa tuotetta alle.

    25.4.2014 Tilanne: Lasku välirahasta luvattu kahteen otteeseen 24.4 aikana + toimitusaika. Nyt on reilu vuorokausi mennyt (25.4 klo.13.30), toiseen sähköposti kyselyyn laskusta ei vastattu ja nyt on soitettu liikkeeseen. Jonotus kesti 27min jonka jälkeen katkaisin, toinen jonotus kesti 22min - ei vastattu.
    Lähetetty taas sähköposti jossa vaadin heti laskua välirahasta + toimituspäivää. Toinen vaihtoehto on että kurvaan liikkeeseen, isken Madisonin tiskiin enkä poistu liikkeestä ennenkuin rahat on kädessä.

    29.4.2014 Tilanne: Lisä mailien avulla lasku välirahasta saapui perjantaina, maksoin ja lähetin kuitin maksusta. Eiliseen iltapäivään mennessä ei tullut tietoa pyörien vaihdosta joten kurvaan tänään liikkeeseen, vien Madisonin pois ja tilalle tulee Crecent. Kaikki pitäisi olla valmiina klo.17 aikaan. Toivottavasti tämä show oli tässä!

    30.4.2014 Tilanne: Uusi Cresent haettu itse liikkeestä sillä toimitus olisi muuten kusenut - taas! Alkuperäisen Madison lasten pyörän tilalle oli liikkeeseen tullut jo ns. takuuvaihtopyöräkin ja olivat siitä todenneet että eturatas heitti 10mm. Eli "suomalainen" Madison on huonontanut laatuaan selkeästi parin vuoden aikana. No nyt on Cresent tytöllä ja pyörä on erittäin laadukas market pyöriin verrattuna. Tämä asia sai pitkän (9vko) ajan kuluttua toivottavasti onnellisen päätöksen.

    21.5.2014 Tilanne: Pyörä on toiminut upeasti! En ole vaan koskaan saanut kuittia tästä pyörästä vaikka kuinka pyydän. Samoin tuon kohta 3. työkalukotelo ei ole vieläkään tullut eikä vastata mailiin jossa tiedustelen mahdollista toimituspäivää. Olen siis yhteydessä kuluttajavirastoon pyörän kuitin vuoksi ja otan samalla siellä puheeksi tuo könttäkuitit!
    Amir muokkasi tätä : 21.05.2014 at 10.41 Syy: Tilannepäivitys

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •