Lainaus Alkujaan tämän lähetti tiger Katso viesti
Huomiolle pantavaa miten porukka dissaa Sky: ta. Ajan henki on se, että jos joku dominoi liian selkeästi niin on epäiltävä dopingin käyttöä. Loogista ja surullista. Tästä ajatusmallista voimme syyttää LA:n perintöä. Itse ajattelen edelleen että syytön kunnes toisin todistetaan.
Minä olen täsmälleen samaa mieltä. Tai oikeastaan: käyttäköön niin kauan kuin eivät kärähdä. Koska: käryämisellä tehdään hallaa lajin imagolle, käyttämisellä omalle terveydelle. Se terveys on tärkeämpi, ja jos tiukka testaaminen saa d:n pysymään edes jossain rajoissa, se kannattaa, vaikka porukka vielä jotain käyttäisikin.

Meidän viihdearvomme vuoksihan koko d-ilmiö on olemassa. Eli: Se on testauksen heikkoutta, jos käyttäjiä ei saada kiinni. Urheilijoille ei pidä syytää sitä vastuuta, että joku huijaa ja hänet pitäisi puhtaana saada kiinni. Ja siinä samalla vielä riuhtoa vuoria ilman wattimittaria, tehdä iskuja kahden minuutin välein - vähintään kolme per vuori - ja ajaa vielä pitkä tempo yli viittäkymppiä. Kyllä sitä saadaan, jos halutaan, mutta reunaehdot, ne reunaehdot.

Ja siltikin: Minulle tulee mieleen Froomen kadenssista Lance Armstrong. Kellotin sitä tänään viimeisessä nousussa ja se oli hyvin lähellä 120:a. Ja Skysta tulee mieleen muinoinen US Postal. Ei tälle voi mitään, mutta dopingista syytellään sitten, kun siihen on näyttöjä. Sitä ennen joko katsotaan kisaa tai ollaan katsomatta.