On olemassa hyviä moottoripyöräuria ja sitten on olemassa vittumaisia spooreja, savikoita, juoksuhiekkaa jne. Kivikosta olen eri mieltä eli siellä ajaminen kyllä kehittää ajosilmää, tasapainoa ja pyörän hallintaa. Sitä paitsi se on sopivina annoksina kivaa. Mutta kaikestahan ei vaan ole pakko tykätä, joten kannattaa tietää minkä uran valitsee.

Ai että porukkalenkillä. No kun menee vetämään letkaa niin saattaa saada ajaa ihan minne itse haluaa.
Mitä tuohon Eroksen kysymään lentokentän kiertoon tulee, niin.... Siis Turun Ladun majalleko olisi pakko päästä? Tuo Pajusuo ei nimittäin kerro minulle mitään. Kyllähän lentokentan suunnalla on ajettavaa, mutta ei se nyt lähialueiden parhaimmistoa mielestäni ole. Lentokentän itäpuolella joutuu ajamaan väkisin jonkun verran siirtymää. Pohjoispuolella Karhulankallioilla kannattaa piipahtaa, Palttametsän länsipuolella on hakkuita joiden läpikuljettavuus lienee surkea. Lentokenttä - Valkkisvuori - hiekkakuopat linjalta löytyy paljon ajettavaa (sekä hyvää että huonoa). Kiitoradan länsipään kiertää endurospoori, joka on ajettava mutta ei kehuttava. Eteläpuolella Rotanvuori on omalla tavallaan kiva, mutta ei oikein tarjoa kunnollista läpiajoreittiä. Rajakallio - Pomponrahka alue tarjoaa pitkoksia sekä vähän polkuakin. Lentoaseman kaakkoissektorista löytyy ajettavaa eli kalliota, erilaisia spooreja ja kivikkoja. Kun ei tarkempaa tietoa lähestymissuunnasta ole, niin lähialueen varteenotettavia vaihtoehtoisia ajomestoja löytyy mm. Runosmäen, Mälikkälän, Haunisten, Kullaanvuoren ja Jäkärlän (eteläpuolisilta) alueilta.
Kirjanmerkit