ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 60 / 445 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 50 58 59 60 61 62 70 110 160 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.771 - 1.800 / 13345

Aihe: Syksy tulee, valoa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kh74 Katso viesti
    Näyttää kyllä todella mielenkiintoiselta tuokin Niteriderin lamppu.
    http://www.niterider.com/prod_minewtx2.shtml

Harmi jos siinä ei kuitenkaan ihan loppuun asti ole viety valokeilan optimointia. Ehkä syksyllä tulee se killerilamppu tuohon halpishintaluokkaan.
    Mietin tuota kanssa kun se oli kuitenkin suht edullinen, mutta lueskelin mtbreviewia yms niin ihmisillä on mennyt akut huonoon kuntoon tosi nopeasti ja ei ole ollut kauhean halpaa saada uutta valmistajalta..

bo-boing.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hyuga Katso viesti
    Mietin tuota kanssa kun se oli kuitenkin suht edullinen, mutta lueskelin mtbreviewia yms niin ihmisillä on mennyt akut huonoon kuntoon tosi nopeasti ja ei ole ollut kauhean halpaa saada uutta valmistajalta..

Toi on loputon suo jos noita rupeaa vekslaamaan. Ostat nyt halvan, jos et tarvitse älyttömästi valotehoa ja ensi syksynä sitten uuden. Kuten on moneen kertaan sanottu niin silloin varmasti on valikoimaa jo paljon enemmän ja edullisemmin. Eli suosittelen edelleen tuota scoloa, voisin ehkä omastani luopua, kun sen väliaikaiseksi kuitenkin ostin.

Oon ite käyttäny ton scolon kanssa 6kpl 2.5Ah AA-akkuja ja valo palaa noin reilu 2h niillä. Akut omasta takaa ja tuo scolo sen ~35e mitä maksoi kuluineen telineen kanssa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maitorahka Katso viesti
    Toi on loputon suo jos noita rupeaa vekslaamaan. Ostat nyt halvan, jos et tarvitse älyttömästi valotehoa ja ensi syksynä sitten uuden. Kuten on moneen kertaan sanottu niin silloin varmasti on valikoimaa jo paljon enemmän ja edullisemmin. Eli suosittelen edelleen tuota scoloa, voisin ehkä omastani luopua, kun sen väliaikaiseksi kuitenkin ostin.

Oon ite käyttäny ton scolon kanssa 6kpl 2.5Ah AA-akkuja ja valo palaa noin reilu 2h niillä. Akut omasta takaa ja tuo scolo sen ~35e mitä maksoi kuluineen telineen kanssa.
    Hup! Olisi voinut tarkentaa, ajattelin hankkia noi tuossa kuukausitakaperin Scolo on nyt tällähetkellä menossa budjettiin, pitää vaan katsoa meneekö tili kuin pahasti nollaan (vai ali) fillarimessujen aikana
    bo-boing.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hyuga Katso viesti
    Hup! Olisi voinut tarkentaa, ajattelin hankkia noi tuossa kuukausitakaperin Scolo on nyt tällähetkellä menossa budjettiin, pitää vaan katsoa meneekö tili kuin pahasti nollaan (vai ali) fillarimessujen aikana
    Älkä nyt enään mitään tilailko. Ne on vanhanaikaisia jo syksyllä. Pimeäkin tulee vasta kuuden jälkeen ja kun kuukausi vielä sinnitellään, niin sitten näkee jo ihan hyvin ajaa ilman lamppuja.

karkas.......

Mulle tuli vihdoin tänään kouraan Hopen Vision 4:nen. Pikkutyyppien perusteella valotehoa on reippaasti, pääsis vaan ulos testaamaan. (Flunssa+polvi).. Nyt se on pakko ajaa klo 19 jälkeen ja huhtikuussa yöaikaan..

Niin, siis tuo on 960lm, 360€ CRC:llä, 415g Li-ion akku, 7,4V, 5,2Ah, 2,5h täydellä teholla. Tai jotain tommosta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Takamisakari Katso viesti
    Mulle tuli vihdoin tänään kouraan Hopen Vision 4:nen. Pikkutyyppien perusteella valotehoa on reippaasti, pääsis vaan ulos testaamaan. (Flunssa+polvi).. Nyt se on pakko ajaa klo 19 jälkeen ja huhtikuussa yöaikaan..

Niin, siis tuo on 960lm, 360€ CRC:llä, 415g Li-ion akku, 7,4V, 5,2Ah, 2,5h täydellä teholla. Tai jotain tommosta.
    Ai se on tullut vihdoin myyntiin, pitikö jo tulla viimevuoden puollella, mutta "vähän" myöhästyi. Jos viitit niin laita pari kuvaa valoista, kun itse olen kuolannut tuon perään

Voinhan tuota yrittää. Unohtu taas se perusjuttu noitten engelsmannien kanssa että nillähän on tuo sähköpistoke hieman erilainen kuin täällä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maitorahka Katso viesti
    Ai se on tullut vihdoin myyntiin, pitikö jo tulla viimevuoden puollella, mutta "vähän" myöhästyi. Jos viitit niin laita pari kuvaa valoista, kun itse olen kuolannut tuon perään
    OK, jos se nyt vihdoin on tullut myyntiin ja CRC sen toimittaa suurin piirtein heti, niin sitten ehkä kannattaa tilata. Syksyn uutuudet tulee kuitenkin myyntiin oikeasti vasta keväällä, niin kuin tässäkin nähtiin.

Kuvia Hopen valaisemasta metsästä odotellaan myäs täällä. Tilata en aio, mutta kun olen muita houkutellut tilaamaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti troh Katso viesti
    Kuvia Hopen valaisemasta metsästä odotellaan myäs täällä. Tilata en aio, mutta kun olen muita houkutellut tilaamaan...
    Ei varsinaisesti metsää, mutta kuitenkin jotain kuvia.

Eikä valojen hankintaa kannata siirtää kevään tulon takia, niitähän tarvii kuitenki Lohjan 24h:ssa pimiässä kaahottaessaan. Ja ledithän voi sit päivittää jahka parempia joskus tulee

Reilu viikon ikäinen Sigma Mirage Evo + Evo X Pro setti ja nyt toisen lampun (5W) on/off kytkin ei pelitä. Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia? Lampun saa siis käyntiin mutta on kovan työn takana (saa painaa hel*etisti) kun taas toisen lampun kytkin toimii kuin ajatus.

Hilppeet tilattu bike-components.de firmasta. Mitenköhän takuuhommat hoituu noiden kanssa? Pitääkö lähetellä toi lamppu ensin niille tutkittavaksi ennen kuin he voivat antaa uuden vai onnistuisiko homma kivuttomammin jollain toisella tapaa.

Pystyisköhän Suomessa joku Sigman valtuutettu liike hoitamaan asian?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kinkkujuusto Katso viesti
    Reilu viikon ikäinen Sigma Mirage Evo + Evo X Pro setti ja nyt toisen lampun (5W) on/off kytkin ei pelitä. Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia?
    Evo X:n ja ensimmäisen tilalle tulleen vaihdokin kytkin(elektroniikka) hajosi heti kättelyssä ennen ensimmäistäkään varsinaista käyttökertaa. Alkuperäisen lähetin postikulut itse maksaen suoraan Sigmalle, toista varten lähettivät ystävällisesti palautuskuoren saksalaisilla postimerkeillä... Minulle sitten lopulta jäi myös toinen rikkinäinen (lue: varapolttimo) vastineeksi ensimmäisen postikuluista.

Tuo kuvaamasi kyllä viittaisi enemmän johonkin mekaaniseen ongelmaan, olisiko siellä jotain vähän väärässä asennossa tai joku roska välissä. Ota etulasi-polttimo-systeemi pois ja katso.

F-messujen fitness-puolella räpläsin Lupineja...aikas vakuuttavia. Paljollakohan semmoisen Bettyn sais
    Kaupin Kanuunat, Team Garmin MTB

"Olet ehjä vasta silloin, kun olet sekä henkisesti, että fyysisesti täysin palasina": mtbSeikkailu 2012

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fin-76 Katso viesti
    F-messujen fitness-puolella räpläsin Lupineja...aikas vakuuttavia. Paljollakohan semmoisen Bettyn sais
    Höh, mitä varten ne sinne oli piilotettu. Olisi kiinnostanut kanssa.

Mitä tuohon Sigman settiin tulee, kaverin kanssa ostettiin molemmille endurance kitit, ei minkäänlaisia ongelmia toiminnassa muutaman kuukauden jälkeen.
    2007 Bianchi
    1997 Kuwahara

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jorma Katso viesti
    Höh, mitä varten ne sinne oli piilotettu. Olisi kiinnostanut kanssa...
    Ne oli siellä fitnesspuolen suunnistuskopilla (Suunnistajankauppa & Suunnistusliitto tjsp.) Lupine Wilman lisäksi myös muita valoja esillä, kuten Lupine Edison XS, Silvan sekä Mica:n otsa-halogeenit

"Olet ehjä vasta silloin, kun olet sekä henkisesti, että fyysisesti täysin palasina": mtbSeikkailu 2012

Jopo Juoppo Guest
    Tuossa olis nyt tollane polkupyörään tarkoitettu tuuligeneraattori/LED valaisin...

http://www.treehugger.com/files/2006...ammy.php#perma

Reilu viikon ikäinen Sigma Mirage Evo + Evo X Pro setti ja nyt toisen lampun (5W) on/off kytkin ei pelitä. Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia?
    Kytkimessä häikkää täälläkin.

Mun tapauksessa Bike24:ää ei asia kiinnostanut joten lamppu Sigmalle vaan. Kesti kokonaisuudessaan noin kuukauden lähettämispäivästä saada ehjä takaisin. Voi sitten miettiä josko tilaisi/ostaisi suomesta toimivan lampun, jos ajamaan haluaa. Itse ainakin ehdin ostaa uuden, kuitenkin erilaisen lampun jossa siinäkin oli kytkinvika, onneksi oli ostettu naapurikaupungista eikä netistä...
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fin-76 Katso viesti
    Minä räpläilin myös ja tulin vakuuttuneeksi. Keskustelin siinä tämän Suunnistajankaupan toimihenkilön kanssa ja he kuulemma aikovat hankkia niitä pyöräkiinnikkeitä liikkeeseen, eli saa Lupinea kotikylästäkin eikä tartte tilailla. Tuo Wilma x:n otsapantakin olisi hyödyllinen muissa ulkoilma-aktiviteeteissa. Joten taitaa olla siinä se ensi kauden ja tulevien vuosien valaisin.
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Jep, onkohan siitä nyt jo pari vuotta, kun oli vastaavanlainen tilanne. Lamppu oli ostettu Saksasta ja takuut hoidettiin silloinkin suoraan Sigmalle. Taisihan tuossa muutama viikko vierähtää siihen, että oli uusi lamppu kädessä. Postikulut sai takaisin (laitoin kuitin lähetyskustannuksista ja tilinumeron lampun mukana muistaakseni..).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dalmore Katso viesti
    .. Keskustelin siinä tämän Suunnistajankaupan toimihenkilön kanssa ja he kuulemma aikovat hankkia niitä pyöräkiinnikkeitä liikkeeseen.
    ?? Sehän käy suoraan ilman mitään erityisiä lisukkeita!

--+MM+-- Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dalmore Katso viesti
    Keskustelin siinä tämän Suunnistajankaupan toimihenkilön kanssa ja he kuulemma aikovat hankkia niitä pyöräkiinnikkeitä liikkeeseen, ...
    Lampun vai akun?

µ

Nyt on saatu ensimmäiset ledipäävalot autoihin, Lexus ja Audi. Audissa sekä lähi- että kaukovalot ledeillä.
    Satunnainen piilopyöräilijä

No johan on aikakin!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti walesi Katso viesti
    Nyt on saatu ensimmäiset ledipäävalot autoihin, Lexus ja Audi. Audissa sekä lähi- että kaukovalot ledeillä.
    On Autobildiä tullut luettua?

Joo, kävin vessassa.

Sain vihdoin ja viimein Fenix L2D lampun testiin. Tuolla pari kuvaa kunhan vaan rullaat sivun alas.

http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/27z8...putesteja.html

Oletkos Vee aikeissa koeponnistaa Fenixin T1sen?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti walesi Katso viesti
    Oletkos Vee aikeissa koeponnistaa Fenixin T1sen?
    Ilman muuta jos vaan sellaisen jostain saan käsiini.
    Ostaa en itselle aio.

On muuten tulossa 2008 syksyllä isohko lampputesti. Koko Suomen kattavan kauppaketjun lampuista. On alustavasti jo sovittu asia.

Muuten.. tässä linkki tunnin mittaiseen kaasupurkauslamppu esittelyyn.
    Esittelyssä Microfire Warrior III ja Polarion PH40.
    Valitse sivulta: (To 13.03. elämysvalottelua)
    http://www.jurva.fi/site?node_id=455
    Videon lopussa valottelua pimeässä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vee Katso viesti
    [OT]Pohojalaanen kollegani tyrkkäs joskus tuon videopiirin imitaattoripätkän linkkinä ja totes, että kuolen häpeästä [/OT]

aika bueno valo moneen lähtöön on siqman evo hässäkkä tsykään ja retki k2 luxenon hedlight kypärään niin rupee tällänen puolisokee vanha jääräkin jotain näkee.ja toi otsalamppu on hintansa väärtti

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •