FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 4 / 34 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 3 4 5 6 14 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 91 - 120 / 1002

Aihe: Raahe

dipnwingman Guest

Nauraa

maanantaista en oo ihan varma, mut sillon vois käyä sen valopää lenkin..?

Mää pääsen maanantaina... vois olla ihan rento käyä testaan niitä lamppujakin.

Mulle tuli tännää saksasta jotain krääsää... XT:n pakka(deore on 450g ja tuo 270g... heh ) semmonen sks:n pumppu, XT ja XTR ketjut ja 4 xtr:n vaihevaijeria. Nii ja kammen ulosvetäjä ja sisuskumiki tuli. Tuolla ulosvetäjällä saa melkeen kaikki kammet irti, paitsi niitä hollowtech kakkosia. Sillä bilteman härvelillä sai vaan nelikantit...
    jusSsa muokkasi tätä : 19.10.2007 at 17.32

suhtnormaali Guest
    Ilmoittakaa sitte ku ootte lahdössä pyöräileen nii mä lähen messiin!
    ..(tarkempaa tietoa odotellessa)..

dipnwingman Guest
    onko suhtnormaalilla muuten valoja millä näkis mehtässäki?

Mulla kävi semmonen hassu jutska että sain myytyä tuon foxin. Pitää tilata relevation viimestään ens kuun alussa(parin vk:n päästä) kun tulee vähän lisää rahaa. Koitan selvitä tuolla focuksella siihen asti.

No joo, pitäskö sitä huomenna sitte käydä päivällä vai illalla?

Jos vaan passaa niin mun mielestä ois parempi huomenna (+ viikonloppuna) käydä päivällä vähän pidempi lenkki, ja sitte keskellä viikkoa vähän lyhempi kiekka pimeellä, niin ei tulis kahta pitkää peräkkäin. Jos huomenna vaikka mentäs tekarille makkaraa paisteleen. Jaksasittekko vetää sen 50km lenkin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti qwozo Katso viesti
    No joo, pitäskö sitä huomenna sitte käydä päivällä vai illalla?

Jos vaan passaa niin mun mielestä ois parempi huomenna (+ viikonloppuna) käydä päivällä vähän pidempi lenkki, ja sitte keskellä viikkoa vähän lyhempi kiekka pimeellä, niin ei tulis kahta pitkää peräkkäin. Jos huomenna vaikka mentäs tekarille makkaraa paisteleen. Jaksasittekko vetää sen 50km lenkin?
    Tokitoki... mulle passaa nuinki päin. Eihän se 50km oo matka eikä mikään, hyvillä poluilla

Miten ois joskus 11-12 aikaan?

11.30 vois olla kyllä hyvä...mun pitää kyllä vähän miettiä vielä sitä reittiä, ku jotku polut on niin heikossa kunnossa sateiden jäljiltä. Pitää kattoa myös se lähtöpaikka silleen, että tulee kunnolla ajettua ennen sitä makkarataukoa. Laittakaa infoa muutkin jos olisitte lähdössä. Pitäs kans sopia, kuka ostaa makkarat.
    On kyllä kauheeta spekulointia tää homma

Nuoli MTB Raahe 50

Kattelin ton reitin, niin siitä tulee sellanen +-50km, vähän riippuu, mitä polkuja ajellaan. Jos niitä makkaroita sille Altaalla paistellaan, niin siinä tulee varmaan tunnin tauko, joten lähetään jo 11.00, että kerkee ennen iltaa pois. Reitti on muutenkin melko hidas ja tekninen. Lähtöpaikka on tällä kertaa mielenkiintoinen... Museo
    Voin soitella Laukalle jos nekin lähtis. Entä polkup. ja suhtnorm.?

suhtnormaali Guest

Peukalo ylös

Mä lähden ainaki!

huomenna klo 11 museolta?.. ja makkaraa mukaan?

Hieno homma!
    Jos suhtnormaali ottasit yhden 4kpl paketin, niin siinä ois vaikka sulle ja jusSsalle makkarat. Mää voin järkkäillä ne loput makkarat sitte sen mukaan, ketä lähtee. Niitä ei kuitenkaan liikaa kannata mukana kanniskella. Varmaan vois ottaa myös vähän muuta evästä (suklaata, leipää) ja juomista mukaan. Ja klo 11 Museolta.

dipnwingman Guest
    eihän ois pienintäkään mahdollisuutta muuttaa tuo lenkki tiistaille??
    ois huomena vaikka mitä muutaki ja muina päivinä ei oo sitte mitään. mutta jos ei pysty niin en kyl sitte pääse mukaan.
    dipnwingman muokkasi tätä : 21.10.2007 at 17.03

Voin tulla mukaan, aivan sama kumpana päivänä. Eiköhän se 50km onnistu vaikka tässä onkin tullut urheitua melko paljon. Mutta katsellaanpa tarkemmin kun pääsen kotiin.
    hors catégorie

Määki pääsen tiistaina mutta ehkä mieluummin lähtisin huomenna.

Pysytään siinä aikasemmassa suunnitelmassa, eli huomenna mennään.
    Harmi vaan ku kaikki ei pääse, mutta näitähän sattuu. Pitää käydä sitten keskiviikkona illalla, niin pääsee vissiin kaikki lämppumiehet matkaan.

Tarkotattahan te nyt sitä museota joka on sielä rannassa? Etten mee väärään paikkaan...

Onko muuten kellään ylimääräsiä vaihdevipuja? Tai jompaakumpaa. Semmosta misä ei oo jarrukahvoja samassa. Sais vähän tuunattua tuota focusta.(spessun kiekot ja jarrut)
    jusSsa muokkasi tätä : 21.10.2007 at 19.03

Juujuu, juurikin se museo

Mää voin ottaa kameran ja yritän ettiä lisää akkuja ni ei ainakaan tarvi niistä huolehtia. Miten se makkarahomma tehhään? Määki voin ostaa niitä jos tarvii.

Eikö se nyt mennyt niin, että qwozo ja suhtnormaali tuo makkarat, minä tai qwozo, jäi epäselväksi kumpi, tuo puukon ja sinapin, ja minä tuon iskaripumpun että saadaan suhtnormaalin Kettuun henkeä.
    hors catégorie

Ei vissiin tarvi, jos suhtnormaali käy hakeen. Mää otan kans paketin. Sitähän voi sitte ostaa matkan varrelta Ollinsaaresta, jos ei oo tarpeeksi.

Nyt mää kyllä laitan koneen kiinni ja meen nukkumaan (kohta)...koko päivä tullu täällä roikuttua

Sääennuste näyttää vähän uhkaavalta, mutta toivottavasti ei ala satamaan.

dipnwingman Guest
    suunnitelmat muuttu pääsen sitteki mukaan mut joudun ehkä lähtemään kesken reissun..

Tän päiväseltä lenkiltä muutama kuva:
    http://jusssa.pinkbike.com/album/Porukkalenkeilt/

Ei oikeen onnistunu nuo kuvat. Iso osa oli aika pimeitä, pitäis olla parempi kamera.

Ja tuosa pinkbiken kansiosakin on joku vikana kun ei voi vaihtaa albuumin nimeä. Tuli pieni kirjotusvirhe...

dipnwingman Guest
    joo eihän se koko reissu oikeen onnistunu

dipnwingman Guest
    monelta sitä mennään keskivikkona sinne valopää lenkille ja minne?

Mulle tuli tännään se takavaihtaja mutta siitä puuttuu pari osaa eikä sitä saa toimimaan. Myyjä tais olla joku huijari, pitää antaa vähän palautetta. Saattohan ne vahingosakin jäähä pois, en tiiä. Eli ei tuu spessu kuntoon ainakaan vielä syysloman aikana

Mää pääsisin keskiviikon lenkille hyvällä tuurilla joskus 6 jälkeen. Mulle passais parhaiten joskus 7 aikaan, eikö se ois aika sopiva? Ois jo kunnolla pimiä.

Juu, ei taida tulla mun ajeluista mitään tällä viikolla. Palellutin itseni viikonloppuna hiihtoputkessa, ja nyt on sitten 38 ja risat kuumetta, enpä sitten lähtenyt Ouluun ostamaan koolia tai valopäävarusteita
    hors catégorie

Säätiin sen miragen molemmat lamput kypärään kiinni. Ei niin näppärä eikä hieno kuin pelkkä pitkä valo. Tuo painaaki aika paljon.(saattaa alkaa tuntuun niskasa jos kauemmin pitää) Ehkä laitan sen pelkän pitkän tuonne pottaan.

Onko sinne lähösä sitte kettään? Mistä ja minne lähettäs? Mulle sopis kylmäniemi mutta jos te viimeks olitte sielä niin ei ehkä sitte...

dipnwingman Guest
    Lasse ja minä lähetään ainaki.Vois käyä kylmälläniemellä ja sit ollinsaaressa niitä muutamia. pittää soittaa tuolla organisointi päällikölle jos se on suunnitellu jonku reitinmut seiskalta ois hyvä lähtöaika.

dipnwingman Guest
    Huom! Valopää lenkki tännään 19.00 ja lähtö ollinsaaren siwalta! nimim. "soitin"

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •