GarminElectrobikeGiant
Sivu 5 / 83 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5 6 7 15 55 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 121 - 150 / 2473

Aihe: Pyöräilyhousut

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    En menis minäkään, en myöskään verkkareissa, uimahousuissa, sukelluspuvussa, pihavaatteissa, tuulipuvussa, painitrikoissa, sählykamppeissa. Joidenkin mielestä urheiluvaatteet kuuluvat urheiluun . Ihan totta.
    Ja jos mut joku näkis ihonmyötäisissä muualla kuin pyörän päällä, olis julkisivulautakuntakin kauhuissaan. Kuuluisan ajattelijan sanoin: "rikoo on riskillä ruma"
    Eli siis kyseessä ei ole pyörälenkin ohessa tapahtuva sämpylällä käynti? Eihän niitä housuja sitten tarvitse jos pyöräilee vaan muutaman kilometrin sämpyläbaariin ja takaisin, tietenkään. Aika herkkä perse saa olla, että menee siitä vielä ruvelle

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apartanen Katso viesti
    Eli siis kyseessä ei ole pyörälenkin ohessa tapahtuva sämpylällä käynti? Eihän niitä housuja sitten tarvitse jos pyöräilee vaan muutaman kilometrin sämpyläbaariin ja takaisin, tietenkään. Aika herkkä perse saa olla, että menee siitä vielä ruvelle
    Laitoin sen sämpylän nyt siihen, mutta ehkä huono sana oli kuvaamaan mitä tarkoitin Eli housujen pitäisi olla sellaiset että kehtaat mennä esim. kesällä muuhunkin kuin lähikuppilan terassille istuskelemaan. Kireät trikoot eivät täytä tätä vaatimusta.

Tämmöisillä kesäisillä maakuntakierroksilla olen vetänyt succikset alle ja päälle perusmallin McKinleyn reisitaskushortsit. Näin saa kännytkin vyölle ja lompsat & romppeet taskuihin.
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hämis Katso viesti
    Laitoin sen sämpylän nyt siihen, mutta ehkä huono sana oli kuvaamaan mitä tarkoitin Eli housujen pitäisi olla sellaiset että kehtaat mennä esim. kesällä muuhunkin kuin lähikuppilan terassille istuskelemaan. Kireät trikoot eivät täytä tätä vaatimusta.
    Mutta jos lenkki on lyhyt niin housuja ei tarvita ja jos lenkki on pitkä sitä ei päätetä mihinkään trendikuppilaan. Näin minulla ainakin on mennyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apartanen Katso viesti
    jos lenkki on lyhyt niin housuja ei tarvita
    Jaa ei vai
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Jaa ei vai
    Apartanen on vähän erilainen nuori. Olen tavannut lenkillä!

Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hämis Katso viesti
    Kireät trikoot eivät täytä tätä vaatimusta.
    Riippuu siitä millainen mies housuissa on sisällä.
    Jos et aja et voi ottaa!

Joo-o, sunnuntaisinkin lähtisin ilman housuja, mutta vielä on ollut niin kylmä.
    (Saattoi olla, että tarkoitin pehmustettuja, erikseen pyöräilyyn tarkoitettuja housuja. Kahvilla voi käydä vaikka suorissa housuissa.)

kulkuset

Mitenkäs te puette nämä pyöräilyhousut? Olen kyllä käyttänyt oikeita housuja jo kymmenen vuotta, mutta silti ihmettelen edelleen kuinka ne pitäisi pukea!
    pallithan on pahasti tiellä, mutta poiskaan niitä ei voi leikata. Nostatteko te ne reilusti ylös, kivetsetkin?
    Entä hinaatteko te housun kangasta kivesten ja reiden väliin? Hankaa nimittäin kivekset usein ikävästi reiteen. Tämä auttais, mutta silloin kutistuu taas pallitila ikävästi. Eikä mulla ole isot.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti karhut Katso viesti
    Mitenkäs te puette nämä pyöräilyhousut? Olen kyllä käyttänyt oikeita housuja jo kymmenen vuotta, mutta silti ihmettelen edelleen kuinka ne pitäisi pukea!
    pallithan on pahasti tiellä, mutta poiskaan niitä ei voi leikata. Nostatteko te ne reilusti ylös, kivetsetkin?
    Entä hinaatteko te housun kangasta kivesten ja reiden väliin? Hankaa nimittäin kivekset usein ikävästi reiteen. Tämä auttais, mutta silloin kutistuu taas pallitila ikävästi. Eikä mulla ole isot.
    Oikea jalka oikeaan punttiin, vasen jalka vasempaan ja heppi kivineen siinä keskellä. Oisko sulla liian isot housut?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti karhut Katso viesti
    pallithan on pahasti tiellä, mutta poiskaan niitä ei voi leikata.
    Jos on liian isot housut tai liian pitkät henkselit niin pallit ei pysy ylhäällä ja ajo ei ole mukavaa.

Nostatteko te ne reilusti ylös, kivetsetkin?
    Joo
    No en ole hinaillut.
    Housujen pitää olla sellaiset, että kun seisot suorana niin hekselit vähän kiristävät ja ajoaennossa ovat ok.
    Jos on paksut reidet kuten mulla, niin on vaikeata läytää housuja joita ei tarviset tuunata. XL bögät on mulle muuten hyvät, mutta kiristävät reidestä, joen kuminauhaa pitää jatkaa. XXL-housut olisivat reidestä hyvät, mutta munat eivät pysy ylhäällä. Nyr on xxl kokoiset, joissa henkseleitä on lyhennetty ja etupuolelta vedetty sisään vähän.
    Jos et aja et voi ottaa!

travolta Guest
    Tarpiaksi kiriät ni pysyy pallit paikallaan..eikä niitä o kuppiloihin suunniteltukaan..(siis housuja)!!

Adidaksen tai Bianchin lyhyet henkselihousut

Onkos jollain kokemuksia ja hintatietoja mitä tuollaisista kannattaa maksaa??

Oldgood Guest
    Heh. Ite oon nyt vasta alotella pyöräilyä ja lueskelin vastauksia ajan kuluks. Tosiaan kaapista löytyy yhet vanhat "pehmustetu kalsarit" jotia oon pitäny shortsien alla. Saa nähä jaksaisko panostaa tässä lähiakoina, nyt ku on poljinta ja kenkääki saatu vaihettua, muutenkin vähän isompaa huoltoa tehty ja pakkarit sun muut turhat poistettu.

Luuletteko et löytys tämmöselle ujommalle kundille housuja, eli ei ihan semmosia ihonmyötäsiä, vaan vähän löysempää mallia. Tarkotus ois ajaa viikonloppusin ja juokkueharjottelun loputtu myös omatoimijaksolla hieman pitempiä lenkkejä, ajaksi sanottakoon 2-5h, joskus pitempään, joskus sprinttejä.

Pyöränä on vanhahko maantiepyörä jossa satula on kohtuu kova, muttei mikään kilpamalli lähellekkään.

Mistä kunnon housuja

Mistä täältä Suomesta saa Löfferin parempia malleja L4505?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tsingpao Katso viesti
    Mistä täältä Suomesta saa Löfferin parempia malleja L4505?
    Comfort Extreme -housut ostin kokkolasta pyöräpojilta tossa reilu viikko sitten.
    Näyttäs olevan myös rtechsuspensionin valikoimissa
    mk muokkasi tätä : 07.06.2007 at 23.19
    -- not fast but furious --

Tattis, saaminen on hieman hankalaa. Oliko pitkä toimitus. Ja R-techillä ei ole kokoja kuin vain M-kokoa. L-kokoa kaivataan. Onnistuiko tilaus puhelimitse? Tiedosta kiitollinen.
    tsingpao muokkasi tätä : 07.06.2007 at 23.33

Pyöräpummi Guest
    Jos tulee tyylillisiä ongelmia niin voi vaikka asentaa kalukukkaron. Eiköhän voi jo mennä rauhassa kahvillekin!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kalukukkaro

No ny tuli nuo kunnon Löfflerit tilattua. Koko on L 52 vaikka olen 174 cm pitkä, mutta massa löytyy keskivartalossa ja reisissä eli hieman varaa pitää olla vai mitä?

Löfferin paras housumalli saapui. Koko on just eikä melkein ja muutenkin tuntuma on hulppea. Ei kun testaamaan. Eiköhän SLC gel flow asetu kuriin ja nuhteeseen. Ostin ne jonkun neuvomasta Pyöräpojilta Kokkolasta. Palvelu pelasi ja toimitus oli nopea.

Löfferin paras housumalli saapui. Koko on just eikä melkein ja muutenkin tuntuma on hulppea. Ei kun testaamaan. Eiköhän SLC gel flow asetu kuriin ja nuhteeseen. Ostin ne jonkun neuvomasta Pyöräpojilta Kokkolasta. Palvelu pelasi ja toimitus oli nopea.
    Moi,

Menee vähän offarin puolelle, mutta olen tässä hieman huvittuneena seurannut...yhtä jos toistakin asiaa. Tilasin meinaan SLC:n, tosin ilman geeliä, pari päivää ennen sinua ja samasta liikkeestä. Ostin myös samat löfflerit, jos kohta mallia small, ja olen myös ihmetellyt aivan samaa, sekä samojen polkimien, klonksumista kuin itse olet tehnyt.

Mitä tulee itse housuihin ja siihen jakkaraan, niin vaivaisen 200-300 kilsan kokemuksen perusteella ainakin oman harmonikkani, Löfflereiden ja SLC:n yhteiselo on sujunut varsin rauhallisissa merkeissä. Suurempia kärhämöintejä ei ole ilmennyt ja jakkara tuntuu edelleen aika mukavalta istua.

Moi Tom,

Itse en ole vielä vermeitä päässyt testaamaan, mutta huomenna...Muuten, se polkimen loksunta loppui, oletan klossin ja kengän välissä olleen kiven tai jotain.

hyvä että palvelu pelas .. Olen ollut itsekkin tyytyväinen liikkeen palveluun ja pyrinkin käyttäämään sitä mahdollisimman paljon. Olen myös ollut enempi kuin tyytyväinen noihin löfflerin pöksyihin. Ei hierrä eikä kierrä pitemmissäkään maantiesessioissa.
    -- not fast but furious --

tuntematon Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oldgood Katso viesti
    Luuletteko et löytys tämmöselle ujommalle kundille housuja, eli ei ihan semmosia ihonmyötäsiä, vaan vähän löysempää mallia.
    Kokeile googlea: "loose fitting" cycling shorts. Toinen vaihtoehto on vetää polvipituiset shortsit pyöräilyhousujen päälle. Paras vaihtoehto on panostaa henkiseen kasvuun.

täältä tulee ISO ääni Pearl Izumille!!!! Ihan S******* hyvät!

Bike24:stä tilasin Ultrasensorit, lyhyet "henkselillä" ja on ihan mahtavat yhdistettynä fizikin tri arione penkkiin.... vois istuskella vaikka tv:n ääressä nytkytellen Nii ja pöksyt makso 90 euroa. Olen lyhyt ja levee ja xl on ihan passeli. Iso käsi Pearl Izumille! Niin ja ei tarvii rasvailla tms niinkuin joillekin tietyille merkeille pitää tehä... hyvä kun ei lankaa ja neula tule mukana
    pain is only weakness leaving body

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tuntematon Katso viesti
    Toinen vaihtoehto on vetää polvipituiset shortsit pyöräilyhousujen päälle.
    Ei muuten ole vaihtoehto. Perusshortsit jättää alaselan auki, parhaassa tapauksessa tulee rotko esiin. Kolmen-neljän tunnin lenkillä tavalliset shortsit hankaa heiluessaan nahan vereslihalle.

Kunnon bagit joustaa oikeista paikoista, ja niillä on ihan mukava pyöräillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    hyvä että palvelu pelas .. Olen ollut itsekkin tyytyväinen liikkeen palveluun ja pyrinkin käyttäämään sitä mahdollisimman paljon. Olen myös ollut enempi kuin tyytyväinen noihin löfflerin pöksyihin. Ei hierrä eikä kierrä pitemmissäkään maantiesessioissa.
    On vaan tällä hetkellä housut (löffer) loppu, mutta on kuulemma tulossa lisää lähiaikoina.
    Fatless biker

JessMen Guest

Hymy Henkselit rulaa

Ostin tänään Löfflerin 4895 housut tarjouksesta ja ainakin 20 km lenkin jälkeen olen tyytyväinen hankintaani. En olisi uskonut että nuo henkselit tekisi housuista niinkin paljon mukavammat. Ei tarvinnut nykiä housuja paikalleen kesken ajon.

juppeli Guest
    Onko käyttökelpoinen yhdistelmä kylmemmillä ilmoilla, että vetelee tuulihousut lyhkäisten pyör.housujen päälle?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juppeli Katso viesti
    Onko käyttökelpoinen yhdistelmä kylmemmillä ilmoilla, että vetelee tuulihousut lyhkäisten pyör.housujen päälle?
    Se ei ole kauhean katu-uskottavaa, mutta minä ainakin harrastan tuota.
    Maastopyörä Saksasta. Maantiepyörä Italiasta. Sisu Suomesta.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •