Cube on julkaissut takaisinkutsun Agree C:62 -malleista.
https://www.cube.eu/fi-en/support/cu...dels-2025-2026
Cube on julkaissut takaisinkutsun Agree C:62 -malleista.
https://www.cube.eu/fi-en/support/cu...dels-2025-2026
Olikos sinulla YocceT tuollainen? Jos oli, niin viitsitkö raportoida tänne miten homma hoituu. Ainakin minua ylipäätään kiinostaa miten eri valmistajat/maahantuojat/jälleenmyyjät hoitavat ko. caset täällä periferiassa.
Joo, on juurikin tuollainen ja tuon ikäinen (2025 malli, ostettu syksyllä 2024).
Kävin tuossa äsken purkamassa ja kokoamassa pyörää sen verran että sain haarukan sarjanumeron luettua. Oma yksilöni on kosher ja halal, ei tarvitse vaihtaa etuhaarukkaa. Joten ei raportoitavaakaan.
Joskus aiemmin minulla oli Cannondale CaadX, jossa oli vastaava etuhaarukan takaisinkutsu. Silloin homma toimi siististi: vein pyörän ostopaikkaan (Lundberg Kerava) ja sanoin että laittakaapa kuntoon. Parin viikon päästä tuli soitto että hae pois. Tässä Cube -tapauksessa olisi voinut olla hankalampi case kun pyörä on ostettu verkosta (koska suomalainen maahantuoja Rtech sanoi ettei tuota SLT-mallia aio tuoda maahan).
Ok, hyvä että ei tarvitse asian kanssa jumpata.
Kiitos infosta tuon Cannarin kanssa. Juuri tuota mietin, että miten suomalaiset kauppiaat suhtautuvat edustamiensa merkkien takaisinkutsujen jne. hoitamiseen, kun pyörä on ostettu ulkomailta. Esim. kaksi viimeisintä olen ostetanut kivijalasta ulkomailta jo senkin takia, että Suomesta ei ole vastaavaa löytynyt. Lisäksi jotenkin olen saanut sellaisen käsityksen, etteivät liikkeet tilaakaan vaikka pyytäisi (no, ehkä juuri silloin voisi tulla, kun seuraavan sesongin hankintoja mietitään).
Tuo Cube-keissi Rtechin kanssa oli vähän hämmentävä, minulle ei tarkkaan selvinnyt miksi kyseistä variaatiota eivät halunneet toimittaa. Ilmeisesti olivat tehneet tehtaalle jonkinlaiset ennakkotilaukset jo aiemmin ja niihin ei tuota varianttia kuulunut. Sitten kun syksyllä '24 uudet mallit julkistettiin yleisölle, ja kysyin saatavuutta niin vastaus oli että Keski-Euroopan isot liikkeet ovat varanneet jo koko erän ja tarjosivat tilalle SRAM-osilla varustettua rinnakkaismallia. Niinpä lähestyin tuollaista keskieurooppalaista isohkoa postimyyntifirmaa (Bike-Discount) ja tilasin sieltä. Annoin kuitenkin kivijalkaliikkeelle mahdollisuuden, ja jos haluan Shimanon kilkkeet, niin vaihtoehto ei ole SRAM.
Kirjanmerkit