Paaton on Kepun Jaroslav Kulhavy![]()
Paaton on Kepun Jaroslav Kulhavy![]()
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Kieltämättä keula ei ihan helposti nouse
Mutta tykkään pirusti eturenkaan pidosta mitä tuolla setupilla saa. Luulen, että dropperi jeesaa painopisteen kanssa kyllä. Podiumin geo antaa kanssa tosi paljon anteeksi etupainoista asentoa.
Oranssi ja musta on aina hyvä yhdistelmä mutta mikäs tuo pinkki tötterö tossa tolpan juuressa on?
Lateksisisurin pätkä. Kyllästyin putsaamaan satulaputkea.
Kampipäivitystä ja pakollinen kuva 3 komin jälkeen
![]()
p2max rotorin kuitukammilla? Tuosta ei kyllä setti parane. Saa vielä säädellä akselin pituutta vapaasti pyörän vaihtuessa.
Kuitukammille tosin taisi saada vaan 30mm akselia, eli shimanon bsa ei enää sovi laakeriksi.
Tänään olisi tarvittu vähän enemmän lateksia.
![]()
Moottori olet sinä.
Think for yourself, question authority!
Meidän jälkeemme hiljaisuus
https://www.dropbox.com/scl/fi/ze86h...li651k9ua&dl=0
Honzo
https://www.dropbox.com/scl/fi/uz7ef...0zm1ola8c&dl=0
Rove st
Näillä ois nyt mentävä.
Pesu ja uudet kumit. Kendat antautuivat täydellisesti Paljakan kallioilla perjantaina.
Ikinä nähnyt missään niin paljon rengasrikkoja.
Moottori olet sinä.
Think for yourself, question authority!
Meidän jälkeemme hiljaisuus
Domane uusilla kumeilla (Hutchinson Caracal Race), niin saa tekosyyn laittaa kuvan
Ja läskin runko vaihtui Dudesta Farleyhin.
![]()
Hommasin tuommosen viimeviikolla kun setämiehen polvi pitää saada kuntoon, ja täällä Oulussa tuulee liikaa maantiepyöräilyyn. Vajaassa viikossa n. 140km maastossa ja jalat huutaa lepopäivää mutta kai se pitää tänäänkin käydä pikkulenkki kun on tällaiset kelit. Kova opettelu tuollaisella geometrialla varustetulla pyörällä mennä mutkaan, alamäkeen ja hissitolpan käyttöön mutta pikkuhiljaa tässä oppii... edellinen pyörä oli vm. 2010 XC-maastopyörä. Oulun kivikko/juurakkopolut menee tuolla kivasti, ja renkaat antaa myöten jopa istua satulassa yllättävän röykkyistä polkua. Rengaspaineet alkaa olla kohillaan mutta keula tarvii vielä pientä säätöä.
"Gravel"
![]()
„Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)
Kai tuo takavaihtajassa näkyvä pätkä on jokin risu, eikä 15cm pitkä vaijerin pää?
Ja etuvaihtaja on varmaan pelkkä ketjunohjuri?
Silmään pisti myös että aika pitkä takajarrun vaijeri. Mitä olen kuvia tuosta mallista nähnyt niin takajarrun vaijeri on yleensä asennettu satulaputken toiselta puolelta mutta toimii varmaan noinkin.
Sent from my iPad using Tapatalk
Silmään sattuu myös etuvaihtajan korkeus, kait se noinkin toimii.
Meinasin aloittaa uuden topsun "Pyöräsi keulamerkin kuva" tjsp. Mut menköön täällä.
![]()
Oliko se Yeti vai Ibis joka luopui hienosta merkistään brändiuudistuksena ja nykyään merkki on vain tarra/maalaus. Aika tylsää.
No ei ole kovin kummoista tarjolla mun pyörissäkään... yritän muistaa väsätä kollaasin. Hauska idea.
Ibis ainakin teki niin
Roots, bloody roots
NBD. Ei ole gravel, vaikka onkin päätynyt soralle. Eikä ole Sora, vaan Ultegra.
iPhonen muotokuvatoiminto meikkasi jarruvaijerit piiloon. Sen blurrin pätkän minkä jätti roikkumaan, poistin käsin. Olisipa yhtä heleppoo oekeesti.
10k-kerhon jäsen
Läsö!
Selän vuoksi piti hankkia maastopyörä.![]()
Mun silmään kiva väritys!
Väri oli yks tekijä miks pyörän ostin, toinen oli 750€ alennus![]()
Kamerakaluston ulkoilutusta.
Oho! Kylläpäs Tapatalk raiskaa kuvat ihan platkuiksi ja sumeaksi.
Siisti, mikä tuo on? Näytätä kevyeltä.
Joku muukin näemmä tykkää alas lasketuista kahvoista.
Canyon CF SLX runkopaketista koottu AXS. Eksaktia painoa en ole hetkeen mitannut mutta jotain 7,4kg Faveron polkimilla. Huntin gravelkiekoilla ja Rene Hersen 44mm kumeilla saa miinustaa palttiarallaa parisataa g. Kuvassa on Huntin 24mm id alukehät. Saa kolhia halutessaan vaikka kiviin. Ohjaamo tulee maantiepuolelta koska estetiikka ja siitä syystä että läkkipelti extraliten stemmi ei kestä kunnon röykytystä nimismiehen kiharoilla. Tanko vaan pyörii.
Kirjanmerkit