mistä noin pitkän lokarin saa?
T. Simo
mistä noin pitkän lokarin saa?
T. Simo
Mudhugger LARGE Rear Fender. Kuumailmapuhaltimen kanssa piti hiukan muotoilla.
https://www.bike24.com/p2442065.html
Mites tuollainen lokari vaihtaa suuntaansa, jos tulee vähän pusikkoisempaa polkua vastaan?
Jos tarkoitat että kestääkö, niin varmasti kestää. On polypropeenia joka on sitkeää ja joustavaa. Ennen irtoaa kun menee rikki.
Kestää kyllä, joskin oma halkesi tuossa muutama viikko sitten kovassa pakkasessa kun tunkkasin syvässä lumessa eikä jalka jaksanut nousta yli. Monta vuotta vanha kuitenkin, pitää tilata uusi ja tuollainen pitkä sellainen.
Muutama assaver napsahtanut joskus pakkasessa poikki, jos ottanut osumaa jalasta / oksasta.
Työmatka tarjoili aurinkoa ja kauniita maisemia, kyllä kelpasi????
Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla
Tahko, pakkasta - 26°c, yksin sai ajella ja maisemat sekä reitti kohdallaan.![]()
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
Minä kävin 2.6” nakkikumeilla nauttimassa. Kävelijöitä oli liikkeellä, mutta yhtään pyörää ei tullut vastaan.![]()
^sopivia on kuvien koot. Saako kysyä mistä päin otettuja?
Tampere ja Kisapirtin ympäristöä. Eli Kaukajärven eteläpuolella.
Komeet on kelit , vaan eikö siellä päin ota polkimet kiinni polun reunoihin , täällä päin eli Tampereen lähistöllä on polut kapeita ja reunat korkeita .
Kyllä ottaa. Luomupolut on niin kapeita, ettei tahdo kammet mahtua pyörimään.![]()
Viimeinen kuva on kuin mun kotinurkilta.![]()
XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.
^^ siinä on joku metsänelävä pitänyt reittiä mukavasti auki.![]()
Mukava maantielenkki Nukarinkoskelle
![]()
No hitto! Kelpaa!
![]()
www.tkudeadsailors.com
-El Presidente-
Ajokuvia:
http://www.flickr.com/photos/samikorhonen/sets/72157609634847056/
^missäpäin on jo noin kuivaa?
Tämä on Naantalista eiliseltä. 70% poluista on vielä jäätä. Sulaa kyllä nopeasti.
www.tkudeadsailors.com
-El Presidente-
Ajokuvia:
http://www.flickr.com/photos/samikorhonen/sets/72157609634847056/
Nastoitin tänään Farleyn renkaat. Huomenna jos olo on parempi olisi tarkoitus käydä vähän Näsijärven jäällä.
Maaliskuu helposti lempikuukausi pyöräilyyn teräshankien takia. Milloinkaan muulloin ei tule ajettua kahta pitkää lenkkiä päivässä.
Kelkkakaan ei uppoa tähän, joten renkaalla ei ole juuri väliä, kun nousuissa joissa tarttee pitoa
Tollaset kumpareiset haakkuuaukiot, missä rinteitä varmaan hauskimpia paikkoja. Tarjoavat myös veistoksellisia muotoja mitä ihailla.
Kyllä tuolla merenjäällä taas kelpasi nastoilla päästellä????
Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla
Nyt tuli ekat toisen pyöräilijän jäljet vastaan hangella. Olivat tosin ihan tavallisen maastopyörän. Polulle eksyessäni näky kyllä paksumpaakin jälkeä. Sama ilmiö kun urheiluautojen kanssa, mutta moottoriradalle ei mennä vaikka se oikaisi vieressä nopeammin perille. Tietysti sama kaikessa Suomessa.
Lopussa alko jo vähän löystymään. Yöllä pitäs taas kovettua aamupäiväksi.
Upeat hanget edelleen. Tuore lumi oli niin kevyttä, että sitä tuskin huomasi
![]()
Fiilistelen muiden puolesta.
Yhdeksän hengen porukka tsekkejä tuli vastaan Pyhäkeron tuvalla. Olivat lähteneet liikkeelle Kilpikseltä ja Käyneet Haltilla.
Yksi kertoi ajaneensa Alaskan halki jossain kisassa.
Lähetetty minun SM-S916B laitteesta Tapatalkilla
Taitaa olla Jan Kopka tuo tsekkiläinen pyöräilijä...
Olen katsonut videoita hänen kotisivuiltaan ja miettinyt noita suomen lapin reissuja.
On ymmärtääkseni maksullisia ryhmämatkoja jossa Kopka toimii oppaana/matkanjohtajana.
Onkohan joku diili Metsähallituksen kanssa vai otetaanko ryhmältä surutta rahat ja poltellaan Metsähallituksen puut taivaan tuuliin?
Tuntuisi ainakin ettei tuommoinen olisi oikein laillista/sopivaa.
Ei ainakaan käy meikäläisen oikeustajuun...
MUTTA, kuten sanottu, herralla voi hyvinkin olla sopimus Metsähallituksen kanssa.
Tuo Kopka on tunnettu pyöräseikkailija ja ko alaskan kisa on Iditarod Trail Invitational joka on eri nimilläkin aikanaan kulkenut.
Kirjanmerkit