FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 93 / 154 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 43 83 91 92 93 94 95 103 143 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.761 - 2.790 / 4606

Aihe: Ei se ole tyhmä joka pyytää....

Käytettyjen pyörien markkinat ovat kyllä ihan sekaisin. Kun kaupasta ei saa uutta, niin koitellaan kepeillä jäätä. Tai itse asiassa, mikä on ylihinta? Eihän sitä tarvita kuin yksi kiinnostunut, joka valmis maksamaan, niin onko se lopulta ylihintaa vaiko optimaalista hinnoittelua? Tai sitten kova pyynti ja reilu ale ostajalle, joka vaan tohtii kysymään?

Itse olen vähän sillä silmällä katsellut seuraavaa pyörää mutta parivuotiaasta ei mitenkään viitti maksaa uuden hintaa -10%. Onneksi ei ole hätäpakkokiire saada jotain. Katotaan sitten syksymmällä, kun lomat päättyy, ilmat viilenevät ja illat pimenevät, että alkaako hinnat putoamaan.

Ylihinta on tietenkin sellainen, jolla tähän ketjuun päätyy. Oikea hintahan on se, jolla tavara vaihtaa omistajaa. Se vaan, että nykyisin tuntuu olevan vallalla eräänlaista huutokauppakeisariutta kun saa lukea jotain ihan naurettavia tarjouksia. Tekee käytetyn tavaran myymisestä rasittavaa ja välillä tekee mieli mieluummin nakata romut roskalavalle.

https://www.fillaritori.com/topic/22...5-sm-helsinki/

Kuka haluaa maksaa kaks ja puol tonnii kakskutosesta huutaa HEP!

Hmm. Ei ole tainnut mtbreitti.fi maksullisuus lyönyt leiville, ainakaan vielä..

^onko tuo myyjä myös mtbreitin yp? Avauduin facessa reittihinnoittelusta, mutta köyhällehän kaikki on kallista.

Mietin myös että kun kerran parkki- ja enskakäyttöä mainostetaan, mitä mahtaa nuo XC/mara-kuitukiekot tykätä moisesta. Mut hieno pyörä, hintaa vaan about 1.5k liikaa.

Toi MTB reitin maksullisuus on kyl täys vitsi. Varsinki ne hinnat. joku 0,50€/1€ vois maksaa reitistä jos ihan pakko. Ilmaseks saa samat garminista.

^Kymppi yhdestä gpx-reitistä on kyllä liikaa. Tuskin tuolla hinnoittelulla vielä päivätöistä kannattaa irtisanoutua. Varsinkin Suomessa, missä on totuttu etsimään itse omat reitit. Paria reittiä tuolta katselin, että voisi ehkä kiinnostaa, mutta ei tuolla hinnalla.

Garmin connectissa on todennäköisesti joku tallentanut täysin saman reitin.

Voi ne reitit ajaa ilmaiseksi ilman jälkiäkin.

^Kyllä. Ja sen vuoksi tuo bisnes-malli hieman ihmetyttääkin.

Jospa palvelu on suunnattu enemmänkin ulkkareille, vaikka niille Canyoneilla ajaville saksalaisille hammaslääkäreille?

En nyt oikeen tiiä onko se Saksalaiselle yhtään vaikeempaa seurata reittiä tuntemattomalla ja merkkaamattomalla reitillä yhtään sen helpompaa kuin Suomalaiselle, joka on ensimmäistä kertaa jollain toisella paikkakunnalla?

Jos tarvitsee ajeluunsa jäljen ja kokee sen hintansa arvoiseksi niin ostaa sen, ellei löydä muualta. Melko yksinkertaista.

Trek vm. 2010. Uutena 1500, niin onhan se nyt tonnin tietysti edelleen.
    https://www.bicyclebluebook.com/valu...product/19977/
    https://www.fillaritori.com/topic/22...m-kirkkonummi/

Fillaritorilta olen katsellut satuloita. Siellä on yksi / muutama nimimerkki, joilla tuntuu riittävän uudenkarheaa, pari kertaa ajettua myytävää koko ajan. Useampi satula myynnissä samanaikaisesti. Löytyyköhän kuittia...?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    Fillaritorilta olen katsellut satuloita. Siellä on yksi / muutama nimimerkki, joilla tuntuu riittävän uudenkarheaa, pari kertaa ajettua myytävää koko ajan. Useampi satula myynnissä samanaikaisesti. Löytyyköhän kuittia...?
    Mitenkä hinnat vertautuu kauppojen hintoihin? Jos kaikki ovat uusia ja puhtaita, niin etenkään näillä lähtötiedoilla, en syyttäisi ketään vielä mistään. Voihan olla, että tyyppi on pyöräkaupassa töissä ja ostaa satuloita testattavaksi, kun saa todennäköisesti henkilökuntahintaan ostettua tavaraa. Myy sitten huonosti sopineet penkit pois.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Jos tarvitsee ajeluunsa jäljen ja kokee sen hintansa arvoiseksi niin ostaa sen, ellei löydä muualta. Melko yksinkertaista.
    En minäkään kymppiä jäljestä maksa kun niitä löytyy ilmatteeksi mutta eihän tuo kymppi ole mikään raha. Jos lähden toiselle puolelle Suomea ajamaan jonku eeppisen reitin on siinä vähän muitakin kustannuksia kuin reitti. Jälkilöyly oluet jo maksaa enemmän.

Tuskin nyt kukaan kotipaikkakunnaltaan reittejä ostelee tai edes paljon latailee...

Itse olen jälkeen laittanut lenkkejä sillä ajatuksella että joku mökkiläinen tai muu matkailija saa ehkä ilon niistä.

F. Kotlerburg Guest
    Siellä on pari nimimerkkiä jotka diilaa jatkuvasti esim. RCZ:n tarjouksista ostettua kamaa. En nyt jaksa muistaa onko noita satuloita ollut siellä myynnissä.

Verottaja voisi olla hommasta kiinnostunut...

Kyllähän moni ostaa useemman satulan testiin ja myy epäsopivat. Monesti se voi olla ainoo vaihtoehto jos sopivan haluaa. Toki jossain on testipenkkejäkin, mut aika rajoittuneesti.

Mitä vinkumista taas.
    Mä olen enemmän kun tyytyväinen näistä uusien/lähes uusien satuloiden myyjistä. Se on mulle pelkkää plussaa jos saan 120€ jakkaran 50€urolla.

Vaikee kuvitella että kukaan jaksais ostella tarjouksista romuja sillä ajatuksella että saa niistä pari euroa voittoa...koska vaikka kuinka myyt uutta ja paketissa niin ei siitä kukaan täyttä hintaa maksa.

Juu, en ollu heti ampumassa!

Onhan toi satulahomma semmonen, että helposti menee muutama yksilö, ennenkuin sopiva löytyy. Eli kukin tavallaan.

Kuitenkin 5-6 kappaletta pari kertaa ajettua on aika paljon. Eihän siinä "parissa kerrassa" ehdi hakemaan säätöjä kohdilleen per satula...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qilty Katso viesti
    Mitä vinkumista taas.
    Mä olen enemmän kun tyytyväinen näistä uusien/lähes uusien satuloiden myyjistä. Se on mulle pelkkää plussaa jos saan 120€ jakkaran 50€urolla.
    Joo sua ei kiinnosta jakkaran tausta, kuhan on halpa. Ja kuhan ei ole sulta pöllitty.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuminauha Katso viesti
    Garmin connectissa on todennäköisesti joku tallentanut täysin saman reitin.
    mtbreitin web toteutus on varsin surkea, minusta se lataa taustalla väkisin reitin gpx tiedoton selaimeesi halusit tai et. Siis maksamatta.

Joo sua ei kiinnosta jakkaran tausta, kuhan on halpa. Ja kuhan ei ole sulta pöllitty.
    Yhden "muutaman kerran ajettu" satulamyyjän löysin ja suurimmassa osassa laatikko mukana. Tuskin kenenkään pyörästä pöllitty ellei joku sit kanna pahvilaatikkoa mukanaan lenkillä tai varastoi pyörävarastossa. Varsin kohtuullisesti hinnoiteltu ettei nyt älytöntä bisnestä ole vaikka RCZ:sta olisikin ostellut ja laittanut kokeilun jälkeen eteenpäin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Siellä on pari nimimerkkiä jotka diilaa jatkuvasti esim. RCZ:n tarjouksista ostettua kamaa. En nyt jaksa muistaa onko noita satuloita ollut siellä myynnissä.

Verottaja voisi olla hommasta kiinnostunut...

Oon huomannut samaa, uusia satuloita ja kommentit aina pois käytöstä ettei kukaan pysty kysymään alkuperää. Tosin tarkemmin katsottuna näillä sankareilla on samat satulat ja hissitolpat on myynnissä uudestaan ja uudestaan. Tuskin tuo kovin isoa bisnestä on.

Tietäjät tietää mitä tässä ollaan myymässä.
    https://www.tori.fi/uusimaa/Speciali....htm?ca=18&w=3

On pakko olla hyvä pyörä , kun laatumerkistä on kyse.??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jame1967 Katso viesti
    On pakko olla hyvä pyörä , kun laatumerkistä on kyse.??
    Eihän tossa edes sanota, että se ois pyörä ?

^On se hybridipyöräksi ilmoitettu, kts kaverin kaikki ilmoitukset.

Soittaja on voittaja Stumpekin voisi muuten kohta hakea pois tuon S-Worksin, näkemykset alkaa kohdata.

Itselle tämä on lemppariaihe, kun aikanaan yritin myydä vähän ajeltua BMX:ää muuttoa ennen vähän vajaa 300e. Useampikin kommentoija kävi kutsumassa idiootiksi ja käski heittää sen mereen. Otin ilmon pois kun se selväsi ahdisti porukkaa ja fillari on edelleen tallissa odottelemassa josko jaksaisi ajella joskus.
    https://imgur.com/a/hF37PVC

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •