Hei!
Pahoittelut jos tulee väärään paikkaan, mutta mun on pakko kääntyä teidän puoleen tässä asiassa.
Mieheni on pitkään jo suunnitellut fatbiken ostoa ja on monta kertaa käynyt ihastelemassa xxl:ssä
tätä kyseistä mallia. Hänellä on synttärit tulossa ja ajattelin tämän hänelle synttärilahjaksi ostaa

Hän tykkää aina mennä lasten kanssa pyöräretkelle ja meillä on Thule Coaster XT pyöräkärry, missä
tämmöinen kiinnike. Olen itse käynyt XXL:ssä kysymässä ja laitoin vielä asiakaspalveluun viestiä, että miten ko. kärryn kiinnittäminen onnistuu ko. pyörään. Olen nyt oppinut, että suoriltaan se ei mene, koska kyseessä on ns. läpiakseli(?). Yksi myyjä sanoi, että tilataan siihen uusi läpiakseli (218mm), että 3vk menee mutta asiakaspalvelu sanoi, ettei sitä ole mahdollista kiinnittää lainkaan ja ettei thulella ole sopivaa läpiakselia tuohon pyörään.. En tiedä nyt ketä uskoa ja käännyn teidän puoleen.
Onko teillä faktatietoa, että onko mahdollista ko. pyöräkärryn kiinnitys pyörään? Jos on niin mikä osa tähän pitäisi tilata.. Kiitoksia kovasti!
t: Hello
Kirjanmerkit