GarminGiantElectrobike
Sivu 143 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 43 93 133 141 142 143 144 145 153 193 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.261 - 4.290 / 5850

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Se että ajoin kavereiden kanssa kaatosateessa piristi tylsää päivää.

Voimansiirron päivitys perintösinkulaan oli onnistunut projekti.
    Työmatka yötä vasten oli "neitsytmatka"; vastatuuleen voi olla vähän kireä...
    Harvoin menen yövuoroihin fillarilla, loppukesästä vielä valoisalla ja hyvällä
    säällä paluukeikka voi olla aivan parhautta.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Siskon koronatestin vastaus. Negatiivinen.

Toi fiberin läppärin kansi on hieno.

Se, että tänään pääsee taas samaan ihanteellisen ilmaston paikkaan koko päiväksi kun eilenkin. Kiireesti aamiaiselle

Kolarivammat on jääneet odotettuakin vähäisemmiksi, paranee hyvää vauhtia mikä ei ole mulle tyypillistä. Kohta uskaltaa toiselle reidellekin laittaa ihan tosissaan painoa, jos vielä tän viikon malttaisi hiukan varoa.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Se, että lähdin lähes optimisäässä ajelemaan reilun neljän tunnin lenkin.

Nelipyöräisen päivittäminen suht tuoreeseen, tällä leijuu ihan itsekseen kotvasen aikaa

Haikara.
    Lensi tilusten yli melkoista meteliä pitäen
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

tempokisu Guest
    kututalkoot. Hieno talkoopaikka ja sain viedä sähkökoekalastetut kaksi kivennuoliaista takaisin jokeen. Koko ajan olen halunnut saada tehdä tän operaation ( viedä pikkukalat takaisin ). Nyt oli hyvä grillaaja kun eväät paistettiin tarpeeksi kuumaksi. Vasen olkapääni on kestänyt jo kolmet talkoot oikein hyvin, vähän ihmetyttää että lihakset ei ole ollenkaan kipeytyneet ja ei ole tullut tunnetta että "ei jaksa enää", mutta on mun pyörälenkitkin pidentyneet niin jos kunto on kokonaisuudessaan sitten parempi.
    Paluumatkalla pikku orava....ei, kärppä! ehti tien yli, takana ajoi auto niin lähellä että ei olisi voinu mitään äkkijarrutusta tehdä.

Kututalkoot on ylipäätään tullu kyllä tosi tarpeeseen; toivottavasti mun talkoilu auttaa edes vähäsen luontoa, kun luonto on auttanut mua niin paljon.

Niin epämuodikasta ja harhaoppisen materialistista se onkin, uudenkarhea Audi. ^Sen verran ympäristölle myötämielinen, että kuluttaa noin 15% vähemmän kuin edellinen...

Mark Chapmania ei päästetty ehdonalaiseen.

Ettei enää tuntunut niin kovin pahalta kun vähän pyöräili
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Kävin otattamassa ferritiinin ja sehän oli hurjat 17. Onhan tässä muutama vuosi vierähtänyt monenmoisten oireiden kanssa ja vihdoin tuli ainakin (osa)totuus selville.

Josko tästä saisi ihtesä vielä kammettua ihmiseksi. Mutta ennen kaikkea hyvä uutinen, kaikki muut arvot olikin aika priimaa, hb:kin 129 (joka vitnessaikoina oli kyllä aina päälle 140).
    Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

Keväältä siirtyneet lakkiaiset ja valmistujaiset. Säät suosivat ulkotoimintaa, joten riskiryhmäläisetkin tunsivat olonsa mukavaksi. Muutenkin päivä kokonaisuudessaan sujui mainiosti.

Viime aikoina se, etten ole päätynyt Ei se ole tyhmä joka pyytää -topikkiin.
    Canyon Ultimate 7,9 k / GT Grade 25,6 k / Cannondale Quick 4,0 k / Ridley X-Fire 48 k (Myydyt: 44 k)

tempokisu Guest
    Hienoa, pääsin kotiin kuivana ja ....sade alkoikin vasta sitten.
    Ja kotimatkalla mä ohitin sen kinneristin mukava myötäinen niin pääsin meneen, totesin siinä ohittaessani että nyt kuule mä meen sun ohitte.

Tulipahan käytettyä isoa vaihdetta vaihteeksi, sain töitä - oman alan töitä (leveähymiö)

^

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MäkiHiiri Katso viesti
    Tulipahan käytettyä isoa vaihdetta vaihteeksi, sain töitä - oman alan töitä (leveähymiö)
    Onnea molemmista! Minä en ole päivääkään tehnyt oman alan töitä, mutta enpä valita - parempi näin. Mutta on se hienoa kun noinkin osuu ja kun vielä itse on siitä onnellinen.
    muoks; vakuutusrahat kolahti tilille, en kyllä kaikkia kosmeettisia vaurioita korvaa, ei se pyörä mikään näyttelyesine ole.

tempokisu Guest
    ^^^ jne. MäkiHiirelle onnittelut. Mä olisin iloinen jos saisin ei-oman alan töitä, mutta hyvä että on edes vähän jotain töitä...

Kännykän laturi-asia selvisi. Isän vanhan kännyn laturi sopi ja sain tehtyä "rengassulkeiset" ja hoidettua asioita ( 7 asiointikohdetta). Huomenna on sitten vaan mukavaa työtä, nimittäin kututalkoot. Ei nyt pitäisi ainakaan kaatamalla koko ajan sataa.

Kiitos.
    Paitsi tuo sama aihe myös se miten taitavasti poika lentää lentopelin koneita.

L.A. Confidential-raina. Vkl Areena ohjelmistoa, kuten "That little old band from Texas". ZZ-Top retrospektiivi.

Hymyilytti somea selaillessa, kun useampi (tuore?) pyöräintoilija valitteli, että TdF on sitten tylsää katsottavaa. Ei tapahdu mitään moneen tuntiin, tyypit vaan polkevat.
    Rule #1: Obey The Rules

tempokisu Guest
    Kututalkoot. Siinä kummasti unohtuu kaikki muu ja kiva tehdä oikeeta työtä, joka toivottavasti auttaa myös kaloja. Aika moni siellä on tehny semmoisen havainnon että olen tosi kovakuntoinen mä en jaksa kantaa kiviämpäreitä, mutta lapiointi sujuu enkä tarvi taukoja, paitsi ruokatauon.
    Ja ihan turhaan jännitin. No ehkä mä jännitän tulevia työpäiviä....mutta kun ne on saanu pakettiin niin seuraavaksi onkin vuorossa Nakkila ~

Ja nyt näin elävän mateen. Moni on luullut nahkiaista mateeksi...ei yhtään samaa näköäkään. Ikinä ole nähnyt myöskään kivisimppua, nyt näin ja myös kivennuoliainen on tullut tutuksi. Ahven on kuitenkin mun suosikkini, tosi kaunis kala. Kivan näköistä kun kalat hengittelee ja vähän hyppelee siinä virkistyttyään ( sähkökoekalastuksen tuloksen tarkkailua ) Sähkökoekalastus-esitys on yksi parhaita juttuja näissä talkoissa. Ruokatauko on myös niitten eteen voi tehdä sitten kivihommia.

tempokisu Guest
    No hyvä, tässä on nyt viikonlopun talkoot tehty, ja nämä 2 työpäivää ( siten että on ollut töitäkin) sekä kaksi yli satasen lenkkiä ja - huomenna Nakkilaan. Ovat laittaneet eläviä pikkuakvaarioon, ja mitä olen katsonut niin muitakin tuotteita ( mm. tyrnimehua) on saatavilla.

No kyllä se tänäänkin lämmitti mieltä, että löytyi sunnuntaina kantarellejä kivasti (n.15 litraa). Oli ihan uusi metsä minulle ja meni vähän aikaa kun hoksasi miten ne sienet on sinne asettuneet, mutta sitten olikin jo kivaa. Ensi syksynä voikin sitten marssia suoraan mestoille ilman turhia mutkia.

tempokisu Guest
    ^ ellei käy kuten marjojen kanssa ( vadelma- ja puolukkapaikat), oho - ei mitään vaikka viime vuonna sai ihan tajuttomasti "saalista"...

tempokisu Guest
    Nakkilan reissu. Nyt oli puruhaluisia nahkiaisia, vasemmassa kämmenselässä on vieläkin pyöreänmuotoisia puremajälkiä, ihan kunnolla purivat ( tuli vähän vertakin...)

Kaveri toi vanhan maasturin viime viikonloppuna, kun oli tapahtunut kuljetusonnettomuus. Keula solmussa etukiekko tacona... Vaihdoin keulan kertaluokkaa parempaan ja naapuri huoltoasemalla kävin vileäpä työn tekemässä
    Maalla on mukavaa. Menee vaan koiraamolle ja kysyy: "saanko mä vähän lainata teidän työkaluja" Vastaus on: Pajota vaan��

tempokisu Guest
    Kututalkoot saa aina hyvälle tuulelle, kun ylipäätään tulee lähdettyä niin se on jo voitto; jännitän ja muutenkin että onkohan minusta mitään hyötyä ja voi että sentään.
    Mukavaa porukkaa ja eväshetkeen asti oli ihan hyvä kelikin. Sain olla mukana avustamassa kun sähkökoekalastetuista pikkutaimenista otettiin dna-näytteitä. Ihan loppuun asti en vaan jaksanu ( vain osa on siellä loppuun asti) niin lähdin suosiolla puolin neljältä, kaatosateessa. Olen mä kokoisekseni ihan hyvin pärjänny...no joka tapauksessa siellä unohtuu esimerkiksi työasiat.
    Äskön purin kuraisia/hikisiä/märkiä varusteita ja ?? missä ne hanskat on....ah, onneksi hanskat löytyi niin kaikki hyvin

On muuten tällä viikolla tullu syötyä harvinaisen hyvin; keskiviikkona vastapaistettuja nahkiaisia ja tänään paistettuja pikkumakkaroita ja lihistä, NAM

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •