@santavaara
![]()
@santavaara
![]()
hcf muokkasi tätä : 16.06.2019 at 15.53
Oli pakko laittaa toi tämän päivän lenkiltä
„Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)
^Jaa mistäs tuo sitte on? Sen verran tasasta horisonttia![]()
iltalenkillä![]()
Leviltä, takana näkyy lentokenttä kauempana. Nousin Levicenteristä eturinnettä huoltotien vierustaa pitkin ylös, nousupaikkoja sai vähän etsiä rinteestä, sitten rinnehotellin jälkeen nousin hissinviertä ja lopuksi soratietä huipulle. Oli paljon helpompi kuin nousu Southpointistä, siellä rinteessä ei ole tasaisia kohtia ollenkaan ja rinne on pidempään tosijyrkkä.
Vähälumista Jussia!
Olipahan kiva kun ei ole krapulaa ja kävi vähän isommilla poluilla päästämässä.
Lähetetty minun SM-G390F laitteesta Tapatalkilla
Ihan outo fiilis iski ja lähdin työpäivän jälkeen ekalle vähän pidemmälle lenkille. Liekkö eka kymppi painosta tiputettuna vai mikä, mutta jäätävän nätisti rullasi kylän omalle uimarannalle.
Lähetetty minun SM-G390F laitteesta Tapatalkilla
by Optiflow, on Flickr
. . . Join the fat side of the force . . .
Fiilis: 100
Kunto: 30
that's life, tough but unfair
https://www.tawastcc.com
https://twitter.com/evarjus
Testasin tänään Kona Won maantieominaisuuksia ajamalla Helsingistä Vierumäelle. Sivuvastainen tuuli vähän söi tunnelmaa, mutta hyvinhän tuo muuten rullasi. Pahin vastoinkäyminen oli, että Lahen torin molemmat jätskikiskat oli kuuden aikaan kiinni. Jäi voimia antava tötterö syömättä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
^Näyttäis Mudhuggereilta (edessä varmaan Fathugger), eivät kyllä taida olla varsinaiset pikalokarit kun tulevat kiinni nippusiteillä.
Terveiset sateen ja harmauden keskeltä![]()
Fiilistelen mun Apache renkaita ja Revoloop sisureita ja oon ihan fiiliksis kun nyt rullaa niin jäätävän hyvin.
Lähetetty minun ANE-LX1 laitteesta Tapatalkilla
PedroK muokkasi tätä : 06.07.2019 at 23.30
Olipa niin mukavaa seurassa taas ajaa uusia polkuja, että eka kuva kun kotona pessyt pyörän. Itsekseen ajaa sen pari kymppiä ihan ok. Seurassa ei kehtaa himmailla niin kympin jälkeen kuolema
Lähetetty minun Nokia 8.1 laitteesta Tapatalkilla
Hossaa ei voi muuta kuin suositella.
Lähetetty minun TRT-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Reitti Enontekiön ja Muonion rajallla huonossa kondiksessa....
Mutta hillat kypsyvät
ukk
![]()
Vähä Viroo...
BEWARE! That's no ordinary Rabbit!
photo hosting sites
photo hosting sites
photo hosting sites
Ensimmäinen testilenkki heitetty uudella pyörällä, Kona Wo 2020. Hauska laite noin äkkiseltään!
Mainio väri Wossa!
Vuokrapyörällä vieraita maastoja ihmettelemässä
![]()
Jopo81 muokkasi tätä : 31.07.2019 at 17.22 Syy: O
Vanhan tien silta ja kuivunut joki.
![]()
Pari viikkoa sitten Teijon kansallispuistossa. Suosittelen (jossei pitkospuut jännitä)
Lähetetty minun LM-G710 laitteesta Tapatalkilla
Läskipyörillä fiilistelty 0-94 (94sivua 2014), 94-211 (117sivua 2015), 211-295 (84sivua 2016), 295-331 (36sivua 2017), 331-351 (20sivua 2018), 351-> (8sivua toistaiseksi 209). Suosio hiipumassa vai ajellaan vaan ilman nettipostauksia? 😂👌
Kirjanmerkit