ElectrobikeGiantGarmin
Sivu 37 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 35 36 37 38 39 47 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.081 - 1.110 / 2198

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

tempokisu Guest
    ^ mulla on saman verta paketteja tulossa...oikeastaan enemmänkin jos lasketaan ne joille ei ole vielä lähetyskoodia. ( katsoin että kortilla on luottoa reilu 2700e niin...) äskön tilaamani 2 nahkeeta taulua, nahkee huppari ja ...jaa joo tyyny en mä tässä nyt toiseksi jää.

Mutta toi postiapuri chat on täysin turha härpäke. Minäkin voisin olla siellä töissä vastailemassa höpölöpöä että "tulli miettii onko paketti tullattava" ...ei se tulli mitään mieti, tullivirkailija se päättää onko paketti tullattava vai ei, ja siihen nyt ei kulu kolmea päivää. Ja kyseinen paketti ON tullattava.

En vielä, kun vasta tänään laitoin tilauksen sisälle. Maksan mielelläni siitä, että postin pojat kantaa mulle kotiin asti kolme isoa laatikkoa kissanhiekkaa.
    Festina lente

Mä olen niin hiton nuuka etten maksaisi mielelläni, mutta saattaisin maksaa ellei minulla olisi kokemuspohjaista aihetta epäillä että maksaisin siitä että joudun järjestämään itseni kotosalle lähetystä vastaanottamaan silloin kuin se osuu kuriirifirman kuskin ajolistaan. Lisäksi olisi varsin todennäköistä että ilmoitetussa ajassa ei kuulu ei näy sen näköistä pakettiautoa.

Joo, eilen. Hain pakettipisteenä lähikaupasta noin kuudensadan metrin päästä. Koska haettavana oli kolme kollia, yhteispainoltaan lähemmäs 70 kg, ja olen huoleton autoton poika, nappasin taloyhtiön varastosta mukaani kottikärryn. Herätti huomiota ja jossain määrin hilpeyttäkin.

tempokisu Guest
    En ole. Piruvie, 5 päivää USA:sta Helsinkiin, mutta se matka Helsingistä Pirkkalaan kestää 10 päivää. Piti jo eilen se paketti saada, mutta edelleen lajiteltu Tampereella. Ja toinen paketti on lajiteltu/rekisteröity Helsingissä jo useampaan otteeseen.
    Yksi nahkee teepaita on tullu Hollannista jo 2 viikkoa, ei vaan tänne asti pääse.

Paketteja on kyllä tulossa niin paljo että en itekään muista mitä....

edit. postityttö toi yhden paketin, jonka siis vastaanotin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Paketteja on kyllä tulossa niin paljo että en itekään muista mitä....
    Sunhan piti vähentää?

Ontopic: En tänään. Huomenna vastaanotan jos näin offtopiccina sallittakoon mainita.

tempokisu Guest
    ^ höpöhöpö, eikä pitäny

edit. oho, se toinen paketti tulikin, postin toi seurantasivu jättää näköjään usein yhden vaiheen laittamatta ( siellä olisi pitäny tämän lähetyksen kohdalla olla: "lähetystä kuljetetaan vastaanottajalle" ....kun asiaa puolisen tuntia sitten katselin).
    No, kiva että paketti tuli. Tai siis kaksi.

Joo, ei en oikeastaan ennekuin olen hakenut sen k-kaupasta; pitäisi olla jo siellä.
    Ei aika kulu; me kulumme.

tempokisu Guest
    Kävin hakemassa yhden paketin, toisen haen sitten huomena ja kun tullasin yhden niin se on sitten ylihuomisen asia....

tempokisu Guest
    2 pakettia vastaanotettu....lista ei kyllä näytä lyhenevän ollenkaan...

Kävin asiamiespostissa vastaanottamassa. Suomesta tilatessa ei niin jännää ole.

En vielä, wigglestä tilaamaani änkyräveljesten klossi- ja varaosapaketti kuhnii jossain.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

tempokisu Guest
    Eilen iltapäivällä tuli vielä vastaanotettua ISO paketti, 2 nahkeeta taulua

Jopotuinen Guest
    Kyllä olen!
    Posti Pate oli jotenkin saanut kuppimallisen öljynsuodattimen avaimen tungetuksi postiluukusta läpi

tempokisu Guest
    Vastaanotettu 1 paketti, odottelen Liutun kuskia tuomaan yhden ( tai kaksi?) pakettia ja että postissa hyllyttäisivät 2 pakettia...

tempokisu Guest
    Tänään vastaanotettu 4 pakettia.

tempokisu Guest
    Ja tänään vastaanotettu 5 pakettia, 2 isoa ja 3 pientä.

Jopotuinen Guest
    TAAS!??
    Eikö se mahda jo kämppä täyttyä?
    Ellei sitten luukuta...

tempokisu Guest
    ...Liutun kuski toi vielä yhden pikkupaketin, "tropical fish" -kravatti - tästä tulee nukelle varmaan useampikin asu.
    ^ hyvinkin kolmesta paketista tulee yksi "kokonaisuus". Kaikki paketit eivät sisällä nukkeja...kala-aiheisia juttujakin tulee.... mutta täyttähän täällä on ollu jo pitkän aikaa...

Haa! Postin syövereissä odottelee pisteosia Audi TT-henkiseen ripustusten kohennukseen.
    Pitkäselkäisen perhevankkurin alustan uusimisen sivukuluja, sama tehdä kaikki kerralla, kun
    näemmä on tarvetta päivitellä muitakin kulahtaneita tapauksia.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Jopotuinen Guest
    Eikä ku joo, yksi siviilipuketti tuli tänään.
    Virkapaketteja tullut suoltamalla pariviikkoa sitten tehdyn 20 rivisen tilauksen myötä ja jotain edelleen matkalla.

PostiPate antoi tilaamani ebay-boksin käpälään kun nätisti pyysin.
    -Usot sie jot myö uitiin?

Unnassa Saksassa jumittanut neljä päivää, eilen oli arvioitu toimituspäivä. (myyjän mukaan, eihän ne tiedä kuinka hienosti DPD/Postnord peräpohjolassa pelittää)
    Kaar ittelles vaa

tempokisu Guest
    Neljää pakettia menen kotimatkalla vastaanottamaan....

tempokisu Guest
    ^ ...ne vastaanotettu, tänään hain vielä pehmoisen nahkeen paketin.

Jänes Artsi laittoi Turuust baarista paketin tulee perjantaina ja jo eilen oli maksikirje noudettavissa asianaiselta S-Hellistä. Kierrätyslamppuraato uudeksi projektiksi.

Eilen uuden rannekkeen V800.aan.
    Ei aika kulu; me kulumme.

Jopotuinen Guest
    Kyllä olen! Eilen tuli Alipapalta hieno sisä/ulko lämpömittari.

tempokisu Guest
    Vastaanotin 3 pakettia, en ole vielä availlut joten se operaation vielä edessä...

Pinnoitettua vaihdevaijeria, kuorta, muutama 6-26V USB latauspiiri tullut, Muutama latausjohto, Delphi ds150e ja linereitä vielä maailmalla tulossa.

tempokisu Guest
    Paketteja on tullut, en ole jaksanu raportoida. Tänään just kävin vastaanottamassa 2 pakettia. Jotain pitäisi postipojankin tuoda..

...kyllävain, postityttö toi vielä 4 pikkupakettia
    tempokisu muokkasi tätä : 17.10.2018 at 16.54 Syy: petti = paketti, korjattu

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1739
    Viimeinen viesti: 04.07.2024, 14.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •