Eilen illalta, ilmajuurihoitoja ja mutanaamioita..![]()
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
kesä on täällä, +23 varjossa
Aamulenkillä pieni kuvauspaussi
Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla
Perjantai illan maisemia
[IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/
20180519/5d44c6ce7edbd868f7b89823d02a1943.jpg[/IMG]
Sent from my iPad using Tapatalk
Ylöjärven Julkujärvellä ja Pikkuahvenistolla tyttären kanssa.
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Pentagon.
![]()
Laitetaas pitkästä aikaa jonkinlainen kuvatus esille, vaikka onhan sitä tullut ajeltua koko ajan..
![]()
Krossikommuuni / Syöte MTB
Siitä jollekkin Santa Cruzin V10 fatdownhill pyörä :O :O ---> https://www.ebay.co.uk/itm/Santa-Cru...-/183046545772
Hintakaan ei ole paha. Lisäksi huimasti kauniita yksityiskohtaisia modauksia jne
![]()
by Optiflow, on Flickr
. . . Join the fat side of the force . . .
^Siinä Pole sekunttia ennen kuin taustalla näkyvän ydinräjäytyksen lämpöpulssi sulattaa putket maanrakoon.
Hieno Pole palaa kuva joo!
Mulla meni panokuva overiks, tai sitten tämä on taidetta...
delete your account page link
Iltavaloo
delete your account page link
^Sun tarttis artzi saada oikee kamera. Ajopaikkoja kertyy vilisemällä ja kuvaushaluja riittää, mutta kuvat on pieniä ja suttuisia. Jää paljon potentiaalia näkemättä.
^Ohan ne isompia ku clikkaa auki
Niih. Minä jopa osaan kameraa käyttää (siis ne teoriat) mutta ei kännyllä paljon mutta tehdä kuin se perinteinen.. suora salama päin v.... Jos olis kamera joka kestää holtitonta käyttöä, on riittävän pieni mukaan, manuaalit säädöt, sopiva hinta jne. Mulla on vanha Olymbus tough mutta siinä on just ne puutteet... kännyllä sit kun se on mukana.![]()
Kyl se tarkka on ku lataa täyskokosena parin clickkauksen takaa
Kännyyn saattas saada jonkun kuvaussovelluksen jossa on paremmat säädöt
Toi "Pole palaa" on otettu vanhalla Nokian 808 Pureview puhelimella joka oli Sportstrackeri käytössä. Kameraan oli jäänyt vielä nd-filtteri päälle edellisistä kuvista, joten luulin ettei tuosta tilanteesta tullut hyviä kuvia. Oltiin kaverin kanssa testaamassa dronekuvausta. Kun lopetettiin sanoin kaverille, joka oli autolla, että mene edeltä jään odottelemaan pölypilven hälvenemistä hiekkatieltä. Pölyn vähän väistyttyä lähdin perään. Olisi pitänyt lähteä nopeammin... Aurinko paistoi todella hienon näköisesti metsän pölyverhon läpi. Ennen kuin sain pyörän asemiin ja puhelimen valmiiksi oli jo paras näkymä hävinnyt...
Kuten kaveri totesi, paras kamera on se joka on mukana.
. . . Join the fat side of the force . . .
Juu, tää kahvila on jo riittävän tarkka.
Kännykän linssissä on helposti huurua ja sormenjälkeä. Ite huomannut, että on pakko pyyhkästä melkeen joka kerta. Ja linssiheijastuksia tulee jos aurinko on lähelläkään kuvaussektoria.
Vähän auttaa linssiheijastuksiin kun laittaa toisen käden vastavalosuojaksi
Nykyisissä älykännyissä kyllä on jo jotakuinkin samat säädöt kuin erillisissä kamera-appseissä muinoin, iso, aika, ev, wb ja tark. lukitus jne. Niitä pitäisi vaan käyttää...
Hyvässä valossa, kuten tuo kahvila, tulee ihan ok kuvaa. Auringossa tai huonossa valossa sitten ei.
Mulla ongelma (itse tehty) on se että tämän tyyppisellä retkellä haluan kuvat reitille (retken jälkeen tallennan reitin Oruxmapsillä -> kmz niin reitillä näkyy myös kuvat oikeissa paikoissaan kartalla), eli otan kuvat Oruxmapsin oman Kuva-näpykän kautta. Se avaa kyllä ihan kännyn kameran, mutta ilman mahdollisuus vaihtaa moodia, esim. säätää noita asetuksia tai ottaa hdr tms.
T:
kännyartzi
Joo, mä otan kuvat Sports trackerilla että tulee kuvat kartalle vaikka onkin rapanen laatu
Koska artzi on napannut kuvan Salmin kioskista? Tars joku päivä poiketa ku on 10 km kotoo matkaa.
Eilen siellä kävin. Salmin kioski on ihan outo nimi, virallisesti se on kait tämä ... Google näyttää ihan mitä sattuu aukioloajoiksi.
https://www.facebook.com/otamuskahvila/
http://www.otamus.fi/pages/otamuskahvila.php
Juu se on Salmin kylä. Otamus sillalla oot ottanu kuvan.
Perjantain Nokian Uutisten ilmoitus.
Kelpaa nauttia kun voi shortseilla ajaa
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kirjanmerkit