Oliskohan lihava naakka? Croppasin täydet pikselit jos olis helpompi tunnistaa: https://photos.app.goo.gl/aqNBlTkA33Fd51H72
![]()
Nyt sain jo aamusta nauraa, kiitos VSS!!!![]()
"You brought two too many - Monettako kertaa sä katot tota?"
Näkyy se tiedustelunaakka tossa videollakin. Sill on vaan enempi antenneja siivissä kuin tavallisella pomminaakalla. https://www.youtube.com/watch?v=8xh5wsNSgOA
08680
Talven tuntua laihaläskilenkillä.
![]()
Love the Ride!
Luomulaihaläskillä yritin tänään ährätä. Sähkärissä kampi osuu hiukan chainstayhin, kampi on vähän vääntynyt, toivottavasti uudet kammet ratkaisee tuon tai sitten tulee huono fiilis vähäksi aikaa.
Oli läski ja laiha, samaa merkkiä tosin
Puuteroiduilla poluilla meinas vähän vaikeata olla eteneminen![]()
Ajoseurana petek.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Hältingträsk Sipoonkorpi
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Läski oli työpäivän ajan (7.00-15.15) ulkona noin -20° pakkasessa, rengaspaineet olivat laskeneet aika lailla ja 4,8" JJ LS oli kohtalaisen haluton rullaamaan kevyesti. Huominen näyttäisi olevan vielä hieman kylmempi. No, eiköhän me selvitä töistä kotiin.![]()
Kauniimman puoliskon kanssa järvellä...
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Fiilistä fiilistä. Ajoin keskellä kelviä olleen ison koiran ripuli pas..n päältä. Tavara veti ansiokkaasti budin kuvion tukkoon koko renkaan leveydeltä ja 20cm pituudelta. Ei irronnut edes lumella hankaamalla. Kotiin tuli sitten ajettua melko rauhallisesti paskaa tuulettimessa efektin pelossa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
Pari viikkoa sitten oli vielä komea keli ajella:
![]()
Pirkkaläski sai Leftyn keulalle. Huomenna koeponnistus.
![]()
Vois sanoa, että ei ollu nastoista haittaa
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Nastakeli on nasta keli. Ei lisättävää.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tiaisilla alkaa jo olla kevättä rinnassa. Lumet oli huvenneet, sohjoa oli poluilla, silti kiva oli fiilistellä.
![]()
Love the Ride!
Talviaamufiilistelyä Syötteellä eilen <3
px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi
Hei, kiitos Jopo81 vinkeistäsi taukopaikalla. Varmaan törmätään joskus uudestaan.
Kävin kelvillä kääntymässä ja siitä ahdistuneena äkkiä takas...
![]()
Jos ei tunturiin asti ehdi, niin Oulussakin riittää upeaa baanaa!
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit