Kauheita ylämäkiä luomupyörällä :/
![]()
Kauheita ylämäkiä luomupyörällä :/
![]()
Kaverin polttariajelutusta👍
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Ei ainakan vielä![]()
Tällaista fiilistelyä tänään.![]()
^^Onko Cube Nutrail Pro 2016 vai 2017?
-17 näyttäis olevan.
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Ilmeisesti fun-corner sivulla SALE- myynnissä väärän vuosimallin kuva?
08680
^^Tesktit näyttää väärää ja lupaavat 2016 mallia, aluksi myös kuva oli 2016. Itselle tuli kumminkin tuo 2017 malli.
^ Samoin mulle.
Ei pöllömpi päivä. Välillä matalampaa...
... toisinaan syvempää...
... ja satunnaisesti aja mistä huvittaa -kallioita.
![]()
^^kerrotko tarkemmin kokemuksia pep? Muutos jäykästä > manitou vai bluto > manitou. Vissiin blutoa painavampi, onko säädöt paremmat?
#semiläskikesäpyörä
Siinä on 50mm 29+ vannekehä läskinavoilla. Renkaat 29x3. Rullaus kieltämättä parani mukavasti, mutta kovaa en osaa ajaa millään😂 Metsään en ehtiny vielä, mutta muuten tuntuu hyvälle setille.
Fixxit pyörähuolto pyhtäällä kasasi. Liten alkuperäisistä vanteista navat. Kehät ja pinnat sekä renkaat sisureineen kasaajalta. Kehä on dartmoor aircraft 29+.
Mjoo häätyy vissii alkaa metsästämään hubeja ja tarjous vanteita. Pinnakki vissii pitäs arpoa oikean mittaset. Valmiina tuota pakettia ei tunnu löytyvän. Ainoastaan hiilikuitusena.
Ei tartte ostaa toista pyörää ku vaihtaa vaan kiekot tarpeentullen
Teetin/kasautin keväämmällä läskikiekot ni tuli puheeksi tuo 29+ ja kun sattui äijällä hyllyssä olemaan kehiä niin tilasin kokeeksi tollaset😂 yks kehä kuulemma jäi hyllyyn enää.
Saatto se huoltoukkokin valitella huonoa saatavuutta noiden osalta![]()
Upea keli iltalenkillä ounasvaaralla. Yhtään maastopyöräilijää ei näkyny. Liekkö menneet terassille
Punakoita kiviä naapurikylässä.
^ Aika järkyn näköseks meni. 😝 Nälkiintyny läski. Onko tuosta nyt oikeesti mitään iloo jos vaikka rullaiski hitusen paremmin? Ei oo enää Fatbike-fiilistelyä tämä. Sori negatiivisuus, tykkään paksuista kumeista.
Varoin
![]()
Totta joka sana!
Eikös kesäksi aina pidä laihduttaa![]()
Kyllä tuolla parvekkeella on on 4,8 rengastuksella oleva setti ajovalmiina koko ajan, 5 minuuttia ja taas ollaan läskejä, sekä pyörä, että minä😋
Täytyy vissiinkin siirtyä tonne yleisen fiilistelyn puolelle sitten kesän ajaksi![]()
^ niin mitkä kiekot Whitessa on nyt alla ja missä hintaluokassa ovat suunnilleen? Ei mun mielestä ainakaan huonolta näytä.😁
Lähetetty minun SM-J510FN laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit