GiantElectrobikeGarmin
Sivu 78 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28 68 76 77 78 79 80 88 128 178 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.311 - 2.340 / 5849

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

^Ei ollu tuossa vaiheessa iltaa enää ollu horisontti kovin suorassa muutenkaan😂

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

tempokisu Guest
    ^ no hieno ilta kuitenkin, ja nyt tuli myös ihan mahtavan hieno päivä kun se sumu hälveni. Saatiin tuo työaika-asiakin sovittua, niin tänään jopa hymyilytti.
    Ai joo, sain myös ostettua kaksi tosi upeaa nukkea joita 15 muuta "watching" , mutta mulle tuli.

Rapea pekoni.

Jopotuinen Guest
    Jesus Krist Superstar!
    Katselin juuri TV6 Jesus Krist Superstar rock-ooppera 2012.
    Hatuttaa kun menetin tunnin alusta, kun en tiennyt tuosta.
    Koplasin luurit telkkariin ja johan alko rytmit avautua.

Olen katsonut saman rock-oopperan livenä teatterissa Lontoossa vuonna 1972.
    Sen seuraaminen livenä nuorena (suomalaisena) kloppina (taisin olla silloin 11v ja reissussa ilman vanhempia) niin olihan se tajunnan räjäyttäjänä enemmän kuin LSD. Muistoksi esityksestä ostin tupla LP:n, jonka velipoika lainasi johonkin... Kolme päivää tuolla silloin Lontoossa seilasin ja sitten Weymouth. Paljon ehti sillä välin sattua ja tapahtua, mutta ne on eri juttuja...
    Mutta hämmästyttävän vähän oli tämä uudempi esitys muuttunut. Lyricset tuntu olevan samat ja soittimienkin sovitukset, e-skitta, puhaltimet, jouset, rummut jne. mukailivat alkuperäistä.
    Uutta oli oikeastaan uudet näyttelijät ja – kännykät!
    Harmittaa vietävästi alusta menetetty tunti.

Vaikka hihhuli itse en olekaan, niin suosittelisin tämä näytettäväksi perskoulun päättäville luokille uskontotuntien päätteeksi, avautuisi vuosia paahdettu asia takapenkin jermuilekin kerrasta.

Umpiväsynyt pari vrk valvonut teini, jolla oli vauhtia puheessa ja toiminnassa
    enemmän kuin Duracell-pupulla. Taisi nukahtaa ennen pään ja tyynyn kohtaamista.
    Luurit päässä ja puhelin kädessä; irroitin herran johdoista
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Ipa Guest
    Se että rasisteille näytettiin ulko-ovea.

Kulkuneuvon suoriutuminen katsastuksesta.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Aamuisen sateen vaikutus kuivaan ympäristöön; vihreys suorastaan hyökkää
    Pihan toisessa kirsikkapuussakin on jo kaksi kukkaa auki.

Reilu 600km brevetti näkyi painossa: +3kg. Tunnelma ehkä lähinnä huvittunut. Taisi tulla syötyä hyvin ja Mikon keitto oli vissiin tuhtia. No, ei tuo sinällään yllättänyt kun tuli jonninverran tankattua ennen reissua ja mulla kroppa tuntuu nykyään huomaavan viikon-parin viiveellä että mitä on tehty. Mutta nauru pääsi kun lukeman näin (sitähän ollaan siis melkein läski).
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Itse olen huomannut, että päivittäinen lyhytkin ajo alentaa painoa paljon enemmän ja nopeammin, kuin yksi viikoittainen pitempi reissu.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Taitaa tosiaan olla yleinen ja luonnollinen ilmiö. Ihmisen elimistö joutuu isommassa ja pitemmässä kertasuorituksessa aina jollain tavalla kovilla, sopeutuu ja viisastuu ja käyttää sitten oppimaansa täydentääkseen kulutettuja varantojaan yli entisen tasapainon.

Onneksi taas tavanomaisempaan ja säännöllisempään suoritus-, ravinto- ja unirytmiiin palattua yleensä löytyy se entinen tasapaino uudelleen. Ja sitten sitä pitääkin jo taas järkyttää, joko seuraavan brevettiajon muodossa tai vain saadakseen harjoittelustaan kehittävämpää.

PS Mulle tuommoinen 65 kg -> 62 kg -> 68 kg -> 65 kg on tuttu tai sanotaan ei-aivan-tuntematon vuoristorata, vaikken nimenomaan brevettejä ynnä muita vastaavaia (yli)pitkänmatkanpyöräilyjä ole harrastanutkaan.

Viisi vuotta savuttomuutta takana. Hyvä alku nyt ainakin

Ipa Guest
    Löysin "voivittupihdit", joita olin pari päivää etsinyt kissojen ja koiran kanssa.

Yksi puutarhassa eilen ihmetystä aiheuttanut kuusi onkin virginianpihta. Isoisä kuulemma laittanut aikoinaan taimen taskuun Elimäellä. Kyllä tästä vielä hieno arboretum saadaan.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

^Ah, arboretum! Yksi heikkouksistani. Kun jossain reissaan niin pitää aina tarkistaa onko lähellä puulajitelmaa. Omat douglaskuusentaimet kärsivät kovasti mökillä kun puita käytiin kaatamassa ja lännenhemlokkejakin oli joku käynyt jyrsimässä...
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Joo erilaiset puut on myös oma heikkous. Mieluummin elävinä kuin kalusteiden materiaalina. Joskus tekisi mieli lähteä Yhdysvaltoihin ihan vain katselemaan sikäläistä luontoa.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Pojan saama opiskelupaikka aiheuttaa myös hyväntuulisuutta kauniina kesäpäivänä.
    Rouva kun sattuu olemaan kasvibiologi alunperin, arboretumit, kuten myös kasvitieteelliset
    puutarhat ovat tulleet tutuiksi. Ihan mielenkiinnosta noihin on mielellään tutustunut.

Lasten kesäleirin uimahalliretken mahdollistaminen "saunavalojana" toi päivään rutkasti hyvää mieltä reippaita ja innokkaita vesseleitä paimentaessa ��

Se, että lounaksen jälkeen aloitan viikonmittaisen pikkuloman.

Strava KOM jonka sain nimiini.

Sanomattakin selvää on että salaisuus piilee siinä että "loin" segmentin itse ja että se on mitättömän vähän ajettu (15 ajajaa, minullakin vain 1 suoritus). Mutta eivät nämä selittävät tekijät sellaista pientä viatonta iloa yhtään himmennä. En siihen segmenttiin tehnyt ainuttakaan tarkoituksellista poikkeamaa eikä se aikakaan niin hiton huono oikeastaan ole!

PS Tai joo, kyllähän joku yhtään kovempi kuski veisi minulta sen KOMin siihen mitenkään pyrkimättä ja puhtaalla PK-lenkillään, jos vain sattuisi koko segmentin ajamaan...

Kotiutunut rouva, kaunis kesäilta ja sääskikarkoitin. Tuohon vielä 2xjäinen lonkero ja kuisti

tempokisu Guest

Nauraa Lähdön hetki lähenee

Reipas aamulenkki.

Jonka jälkeen luin Aamulehteä, Pitkon kolumnia
    Pappa luki sunnuntain lehteä ja kuolinilmoituksia.
    - jaa, näyttää Mikkosen mammakin kuolleen
    - Mihin se kuoli? kysyy mummu
    - Ei oon pantu.
    - jaa, lähdön hetki se miullakin lähenee.
    no näin se täälläkin.

Yhdellä kirjaimella liikaa kisun vitsi meni kiville.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nalho Katso viesti
    Vitsihän on niin vanha että kaikki taisivat tuntea sen ennestään. joten kirjoitusvirhe - jos siihen edes kiinnitti huomiota - ainostaan toi siihen pientä lisähauskuutta.

PS Jotkut vanhat vitsit - enkä nyt puhu juuri tästä vitsistä - ovat sellaisia että ne ovat hauskoja enää vain silloin kun joku ei ymmärrä mikä niissä oli sellaista mille piti nauraa. Eli kun kuin ihmeen kaupalla löytyy joku joka ei sitä vielä ole kuullut ja kun vitsi menee tältä kaiken lisäksi selvästi ohi.

PPS Kuten kävi mulle joskus kouluaikoina kun en kerta kaikkiaan tajunnut mikä kavereita alkoi hillittömästi hihityttää kun naisopettaja ilmeisen tahattomasti kertoi kuinka joku kuningas tai muu mahtimies oli ollut "suorastaan ylpeä" jostain ja jouduin kysymään asiasta seuraavalla välitunnilla.

Blackborow Guest
    Pyörä kulkee yllättävän kevyesti ottaen huomioon miten kevät meni.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nalho Katso viesti
    Se oli siis Pitkon pakinassa.
    Ja mun joutaiskin lähteä, ei se vitsi ole vaan toive ja jos edistää asiaa niin parempi vaan. Ymmärsit väärin.

En ymmärtänyt väärin. Kirjoitit näin: - Mihin se kuoli? kysyy mummu
    - Ei oon pantu.
    Siinä Pitkon jutussa lukee : Ei oo pantu, sanoi pappa.
    Onhan siinä vissi ero?

Mutta ihan miten vain, jos ei oo pantu niin ei oo pantu.

Kuronen Guest
    ^^2. kor. 9:7

Laittaa välikyljystä grilliin ja avaa oluen.

Jopotuinen Guest
    ^^ Lopettakaa höpötys, rakastelkaa toisianne ja antakaa foorumille peace

^ Rock! Asiaa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •