ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 62 / 86 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 52 60 61 62 63 64 72 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.831 - 1.860 / 2574

Aihe: TREK Fatbikes Farley, Farley 6, Farley 8 and the rest :)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Mulla ois nastat, mutta ei renkaita.
    Kinkkinen tilanne.
    Noi tuli niin äkkiä jenkeistä että en ehtinyt tilaamaan nastajo kun tänään no varmaan maanantaina on jo.

Osaako kukaan auttaa, että mistähän löytyis suomesta Barbegazit 27.5x4.5" koossa. Paikallisesta kivijalasta tilattu jo joulukuun alkupuolella, mutta renkaat ei ole vieläkään tulleet ja taas lykkäänty arvioitu toimitus parilla viikolla.

3. Lainaus Alkujaan tämän lähetti keeNi Katso viesti
    Osaako kukaan auttaa, että mistähän löytyis suomesta Barbegazit 27.5x4.5" koossa. Paikallisesta kivijalasta tilattu jo joulukuun alkupuolella, mutta renkaat ei ole vieläkään tulleet ja taas lykkäänty arvioitu toimitus parilla viikolla.
    Oulun Suvala?

Lundberg keravalla?
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    ∆Pah... Mulla ois nastat, oivu vois lähettää noi renkaat tänne..
    Ps. Mistäs tilasit noi renkaat? Paikallinen kivijalka lupailee edelleen maaliskuun alkuun, joten...

Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
    -- not fast but furious --

http://freewheelbike.com/?fullsite=true

Tuolta tilasin. Mutta meni Floridassa olevaan "postilaatikkoon" ja sieltä suomeen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti keeNi Katso viesti
    Iikan pyörävarikko @ Kpo?

Kiitos kaikille. Laitoin eilen illalla sähköpostikyselyä Lundbergille, Suvalaan ja Iikalle. Lundberg ja Suvala vastasi heti aamulla ja renkaat lähtee tänään minulle oulusta.

Saakohan noita Gnarwhaleja mistään suoraan hyllystä, kivijalka sanoi että he saavat vasta reilun kuukauden päästä

On muuten hyvä omille.mitoille. Voin suositella!

Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janos86 Katso viesti
    Saakohan noita Gnarwhaleja mistään suoraan hyllystä, kivijalka sanoi että he saavat vasta reilun kuukauden päästä
    Ei. Maahantuojalle tulee tuolloin maaliskuun alussa.

Näin arvelinkin, no täytynee sitten vaan odotella jos nastat haluaa kun ei taida 27,5 kokoluokassa oikeen vaihtoehtoja olla

Huh huh.. muunsin äsken Jackalope/Hodag yhdistelmän tubelekseen, ei ole kyllä koskaan ollut niin tiukassa renkaat vanteella kun tuossa yhdistelmässä oli. Kovaa kumia oleva maantiepyörän trainerirengas oli helppo nakki tuohon verrattuna. Kaksi rikottua rengasrautaa myöhemmin renkaat lähti kuitenki kiekolta. Tämän jälkeen vain sisurit veke, ventiilit & kumit paikalleen nesteen kera ja ilmaa perään. Nousi toisaalta tosi kivasti kiekolle nuo kumit kun on niin naurettavan tiukat Saas nähdä miten pitää, en tehnyt orkkis vannenauhoille mitään, ilmeisesti jotkut on vaihdellut parempiin niitä.
    www.kaupinkanuunat.net

Lainaus Alkujaan tämän lähetti -Joni- Katso viesti

On muuten hyvä omille.mitoille. Voin suositella!

Ei taida tällä hetkellä löytyä mistään.

Tuolla näyttää vihreää..

http://www.probikeshop.com/en/fi/ans...te/121801.html

Do dii 300km takana 9.6 2017 mallilla. Missä nyt vika ku yhtäkkiä jarrut alkoi ulvomaan ku palosiireenit. Vaimo tuli hiiren hiljaa perässä 2016 mallilla. Oma oli lämpimässä ja vaimon kylmässä varastossa. Jotain kosteusjuttuja mutku ulvominen jatkui koko 3h lenkin. Ääni on siis sellainen että mut varmaan häädetään metsästä.... mitä nyt tehrään ??

Sent from my iPhone using Tapatalk

Omassa cyclossa alkoi kanssa etunen kiljumaan, vaikeni palojen päiden viistämisellä ja varuiksi lämmitin noin 150°.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jtornwal Katso viesti
    Do dii 300km takana 9.6 2017 mallilla. Missä nyt vika ku yhtäkkiä jarrut alkoi ulvomaan ku palosiireenit. Vaimo tuli hiiren hiljaa perässä 2016 mallilla. Oma oli lämpimässä ja vaimon kylmässä varastossa. Jotain kosteusjuttuja mutku ulvominen jatkui koko 3h lenkin. Ääni on siis sellainen että mut varmaan häädetään metsästä.... mitä nyt tehrään ??

Täsmälleen sama juttu, paitsi että omallani olen ajanut 150km ja pelkästään takajarru ulvoo. Oli tänään valtava meteli metsässä. Koiran kusettajat ja hiihtäjät kääntyili kattomaan, että mikä helevetti siellä on liikkeellä😀 Suorastaan hävetti. Eipä oo Sramin guide rs:illä tullut samaa ongelmaa vastaan.

Trek 9.6 (2016) - jarrupäivitys

^samaa vikaa kuin edellisillä ... Vaikka alkuun tuntui että "näähän onki paljon paremmat kuin Farley 5:sen jarrut" niin melko pian alkoi järjetön ulina ja sitten tehot alkoi katoamaan .. Ulinan kanssa pärjäis, mutta tehoa pitäis löytyä ja sitä pitäisi voida annostella sopivasti. Alkuperäisjarruina tässä on Avid DB 3 :t

Kokemusta Shimanoista on Zee, Xt m8000 -malleista

Nyt pientä arpomista mallien SLX m7000 vs XT m8000 välillä .. Arvosteluissa ja kokemuksissa on vähän puolesta ja vastaan kokemuksia .. Kumpi näistä nyt ois järkivalinta. m8000 jääneet kaksi paria Jo2A -paloja käy kumpaan vaan joten tuo Zee malli jäänee harkinnasta ..
    Onko jarrupäivitykseen tässä hintaluokassa muita ? Ja kannattaako tuohon kenties harkita levyjen päivittämistä 160 -> 203mm .. Huomaako eroa vai onko se lumetta

Bikecomponents tarjoaa sls 7000 settiä hintaan 140e + pk .. Löytyykö hyviä tarjouksia ? Alkaa mitta oleen täynnä näitä Avidin jarruja joten ostosormea syyhyttää
    mk muokkasi tätä : 06.02.2017 at 11.49 Syy: orkkisjarrut

Ei tämä nyt ketään jarruvinkunaongelmaista auta mutta Farley 9:n Avid DB5:t pelaa kyllä hyvin, ei vingu kuin märällä mutta eikös ne kaikki... Tosin Polen Taigassa on DB5:t ja sielläkin valitettiin vinkuvia jarruja. Otappa näistä nyt selvää mutta omat DB5:t pelaa todella hyvin - en osaa kaivata yhtään parempia jarruja. Kerran olen palat käyttänyt pois ja hioin kitkapinnat sillai kevyesti (ihan vaan uteliaisuuttani käytin paloja irti renkaanvaihdon yhteydessä).

Omat avid db3 vinkui kyllä ja pahasti. Varsinkin kylmänä ja märkänä. Tuli vaihdettua ne zee jarruihin. Nyt ei ulisee.

Jarrulevyt tuli vaihdettua isommiksi eteen 160 -> 203 ja taakse 160-> 180. DB3 tuli ajettua tuolla päivityksellä vähän aikaa ja tuli parempi jarruteho. Teho parantui vielä lisää, kun zeet laitoin DB3 tilalle.
    bouncer muokkasi tätä : 07.02.2017 at 06.05 Syy: Lisäys

^Shimanon orkkis resin palat on kyllä hiljaiset, mutta itse siirryin Zee ja SLX jarruissa kovempi äänisiin/tehokkaampiin metalli paloihin, ne tuntuisi kestävän lasittumatta. Resinit on noin 3kk ja sitten käyttökelvottomat vaikka pintaa on jäljellä reilusti, naukuu, kun ei pidä enään. Timantilla olen hionut pinnat auki, mutta ne ei vaan silti enään toimi, kuin uutena.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    ^Shimanon orkkis resin palat on kyllä hiljaiset, mutta itse siirryin Zee ja SLX jarruissa kovempi äänisiin/tehokkaampiin metalli paloihin, ne tuntuisi kestävän lasittumatta. Resinit on noin 3kk ja sitten käyttökelvottomat vaikka pintaa on jäljellä reilusti, naukuu, kun ei pidä enään. Timantilla olen hionut pinnat auki, mutta ne ei vaan silti enään toimi, kuin uutena.
    täytynee ottaa avideista palat irti , kuumentaa ja hioa.. Josko auttais edes tilapäisesti .. jos ei niin sitten shimanoa

Siinä ei kauan menny kuin runko tuli. Nyt farley 9,6 vaihtui 9.8. Tolppa on vaan eri.
    Gnarwhal sai kanssa nastat.

Laittelehan kokemuksia noista Gnarwhaleista nastoilla, kiinnostaa mahdollisesti ostaa sellaiset. Mitkä nastat laitoit?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti oivu Katso viesti

Siinä ei kauan menny kuin runko tuli. Nyt farley 9,6 vaihtui 9.8. Tolppa on vaan eri.
    Gnarwhal sai kanssa nastat.
    Mistä löysit Farleyn tällä viimevuoden värityksellä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JussaKo Katso viesti
    Mistä löysit Farleyn tällä viimevuoden värityksellä?
    Sain Rungon takuuna. MCarbonin nastoja käytin.

Kerkesitkö oivu paljon ajaa 9.6:lla ennen hajoamista? Millaisessa tilanteessa hajosi?
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Kerkesitkö oivu paljon ajaa 9.6:lla ennen hajoamista? Millaisessa tilanteessa hajosi?
    5000km ja en oikeen tiiä missä se on menny rikki. Mahtuu tohon matkaan jo kaikennäköistä kooheltanista 😀

Mulla on 9.8 ja GuideRS:t. Kaverin mukaan olen tappanut kaikki ajomaastojen pikkulinnut jarrujen äänellä. Mä pelkään uroshirviä... Todella kovaa ääntä pitää siis noi Guiden pysäyttimet. Mahtaisko löytyä parempia jarrupaloja?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •