Saattaapi niitä nastoja vielä tarvita etelässäkin. Täällä ei ole vielä ollut tarvetta, JJ toimii hyvin näillä keleillä.
http://yle.fi/uutiset/3-9438641
Ruokatunnin pikalenkillä
![]()
Syötefiilis...
![]()
Neljänkympin lenkki. Seurana petek.
Kyllä oli polut ja merenjää hyvässä kunnossa![]()
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Höytämöjärvellä oli pureva tuuli.
Tänään 6,5h lenkkiä..mahtava sää ja porukka!
![]()
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
CCG-Sissijaoksen viikonloppuretki Nuuksion Oravankololle, matkaa kertyi n. 40km suuntaansa polkuja, portaita ja järviä pitkin.
Bonuksena artistista tilataidetta 😀
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
^-- Loistavaa CCG-Sissit. Mitä toi Petjala imeskelee tuolla kolossa..
Se esittää performanssia "kivikautinen kaappijuoppo" juomana on hinta/laatusuhteeltaan erinomainen Pirkka Amber Ale
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Eilen pitkästä aikaa läskeilyä. Poluilla oli niin mukavaa, että siellä ei ollut aikaa kuvailla. Lähtöpaikalla kerkesi yhden kuvan ottamaan ja siitä sitten seuraavat +4 tuntia satulassa. Tänään taas linjoille, silvolaan ja keskuspuistoon duunista suoraan.
![]()
08680
^ no nyt *peukku*
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Sunnuntaina tuli käytyä Vitträskillä ja tänään pyörittyä Espoossa. Hyvin sattu pupu keskimmäiseen kuvaan![]()
pyörin myös tänään Espoossa ja tarkemminottaen koeajamassa uusia lähipolkuja. löytyi about kaikkea: jäätä, lunta, kivikkoa, kalliota, metsää, pitkospuuta. nopeeta polkua. aivammahtavaa. huomenna pakko ottaa lisää.
![]()
Työmatkailua...
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Tuli hiljan kolme vuotta täyteen Muklukin kanssa. Lempi roihahti ja rengastin uudelleen, joten fiilistelykuva.
Maxxis FBF taakse tuli pari viikkoa sitten ja ranskalaisen toimittajan ansiosta Colossus eteen hieman myöhemmin vasta pari päivää sitten. FBF pääsi heti tuoreille ja runsaille lumille ja sinänsä yllätti BFL/Jumbo Jim miehen vetopiollaan. Samalla vaihoin taas 1x10 ja nyt 11-42 Sunrace pakalle. Mää jotenki nyt ymmärrän paremmin niitä Bud/Lou tyyppejä. Colossuksesta vielä oikein pakkasissa saanut kuvaa, tosin huomaa sen ison Knardin vetelyn puutteen nyt joka ei kyllä häirinny mua.
Järvellä lomapäivää viettämässä
Lähetetty minun GT-P5100 laitteesta Tapatalkilla
Mahtava oli kuunvalossa (lupinen) tykitellä kapeita polkuja
Olipas raikas lenkki-ilma. -16.8°C ja siihen vielä rannikon mukava pikku viima.
![]()
Täysikuuta pukkaa. Koettakaas edes joku joutilas vääntää jotain kivoja Fat in the Moon kuvia. Pliis.
La-su yönä voisi olla vähemmän pilvee.
Perusfillari läskikumeilla. Menee arkipyöränä. Lähes samaan hintaan saa kunnollisiakin esim white 4 lite (tällä hetkellä 799€) Oli vasta tarjouksessa 699€
Keskustelu jatkukoon täällä
Komea keli on tänään Pieksämäelläkin
Lähetetty minun Nexus 6P laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit