Märkää ja pimeetä,
![]()
Kaikkea sitä metsästä löytyy..
Pieni 30 km iltalenkki koeajopyörällä: pehmeä ja painava
![]()
08680
Olipa harmaa päivä
![]()
Montulla mutta ei montussa
![]()
*Ketjut ovat sotkemista varten*
Hienoo 😊
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Kyllä vähän lunta kaipaisi
![]()
Autosta jäi Gyeonin kestopinnoitetta niin laitoin pyörään loputEi tarvitse kuin vähän näyttää lämmintä vettä niin kaikki liat lähtee ja vedet myös (Y)
.....niin ja onhan maalin päällä ennen kestopinnoitetta mersunkin käyttämä kovalakka. Kestää vähän paremmin mitä normilakat....
Ansis! Onko Yyterin niemekkeen hakkuualueet laajentuneet? Menee kyllä suomen hienoimpia fatbikereittejä pilalle pitkäksi aikaa. Pistä mulle numerosi privalla niin otan yhteyttä kun Poriin taas asiaa, mennään ajaan.
https://laudalle.wordpress.com/
Ei tää tästä paljon parane
![]()
brilleaux muokkasi tätä : 26.11.2016 at 14.16
Oijoi siistii ✌ ☺
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Eiks tossa lumessa kuulu kiemurrella silleen kuin käärme? :-)
Eka kunnon lenkki elämäni ekalla läskipyörällä. Ihmeellisen etevästi etenee lumisella polulla!
Mistä päin löytyy Brilleux:n avaamat polut? Itse kävin Mustalammen, Hanhiperän ja Pirttimäen polkuja ajelemassa.
Halssilanrinteeltä asmalammelle josta sulunperälle. Sulunperän itäinen polku on paskottu pilalle. Hakkuujäte lepäilee pitkin aukkoa.
Kyllä siitä läskillä vielä tunkkaillen läpi menee.
Motokuski oli siirtäny pöllit pois polulta. Jättäny jopa tutun kikkailutukin paikalleen.
Suolla (Aukeasuo?)kävin myös. Sorelit on hyvät kumpparit.
Olosuhteet oli kyllä haastavat, tietää ajaneensa. Ainakin kolmasti nöyrtyi mies, pyörä ois menny.
2XL on kyllä huikea renkula. Paineet vieläkin liian isot tosin. Kotia päästyä mittaus näytti 4/6Psi.
![]()
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Kuinkahan linttaan ne pystyy päästään. Parin kuukauden kokemuksella silmät jo sanoo että älä ihmeessä laske enempää. Vaikka eihän ne nyt tosiasiassa kovinkaan lytyssä vielä ole, painemittari ois kova niin tietäs paljonko sitä nyt oikeasti on. Self steerinkiä kuitenkin tuntui olevan jonkun verran.
Tubelessmodatut renkaat, ja snakeskinit strenght by Gorilla.
Ota pumppu mukaan testilenkille ja laske pikkusen kerrallaan niin kauan kunnes on oikeesti liian vähän, eli juuret rupee lyömään läpi tai muuten vaan on kumi ihan rutussa. ja sit pumppaat vähän takas. Hidasvauhtisessa lumimöyrinnässä voi pitää pienempiä paineita kuin kovavauhtisessa rallissa ja yleensä taakse pikkusen enemmän kuin etuseen. Ja tietty kuskin painokin vaikuttaa. Mutta hanki se mittari niin pystyt helpommin sitten säätelee paineita kun oot kerran oppinu mikä oli hyvä mihinkin olosuhteeseen.
Helppo konsti hakea oikea paine, kun istuu renkaan päälle ja samalla päästää ilmaa venttiilistä. Kun siinä pompottelee päällä, niin hyvin tuntee milloin alkaa renkaan runko antamaan periksi ja on aika lähellä sweet spottia. Taas ajotyylistä riippuen hienosäätö, missä kohtaa lakkaa päästämästä ilmaa ja samoin edessä ja takana hieman eri tuntuma. Enpä ole mittari käyttänyt pitkään aikaan, kun noin löytää sen omalle painolle sopivan paineen.
Olipa mahtava ajokeli, 7 pakkasta ja muutama sentti uutta pakkaslunta lanatulla reitillä.
![]()
Kirjanmerkit