Nyt tässä tehdään yksinkertaisesta asiasta kyllä aivan liian monimutkainen. Mulla on omassa Konassa tuollainen "normaali" taakse päin törröttävä ruuvin paikka, emännän On-Onessa on puolestaan alaspäin törrörrävä ruuvin paikka. Molempiin näistä saa kyllä lokarin kiinni ilman ongelmia.
Toi alaspäin törröttävä tarkaisu on oikeastaan parempi, kun siinä voi heittää tuon lokarin yli tulevan klipsin mäkeen turhana. Läpi ruuvi on tuossa kohtaa todella tukeva ja parin prikan ja/tai mutterin avulla korkeuden säätö on helppoa. Jos lokarin alla on korkeuden puolesta on tiukkaa, niin tuohon kannattaa laittaa sellainen lattakantainen ristipäinen koneruuvi, jolloin koneruuvin kanta ei suotta syö tilaa renkaalta. Jos tohon tarvitsee saada hieman pituussuuntaista säätöä niin tuollaisen hieman leveämmin prikan alle mahtuu kyllä piiloon myös hieman soikio reikä, jolloin mahdollisen "jännityksen" voi poistaa lokarin ylä- ja etukiinnikeen väliltä.
Alla vielä kuva tuota toteutuksesta, kyseessä siis On-One London Road.
Kalle H muokkasi tätä : 12.11.2016 at 18.00
Speksausta ja Pyöräilyä.
||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake
Kirjanmerkit