ElectrobikeGiantHephaFillari
Sivu 131 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31 81 121 129 130 131 132 133 141 181 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.901 - 3.930 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

Eikös tos 2fat pro:ssa oo paremmat vanteet? Mulefut:it
    Oranssia maalia vaan kaupasta

^^ Myyjä tulee iloiseksi kun lompakko lihoo ja sun posas kevenee,,,
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

^^^ Paremmat renkaat ja 1x11 voimansiirto?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pancho Katso viesti
    ^^^ Paremmat renkaat ja 1x11 voimansiirto?
    Hyvä!! �� lisää, lisää syitä!! ��

Ei mikään ole vaihtamisen arvoista, se fat2 on komeampikin .

Onkos narinassa tutkittu ohjainlaakereita?
    Tuntuu välykset olevan turskan mentäviä välyksiä.
    www.mckramppi.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti AnttiL Katso viesti
    Onkos narinassa tutkittu ohjainlaakereita?
    Tuntuu välykset olevan turskan mentäviä välyksiä.
    Otin omasta Pro4 haarukan irti, narinan syy on toden näköisesti ettei alempi laakeri asetu hyvin sen alla olevaan sovitusholkkiin, vaan jää nytkähtelemään sen varaan. Kun holkin ottaa haarukasta pois ja painaa laakeria vasten se ei uppoa kunnolla siihen hyvin, vaikka holkki on katkaistu, eli se painuu jonkin verran suppuun. Jos nuo palikat ei sovi paremmin uuteen kuitukeulaan niin saavat toimittaa paremmin sopivat osat tuohon!

Muuten fillari todella jykevää tekoa, mutta päättivät laittaa yhden pultin satulakiinnityksen. Kolmannella lenkillä raskas persus narautti satulan vinoon. Onneksi tämän kokoisia kahden pultin tolppia on kertynyt varastoon muutama...

Laakerit tuli, mutta saavat odottaa vaihtoa kun kammet rullaa vielä hyvin.
    Samalla tuli tohon 3proohon laitettua Bud ja Lou litkujen kera. Viheliäinen vanne tosiaan ja ekaa kertaa moista tein. No toinen rengas menikin helposti kun tietää taktiikan. Eli telttapatja teippivirityksellä alkoi pitään.
    Saas nähä kuin kestää ajossa ja kuin ales uskaltaa paineet laskea talvella viimeistään.

Pienimuotoista läskipyöräkuumetta on tavan flunssan ohella pitänyt täällä. White vaikuttaisi kohtuullisen hyvältä vaihtoehdolta, olkoonkin että ketjussa esiin tulleet tekniset ongelmat hieman arveluttavat. Se vaan, että minkä noista kolmesta valitsisi. Puntaroinut että jos ei halua heti alkaa vaihtamaan osia, niin Comp ei taida tulla kysymykseen. Välityksiä pitäisi rukata eikä Tektron mekaaniset levarit herätä luottamusta. Pari satkua menisi helposti nuo vaihtamalla, mikä nostaakin kokonaishinnan jo Liten tasolle. Mistä päästäänkin vertailuun Pron ja Liten välillä. Pron 15mm läpiakseli vs 9mm pikalinkut kääntyy kai läpiakselin eduksi? Prossa taitaa muutenkin kautta linjan olla paremmat osat, mutta hintaakin on 400e enemmän. Ja sekin, että Litessa on etuvaihtaja ja Pro on trendikkäästi ilman..

Hyvä uutinen on, että Lahteen avataan huomenna XXL:n myymälä joten ei tarvitse enää kurnuttaa Vantaalle saakka näitä varten. Pitänee varmaan käydä avajaisryysiksessä käpistelemässä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wiima63 Katso viesti
    Laakerit tuli, mutta saavat odottaa vaihtoa kun kammet rullaa vielä hyvin.
    Samalla tuli tohon 3proohon laitettua Bud ja Lou litkujen kera. Viheliäinen vanne tosiaan ja ekaa kertaa moista tein. No toinen rengas menikin helposti kun tietää taktiikan. Eli telttapatja teippivirityksellä alkoi pitään.
    Saas nähä kuin kestää ajossa ja kuin ales uskaltaa paineet laskea talvella viimeistään.
    Laittelepa rapsaa sit miten tubelessina pysyy. Iteki tota miettiny mutta en oo vielä tohtinu laitella kun joku jossain sanoi ettei oikeen noilla vanteilla meinaa pysyä. Itellä kans bud ja lou alla.

Huomenna tosiaan aukee lahteen myymälä ja toivon että saan vihdoin vietyä pyörän huoltoon ja taka-akselin vaihdettua. Uudet jarrut ja ohjaustankokin odottaa asentamistaan

Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla

Ghetto tubeless on mullakin tehtynä ja hyvin on toimintu vielä.
    JJ 4.8 renkaana.
    Se laakerin alakooli on mulla yhtä palaa siis ei halki ja taitaa illa se paikka josta ääni tulee.
    www.mckramppi.com

Se on nyt, eh nimittäin, sillä tavalla, että läskikuume lähtee läskipyörällä. Lahden avajaisryysiksestä kävin Liten hakemassa. Ei ollut ämpäreitä jaossa, mutta potkupallon sain vitosella joten tässähän tuli jopa säästettyä!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Munarello Katso viesti
    Se on nyt, eh nimittäin, sillä tavalla, että läskikuume lähtee läskipyörällä. Lahden avajaisryysiksestä kävin Liten hakemassa. Ei ollut ämpäreitä jaossa, mutta potkupallon sain vitosella joten tässähän tuli jopa säästettyä!
    Onnea uudelle!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kim71 Katso viesti
    Onnea uudelle!
    Tängjuu-mies kiittää. Pitäisi jostain keksiä rengaspainemittari, koska mun spessun pumpun mittari ei tunnu ymmärtävän mitään alle yhden barin paineista. Tai kyllähän sitä sormitarkkuudellakin pärjäilee, mutta nippelivirus on kavala sairaus. Foto alla. Muuta en ole tuolle vielä tehnyt kuin nostin satulan oikealle korkeudelle (ja ruuvasin pullotelineen kiinni). Aika kivalta laitteelta vaikuttaa. Välityksiä tuntuisi olevan passelisti. Niihin ei tarvitse koskea, mutta jarrut voisi kyllä olla paremmat. Saa nähdä auttaako sisäänajo.

Tängjuu-mies kiittää. Pitäisi jostain keksiä rengaspainemittari, koska mun spessun pumpun mittari ei tunnu ymmärtävän mitään alle yhden barin paineista. Tai kyllähän sitä sormitarkkuudellakin pärjäilee, mutta nippelivirus on kavala sairaus. Foto alla. Muuta en ole tuolle vielä tehnyt kuin nostin satulan oikealle korkeudelle (ja ruuvasin pullotelineen kiinni). Aika kivalta laitteelta vaikuttaa. Välityksiä tuntuisi olevan passelisti. Niihin ei tarvitse koskea, mutta jarrut voisi kyllä olla paremmat. Saa nähdä auttaako sisäänajo.
    http://www.chainreactioncycles.com/f...90&cat=product itsellä ollut vuosia toi digitaalinen painemittari. Tarkka, halpa. Suosittelen.

Spessun vihreän MTB-version tais lähteä sieltä 0.3bar:sta. Muutenkin ihan näppärä pumppu, mm. paineenlaskunappulansa vuoksi.

Motonetistä tuli ostettua heräteostoksena digitaalinen rengaspainemittari/avaimenperä. Muistaakseni joku 14€. Hyvin pelittää ja mielestäni tarkkakin ja helppokäyttöinen. Mittari kuoriltaan kestävän oloinen, mutta itsellä taisi ottaa siipeensä kosteudesta. Patterin pystyy kans luultavasti vaihtamaan, korvake tinattu patteriin kiinni.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Swatsi Katso viesti
    Motonetistä tuli ostettua heräteostoksena digitaalinen rengaspainemittari/avaimenperä. Muistaakseni joku 14€. Hyvin pelittää ja mielestäni tarkkakin ja helppokäyttöinen. Mittari kuoriltaan kestävän oloinen, mutta itsellä taisi ottaa siipeensä kosteudesta. Patterin pystyy kans luultavasti vaihtamaan, korvake tinattu patteriin kiinni.

Jos tarkoitat tätä niin ei kannata odottaa liikoja käyttöiältä,,,
    http://www.motonet.fi/fi/tuote/38123...-venttiileille

Mulla kolmas menossa, kaks aiempaa pimeni muutaman kuukauden päästä. Uus aina takuuvaihtona, mutta sitten kun tää toistaiseksi vielä toimiva sippaa, en kyllä enää samanlaista korvauksena huoli

Juu myös täällä 3 menossa. Laatu ei kyllä oo häävi. Hyvä sen aikaa ku toimii. Seuraavassa euroopan kuormassa taitaa tulla joku toinen kokeiluun.

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

Whiten läskipyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ytte07 Katso viesti
    Juu myös täällä 3 menossa. Laatu ei kyllä oo häävi. Hyvä sen aikaa ku toimii. Seuraavassa euroopan kuormassa taitaa tulla joku toinen kokeiluun.

Tämä on minulla toiminut hyvin eikä hinta päätä huimaa...

http://m.bikester.fi/tarvikkeet/pyor...keet/8287.html
    Ain kaipaan mä sinne missä olimme silloin kun olimme siellä missä mäkin olin - H. Hopo

Eikö pumpun painemittari riitä vai kesken lenkinkö noita paineita ruuvailette? Ajan varmaan liian vähän kun ei kerkeä kesken lenkkien ruveta paineita säätämään Ostin muuten tankoon viikolla 2kpl noita magicshinen MS-606 valoja xxl:n tarjouksesta ~50€ kpl. Näkee ainakin nyt tuolla korvessa polkiessa.

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti .Vaeltaja. Katso viesti
    Eikö pumpun painemittari riitä vai kesken lenkinkö noita paineita ruuvailette?
    Ei tarkkuus piisaa kun reilusti alle barin mennään.

Aivan. Mulla on joku satkun jalkapumppu, millä sen tarkkkuuden rajoissa olen saanut omaan kyytiin sopivat paineet alle. Puolen baarin - 0-75 - 1bar välillä tuon mukaan on tullut säädeltyä..ja perstuntumalta loput. Toisessa olen pitänyt alla kesällä 4,0 jumbo jimit ja meinasin ostaa siihen keulalle bluton kuituhaarukan tilalle kun sattuu sopivasti jostain löytymään. Toisessa fillarissa (tai kuudennessa..miten sen laskee) kesällä 4,8 jumbo jimit ja talvella dillingerit, joiden kanssa mennään talvi ja kesä jäykällä keulalla. Jäykän keulan kanssa tuo painepuoli tarkempi tietty.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    Jos tarkoitat tätä niin ei kannata odottaa liikoja käyttöiältä,,,
    http://www.motonet.fi/fi/tuote/38123...-venttiileille

Mulla kolmas menossa, kaks aiempaa pimeni muutaman kuukauden päästä. Uus aina takuuvaihtona, mutta sitten kun tää toistaiseksi vielä toimiva sippaa, en kyllä enää samanlaista korvauksena huoli
    Juurikin tuo sama härveli... 😂 En saanut sitä tänään hereille enää. Miten pitkä takuu? En ainakaan motonetin sivuilta löytänyt...

Muistaakseni vuosi.

^^ En osaa minäkään varmalla takuun pituutta kertoa, kun aina ovat hajonneet muutaman viikon päästä ostamisesta,,,

Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    ^^ En osaa minäkään varmalla takuun pituutta kertoa, kun aina ovat hajonneet muutaman viikon päästä ostamisesta,,,

Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla
    Alkaa kuulostamaan melko pätevältä laitteelta 😅

Whiten läskipyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti .Vaeltaja. Katso viesti
    Eikö pumpun painemittari riitä vai kesken lenkinkö noita paineita ruuvailette? Ajan varmaan liian vähän kun ei kerkeä kesken lenkkien ruveta paineita säätämään Ostin muuten tankoon viikolla 2kpl noita magicshinen MS-606 valoja xxl:n tarjouksesta ~50€ kpl. Näkee ainakin nyt tuolla korvessa polkiessa.
    Minä ainakin tarkistan paineet ennen lenkkiä ja se onnistuu noin sekunnissa per pyörä tuollaisella mittarilla. Ainakaan minun pumppuni mittari taas ei näytä luotettavasti painetta ennen kuin on ainakin kerran painanut ilmaa renkaaseen joten se ei oikein sovellu vain paineiden tarkistamiseen.

Ps. Itsekin ostin saman valon ja on yllättävän tehokas hintaan nähden. Nyt harmittaa että en ostanut kerralla kahta. Toivottavasti tulee pian taas tarjoukseen...
    Ain kaipaan mä sinne missä olimme silloin kun olimme siellä missä mäkin olin - H. Hopo

http://www.bike-discount.de/en/buy/s...re-gauge-30845

Kunnollista digimittaria tilalle niin loppuu vaikeudet.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •