Aamulenkki ohjauslaakeria testaten. Naksuminen hävitetty![]()
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Aamulenkki ohjauslaakeria testaten. Naksuminen hävitetty![]()
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Pidennetyllä työmatkalla taasen. Kyllä toi syksyn pimeys vaan tuo mukavan mausteen fiilistelyihin.
Leikin myös metsuria yön pimeydessä.
![]()
Varaslähtö yö ulkona tahtumaan. Huomenna ei pääse. Jossain täällä pitäisi olla laavu 😊
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Aamulenkin ainut este, jos poikittain polulla löhöäviä neulasia/käpyjä (menisivät töihin...) ei lasketa.
![]()
Mitäs sitä muutakaan pe illalla tekis kunrengas jumppaa... dudesta 4,0 jj:t hyllyyn ja 4,8 jj alle ja tubeleksena tietty. Jos ei väsyttäis mäin pöhlöä Nii vois vaikka heti lähtee lenkille.. aamulla fiilisteleen ja hakeen paineet kohdalleen. Kuhan fiilisteleen.
-en ole hullu, olen erikoinen-
Melkein pari metrinen läski :-) Onpahan siistiä porukka-ajoa! Pääsispä tuonne fiilisteleen...
Heh. 😄 Mieluummin kyllä fiilistelisin jollain muulla kuin kerros-mongoosella. Asiallinen sisäänajo oli kyllä, uitetaan meressä ja hypitään hyppyriltä miten sattuu, voi mongoose-parkaa. Mukavan näköistä seutua, Miamin liepeiltäkö tuo nyt sitten oli.
Lähetetty minun SM-G388F laitteesta Tapatalkilla
Kesän metsälenkit saanut laskea yhdenkäden sormilla, joten aikakin ulkoiluttaa blackborowia Seitsemisen kansallispuistossa. Samalla tuli koeponnistettua 1x11 setuppi tositoimissa.
![]()
Mikä ei ole erikseen sallittu, on kiellettyä.
Mielikuvitus pääsi valloilleen pimeässä metsässä, hirven (?) rymistäessä oksia katkoen jossain lähellä, hyvin lähellä.
Siitä paikasta ajelin "hyvällä temmolla" järven rantaan, ja pitihän se kännykällä ottaa kuunsillasta perinteinen fiiliskuva...
![]()
Täällä kävi Bb tutustuun paikalliseen talviulkoilureittiin joka jäi viime kesänä kaivelemaan kapearenkaisella.. "Pääsisköhän tästä läskillä" - no pääsihän sillä, suurimman osan ainaki.. Ehti vain tulla pimeä eikä ollu lamppua mukana..![]()
Aurinkoinen sunnuntai lenkki, syksyn voi haistaa ilmassa.
Lähetetty minun SGP521 laitteesta Tapatalkilla
I've been around
Nikkarointia
![]()
Viime aikoina on tullut enimmäkseen ajettua cyclolla pitkin polkuja ja hiekkateitä. Tänään pitkästä aikaa lähdin ulkoiluttamaan läski-ladaakin. Ensin tuntui kovilla poluilla, että mikä järki tässä pyörässä oikein olikaan, mutta umpimetsässä ja pehmeissä paikoissa hymy löytyi taas![]()
Lähetetty minun F3111 laitteesta Tapatalkilla
Ei voi kelit ja fiilis olla paljon tätä parempi.
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Vihreää on, se ärsytä ei...
Tänään oli myös sinistä, koko päivän!
![]()
Fiilikset katossa! White 3 fat pro päivittyi eilen uuteen ja eka kunnon lenkki heitetty uudella. Hittolainen, kun ajaminen voi olla hauskaa. Täpäriläski!
Voimansiirtona X01 Eagle ja ympärillä muuta kuiturompetta:
![]()
Ohhoh! Hinta varmaan melko suolainen.Hieno.
Kirjanmerkit