Toimiiko VCLS 2.0 satulatolpan tärinänvaimennus mitenkään jos sen laittaa vähän liian alas? Meinasivat canyonilla että 20cm olisi oltava tolppaa näkyvissä.
Toimiiko VCLS 2.0 satulatolpan tärinänvaimennus mitenkään jos sen laittaa vähän liian alas? Meinasivat canyonilla että 20cm olisi oltava tolppaa näkyvissä.
Se on kahdesta eri osasta tehty jousi. Eli jos se menee alle sen max merkin, niin joustokyky heikkenee. Tuskin maailmaa kaataa, mutta joustaa vähemmän.
Nyt kuvaa saa tuosta mistään, mutta jos näet ajossa, niin sehän heiluu älyttömästi verrattuna perinteiseen, mutta aj että kuinka berberi kiittää.
Meinasin tilata M-koon infliten 180 senttisenä ihmisenä, mutta lyhyiden jalkojen vuoksi suosittelivat S-kokoa ettei satulatolppa mene liian alas. S ja M-koon pyörässä ei muuten kuin korkeudessa juurikaan ole eroa.
Missä tässä sähkövaihteisessa endurace pyörässä on di2-vaihteiston akku ja miten akun saa irti talvisäilytystä varten?
Lataa sitä muutaman kuukauden välein. Canyonin sivuilla on räjäytyskaavio, mistä löytää. Ainakin aeroadissa akku oli, niin ettei kannattanut yrittää poistaa. Takaisin saaminen olisi vaatinut bb-laakerien poiston...
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Räjäytyskuvassa ei näy akkua? https://www.canyon.com/downloads/sup...-16_BOM_ts.pdf
Onko siinä kahta ruuvia alaputken alaosassa?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBa...=1474182039616 . Käykö tuo endurace ultegra 6800 takarattaaksi ilman säätöä? Nykyään jää isolla eturattaalla 4-5 pienintä ratasta takaa täysin käyttämättä. Toisaalta käytän välillä 34-32 - välitystä joten eturattaisiin ei kannata koskea?
Älä ota aukiSamassa paikassa kuin aeroadin akku. Pitää ottaa kammet ja keskiö pois jos meinaa saada takaisin. Laturiin vaan parin kuukauden välein talvella
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Miksi se akku pitää saada irti talvisäilytystä varten? Onko pyörä pakkasessa talven vai mikä dilemma tässä on?
Juurikin näin. Sama koskee talvimaastopyörän valonlähteissä käyttämiäni Li-ion akkuja. Ne eivät varastossa kauaa kestä -15 asteen pakkasessa. Tyhjenevät melkein parissa vuorokaudessa.
Taidan ottaa renkaat maantiepyörästä irti ja heittää rungon vaatekomeroon odottamaan kesää kun tässä ilmat viilenevät.
Eihän ne pilalle mene jollei akun jännite pääse romahtamaan. Jos di/etap/eps akku pääse tyhjäksi, niin ei se vaurioidu. Mutta jos jättää akun lataamatta talvella, niin tuskin enää samalla lähtee keväällä lenkille.
Ihan sama noissa on kuin missä tahansa muissa akuissa, napajännite tippuu pakkasen seurauksena, mutta ei vaurioidu jollei pääse tyhjäksi.
Olin tänään muutenkin tekemässä tilausta Ultimate cf sl 9.0: sta, niin pyörä olikin saanut 2017-leiman. Mikähän tuossa nyt sitten on muuttunut vai onko vaan maali tuoreempaa?
https://www.canyon.com/fi/road/ultim...cf-sl-9-0.html
https://www.canyon.com/en-fi/fitness...lite-al-6.html
Näyttää muuten ihan helv. hyvältä tuo uusi Roadlite specsaus. Olisi mielenkiintoista nähdä miten tuo uusi Sora R3000 osasarja toimii, nyt kun ulkoisesti näyttää aivan 105:lta ja ultegralta.
Sanokaa mistä muualta saa 850€ "hybridin" joka painaa noin 10kg ja sisältää vaan kohtalaisia merkkikomponentteja.
Vielä paremmalta näyttää tuo 1200€ versio jossa on DT Swissin kiekot ja 105 voimansiirto.
Dang. Cyclon osto näyttää melko pakolliselle ja Inflite8 vaikuttaa asialliselle vaihtoehdolle.
Minkälaisen rengastuksen tuohon saa mahtumaan ? Meneekö vielä noin 36mm nastallinen takahaarukkaan ilman lokareita /lokareilla ?
(Paljon) aiemmin tässä ketjussa mainittua:
===========
"Tuossa muutama kuva haarukoista 35mm nastarenkailla
https://lh3.googleusercontent.com/-V...29.11.2013+-+3
https://lh6.googleusercontent.com/-H...29.11.2013+-+2
https://lh5.googleusercontent.com/-r...29.11.2013+-+1
Omien mittailujen mukaan 42mm rengas mahtuisi..."
Hyvä, kiitos.
Selasin viestiketjua taaksepäin jonkin matkaa, mutta ilmeisesti en tarpeeksi pitkälle.
Vaikuttaa että Infliten takahaarukka on jonkin verran leveämpi kuin edellisen cycloni Spessu Cruxin ja se on oikein hyvä asia.
Inflite vaikuttaa oikein sopivalle soratien pyöräksi.
42 mm Marathon Winterit taitaa olla omassa Inflite 9.0:ssa alla. Lokareidenkin kanssa mahtuvat pyörimään.
#fillarifoorumi @ IRCNet
Bluemels Olympicin (25-35mm rengas) asennus on ainakin ihan... S-kokoiseen pyörään. Nuo piiloitetut lokarikiinnikkeet eivät ole vuosituhannen innovaatio. Canyon voisi vaan vielä myydä niitä valmiiksi pahoinpideltyjä lokareita
Lähetetty minun Nexus 5X laitteesta Tapatalkilla
Ihan vittuahan noiden asennus oli ja etunen piti jättää lopulta veke kokonaan, kun koon 46 talvimono otti äärikäännöksissä kiinni lokariin, mutta takalokari on paikallaan. Toki sai rosteriasiaa katkoa ja taivuttaa, sekä porata uutta reikää lokariin.
#fillarifoorumi @ IRCNet
Kirjanmerkit