Tää ei huomen pääse. Joku kesäjuhlajudenssi veikkolassa.
Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole merkitystä
Kelpaa toki. Katellaan siellä.
Jeba. Yritän saada nuo naapurin ukkelit liikkeelle vähän aiemmin jotta ehittäis jopa kolmeen. Tulossa ollaan / olen kuitenkin
Lähetään tästä meiltä liikkeelle sinnepäin klo 14:40, joten ollaan kolmen pintaan lähtöpaikalla. Tullaan tornarille kun sinne aika varmasti osataan
Ok, eli 15 Tornari. Kaikki mukaan!
Mää sulle pokestopit näytän!![]()
Justnii 😊😊
Ai, onks siä Tornikses niit pokejotain? Mä voisin kans tul kattoon milt ne näyttää.
Oliskohan niitä Valkjärven hoodeilla kans. Mentäiskö sinne kattelee tänään?
Tulossa tornariin
Sulla on 8 minuuttia aikaa :-D
Sent from my iPhone using Tapatalk
Me oltais nyt lippaluolakalliolla. Vattupuskassa jäätiin kun Villen takavaihtajaan takertu koivunoksa
Pääsin kuin pääsinkin kotiin vaikka jalat loppui ihan kesken😊 Iso ja hyvä porukka ajelemassa, kiitti seurasta
@ Odottakaa: mä luulin teen jättäneen vattupuskan väliin ja lähteneen takasinpäin. Sori, että ei odoteltu. Ville ajo kyllä taas komiasti ja vauhdikkaasti.
Pokemonei ei tällä kertaa silmiin osunu ja mehutki loppu vähä keske. Mut kiitti kaikille, mukava lenkura toi oli kuiteski.
Tuli hikoiltua varmaan ainakin ämpärillinen, kiitos kaikille seurasta, jotain uusia polunpätkiäkin löytyi lopussa.
Jalat oli kyllä ihan loppu.
Milloin uudestaan? Tiistaina?
eki_boomer muokkasi tätä : 08.08.2016 at 12.26
Nou hätämehän sovittiin, että menette teidän vauhtia. Oltiin vattupuskassa vielä teidän perässä kiinni, mutta meni muutama minuutti kun selvitettiin se koivunoksa pois takavaihtajasta ja pakasta. Meinasi Ville ensiksi, että ei lähdetä enää sinne lippaluolakallion päälle mutta sain ylipuhuttua, että mennään rauhallista vauhtia ja näkee vihdoin sen näkymän sieltä. Hauskaa oli ja matkalla oli maukkaita mustikoita.
Kiitos meiltä myös seurasta, oli taas iso porukka liikenteessä.
Kolmas Antti kyseli jotain tiistaista, laitan sille viestiä että mitä oli mielessä. Mulla päivystys niin en voi kovin kauas lähteä.
Mun jalat voi ehkä olla ajokunnossa viikonloppuna, sitä ennen pitää tehdä jotain kevyempää liikettä.
Eilinen kotimatka kelvillä sujui Ilkan vetämänä vajaalla 29 km/ h keskivauhdilla. Onneks matka ei ollut ihan älynnpitkä...😊
Jos huomenna ajoja, mä oon mukana.
Arvatkaas kuka sai renkaat litkutettua ghettotyylillä!
Joutuu skippaamaan tän päiväsen. Tulee menemään töissä sen verta myöhään.
Kiitos sunnuntain lenkkeilijöille, myös minun puolestani. Jälkiä oli maanantaina vielä kivasti vaikka väärään suuntaan lenkuran kiersinkin.
Kirjanmerkit