Kyllä Läskillä (jopa sähköläskillä!) voi retkeilläkin!
175 km Itä-Suomen kauniita sora- ja sivuteitä.
Kyllä Läskillä (jopa sähköläskillä!) voi retkeilläkin!
175 km Itä-Suomen kauniita sora- ja sivuteitä.
Hiostava hellepäivä Kuusamossa.
Jumbo jimeihin tarttui poron shaissea. Tuntui olevan jokapaikassa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my MacBook Air using Safari
Fiilistelin ihan vaan kotipihassa uutta keulaa, tai no kävin 4 km testaamassa ilman etujarrua ja keulaputki sahaamatta.
![]()
Tällästä Lempäälässä!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Energiat päivän askareisiin noukittiin aamulla työmatkan ohessa.
![]()
Kävin Salsalla tunturissa. Loput kuvat löytyy: https://flic.kr/s/aHskDqzZtL
![]()
^Komeaa. Jos olisin kateellista sorttia saattaisin mennä vihreäksi. (y)
Hienoja kuvia
Rannikkovartiosto.
Sushia😊😊
Lähetetty minun SGP521 laitteesta Tapatalkilla
I've been around
Mustikkarosvo toiminnassa. Hyttysiä ziljoona ja paarmat mallia XXL. Sekuntiakaan en silti vaihtais...
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Taisin perata liikaa tätä uusinta polunpätkää kun pääsin jo itsekin heittämällä ylös. No, fiilistelyt irtoo joka tapauksessa.
Ei kuitenkaan ihan niin tasaista mitä kuvassa näyttää.![]()
Hey kommentoikaa joku, miten edessä toi 2-rattaan vaihteet toimii, eli jos edess on 2 1x10:n sijaan, niin kummalla ajetaan sitä normaalia ajoa? Perus MTBssä itse ajelen aina keskimmäisellä ja vain takavaihtajalla vaihdan vaihteet. Onko 2x10ssä suhde about sama, vai joutuuko normi-ajossa vaihtaa edessäkin jatkuvasti? Tykkäsin kyl itse 1x10stä, oli ihan tarpeeks vaihteita mulle.
https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!
Mulla nykyään edessä 32:n ainoana, ja riittää. Mutta aloittelijalle suosittelen 24/32 eteen, voi opetella sitä 1/10 (11 tai jopa 12) settiä varten, joka riittää sitten hamaan tulevaisuuteen
Ihan pakko fiilistellä uudella toolboxilla.
![]()
^Ei tietoa. Ei ole mulle relevanttia.
Jäsen kemiztillä tais olla asiasta faktaa?
Riippuu setupista.. Keveimmillään ollu 12,7 jäykällä alukeulalla, "normisetuppi" blutolla ja hissitolpalla 13,7 ja mörkökumeilla yli 14.. Toki kaikki painot punnittu 4,8" rinkuloilla.
Eipä ole kyllä pahoja painoja.
Jaa. Mulla on Puksussa 1x9 ja 180mm kammet joilla pystyy kompensoimaan sitä turhaa vaihtamistarvetta. Tiukassa paikassa ku hyppää kammellle niin nou hätä eikä tarvii räplää niitä vimputtimia. Ja aina voi tunkkaa. Monesti joutuu kun pakka on 11-34 mutta elämä on valintoja.
Kaikki ei vaan sovi kaikille![]()
- vaikka kaikkeen on syynsä niin yleistäminen on aina vaarallista -
Tuli lähdettyä Raippaluotoon läskeilemään. Päivän saldo 70km rinkka selässä, nyt katselen kun aurinko laskee meren taakse ruotsiin
On tää läskeily kivaa, eilen ostin ja nyt jo tullut lähemmäs 200km mittariin![]()
Näinkin kamalissa olosuhteissa joutui tänään ajelemaan. Kohtuullisen hottia tuolla mäntykankaalla... lohdutuspalkintona iso läjä nami nami vattuja pakastimeen.
![]()
^hyyi mikä kuva. En lähtis tommoseen ryteikkööön. yäk. Siellähän voi tulla hiki ja paarmoja, tai vaikka RAKKOJAKIN.
-AnttiK
Espoossa Ämmässuon kaatopaikan kyljessä on Espoon Jeep Drivers Clubin rata ja täytyy sanoa, että oli kyllä kokemus. Erittäin haastavaa, teknistä ja monipuolista väylää kilometritolkulla. Taitaa Espoon moottorikerhokin ajella enduroa samoilla poluilla. Suosittelen tutustumaan.
![]()
Noh testasitkos pääseekö läskillä yli kastelematta kenkiä?![]()
Mun fiilistelyt oli tänään tälläsiä![]()
![]()
![]()
Kirjanmerkit