FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2
Näyttää tulokset 31 - 32 / 32

Aihe: Maantie SM 2016

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Viikate74 Katso viesti
    Hienot kisat ja siksikin kaikki jälkipyykki on naurettavaa. Mutta Suomessa näkyy olevan kolmenlaisia pyöräilijöitä. Voittajia, hyviä häviäjiä sekä ruikuttavia selittäjiä
    Niin, olen tässä pistänyt mieleen niitä huonoja. " Voitit ,koska luulin sinua 16 sarjan pojaksi", kuultiin Minna-Maria Kankaan voittaessa . "En tiennyt, että 16 sarjan tyttö saa voitta Skoda-cupissa" Voittaja Viivi Puskala " Housuissani oli liian paksu säämiskä, eikä pyörinyt" DNF. "Oli kasa ja jäin taakse" DNF (Kukaan ei kasaa nähnyt huoltoautosta joka oli takana. "Ihan paskat järjestäjät on Porvoossa" Nyt tänä kautena kaksi kertaa pois palkintojenjaosta kun olisi joutunut ottamaan muun kuin ykköspalkinnon.
    Jos sitten on voitettu, saa netistä lukea valmentajan kommentteja siitä, kuinka huonoja muut ovat vaikka ovat päässeet ryhmiin. "Unohdetaan", että se hävinnyt on juniori. Ja kaikki nämä samasta "Parikaksikosta"

Itse en koskaan ole huonommalleni hävinnyt. Toki joskus kyrsii ja kisan aikana ymmärrän poskensoiton. Varsinkin, kun itse olen siinä parasta A-ryhmää . Jopa heti maaliviivan ylitttämisen jälkeenkin voi manailla omaa huonouttaan .
    Mutta hei !
    Jos nyt kunnioitettais kanssa-ajajaa. Kukaan ei aina voi voittaa. Ja itse olen sen verran luterilainen, että uskon ylpeyden käyvän lankeemuksen edellä. AINA
    Sorry nyt tämmöinen paatos, mutta jos nyt kumminkin yritettäs olla samaa porukkaa ,jonka tavoite on pyörittää kampia. Kuka työkseen ja kuka harrastuksekseen. Jos reenaa työn ohessa ja ajaa SM kisassa Top 10 , saa olla itseensä todellakin tyytyväinen
    http://www.fitlandia.fi/blogit/maantiepyoralla-eteneva-lotta/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemmi Katso viesti
    Tämän takia en ikinä käy porukkalenkeillä enkä halua olla muiden pyöräilijöiden kanssa tekemisissä. Varsinkin maantiepuolen porukat ovat ihan hemmetin tosikkoa, riidanhaluista ja rasittavaa porukka. Mikä siinä on, että kun trikoot pannaan päälle ja hiilikuitua alle, niin alkaa heti kauhea päteminen ja riidan haastaminen? Tällä menolla Suomen pyöräily ei nouse ikinä yhtään mihinkään.
    No jo nyt on vaikeeta. Ei päde ainakaan Tampereella.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •