Kevätillan ajelulla.
![]()
Kevätillan ajelulla.
![]()
Nyt oli kelit kohdillaan pitkästä aikaa =)
![]()
Moikka,
Käväsin kiinassa työreissulla ja bongasin eka läskin! Pyörä oli livenä tosi siisti ja näytti erittäin korkealta. Merkistä ei hajuakaan ja pikaisesti vilkuiltuna perinteistä Kiina laatua :-) Siisti kuitenkin, mutta en uskoltanut kysellä koeajoa, kun eivät osaa kuitenkaan englantia. Kirjoitin jo googlen translaattorin kysymyksen testiajosta, mutta en kehdannut kuitenkaan :-)
Edit. Souzhoussa olisi asiallinen pyöräklubi ja ois kiva kävästä kokeileen tyyppien kans ajelemassa. http://www.whatsoninsuzhou.com.cn/Ev...il.asp?IDs=253
![]()
Olipas kiva keli ja huippu Farley 5!
![]()
Olipa loistopäivä (läski)pyöräilylle tänään!
![]()
jopoaja muokkasi tätä : 21.05.2016 at 23.50
Hieno kuva ☺ ✌
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Yritin perjantaina konan uusia merikumeja joen ylitykseen... ei onnistunut.
Lähetetty minun GT-N7100 laitteesta Tapatalkilla
Eka lenkki muhkuimmilla ground controleilla ja kylläpä muuttui konkelin käyttäytyminen positiiviseen suuntaan oikein huolella![]()
Kotioloja paossa
![]()
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
by Optiflow, on Flickr
Pari päivää sitten, silloin vielä tulevaa JämsäMTB 2016 reittiä kuluttamassa. Testasin samalla DIY-kamerajalkaa johon sain inspiraation L-stick:stä
Kivenylittelyfiilistelyä uusilla renkailla![]()
Vielä löytyy talvea kun oikein etsii.
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
Tahkolla oli jo enempi kesä.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Aivan OK maanantain aloitus.
![]()
Tuotahan löytyy E-villestä. Joskus joku hehkutti facebookissa tätä 23 kg "kaunokaista".
utsjoenmtbreitit.weebly.com
Kävin pienen lähimetsä/puistolenkin. Pakko oli vähän rappuja koittaa jokipuistossa![]()
Fiilikset suht korkealla!!
![]()
Mistä Swatsi hommasit Leftyn?
Tämä on siis 2Fat Interceptor, johon asensin Cannondalen uuden 100mm joustohaarukan, "Olaf":in - sama joka on Cannondalen omassa Fat Caad 1 pyörässä. Mutta etuhaarukkaa myydään siis myös irrallisena - tilasin itse Saksasta: 'www.bunnyhop.de'
Muutti muuten mielestäni pyörän ominaisuuksia uudelle tasolle - tykkäsin Interceptorista kovasti, nyt vielä enemmän :-)
Nyt on kaupunki- ja maastopyörässä Lefty...
![]()
Paikkoja joissa voikukat näyttävät hyviltä
![]()
Lentokelit (vain pilotti puuttuu)
![]()
Vaikka teitä välttelen, tällainen piti kovassa (polkujen) puutteessa hyväksyä poljettavaksi![]()
![]()
Kirjanmerkit