Jesh, hyvä lenkura. Polut hienossa kunnossa. Kah Kapukin hengissä, me ollaan jo ihan huolissaan oltu ku ei ukkelista oo mitään kuulunu...![]()
Jesh, hyvä lenkura. Polut hienossa kunnossa. Kah Kapukin hengissä, me ollaan jo ihan huolissaan oltu ku ei ukkelista oo mitään kuulunu...![]()
Vähän vaisu oli allekirjoittaneen lenkki mutta seura oli mitä mainiointa ja kroppakin kertoo olevansa olemassa. OTB tekee hyvää aina välillä. Kiitos ja kumarrus. Viikonloppuna saattaisi olla vaikka päiväajoja.
Kiitos ja kumarrus myös täältä hyvästä lenkki seurasta, hauskaa oli
Katsellaan taas viikonloppuna. Hyvä kuulla, että Kapu taas ajaa ja pääsi päästelemään ylimääräiset höyryt pois ;-)
Lauantaina kolmeksi röihin joten aamupäivästä parin-kolmen tunnin lenkki kävisi mulle. Puoleen kahteen mennessä lopetus.
Mä en ehdi La aamupäivästä, iltapäivä joskus 14-15 aikoihin onnistuu. Ja Sunnuntai käy myös.
La aamupäivä käy, jos meillä ei oo taloyhtiön yhtiökokousta. Sunnuntaina no no, vaimokkeella bokseriyhdistyksen kokous...
Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole merkitystä
Ysin maissa lähtö ja tuonne Haikala-Aittakallio-Numlahti akselille suunta kuulostaako pahalta?
Ja mä ku ajattelin et ois saanu nukkuukki jossain välissä. Haikalan alepa ysilt? 12oo pitää olla kokoukses.
EDIT: Mut nythän mä hokasin ettei teitin kannata kelvejä pitkin tänne asti ajella. Oisko isoniitun koulu ja klo o9oo?
Antti H muokkasi tätä : 04.03.2016 at 19.28
Isoniitun koululla ysiltä kuulostaa fiksulta. Siitä suuntaan vesitorninmäen kautta Haikalan urille reilu pari tuntia ois ihan jees lenkki.
Mä alustavasti skippaan tuon aamuyöllä starttaavan lenkin. Paska työviikko takana ja haluan nukkua. Huutelen tänne tai laitan sulle Legsa SMS-viestiä jos en saa nukuttua ja lähdenkin mukaan.
@eki, lähdetkö iltapäivällä ajelemaan?
Sunnuntaina voisi lähteä kanssa ajelemaan.
Moi, La käy about 15 eteenpäin, Su ihan milloin vaan.
^-- Oisko joku klo 15:30 sitten vaikka tästä mun mökin kulmalta ja suuntana toi Aittakallio? Varmaan olisi syytä ottaa lamput mukaan varmuuden vuoksi jos ajelee pitempään (aurinko laskee noin klo18:00).
Jos joku muu haluaa mukaan niin huutelee tänne niin sovitaan sopiva treffi paikka.
Katsotaan sunnuntain ajo sitten erikseen.
Sopii. Nähdään siinä.
La GoExpot, mut su aamulla sopis mulle. Jos ihan itekseni niin ennen ysiä oon jo liikkeellä. Odottelen ehdotuksia lähtöruudusta, -ajasta ja mihis mentäis.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Taidan joutua vetämään tuon huomisen aamun pystyyn. Ihmetellyt että miten oli iltavuorossa veto pois ja nyt on lämpöä päällä, joten en viitsi lähteä ehdointandoin röhimään itseäni kipeäksi. Eli en siis tule aamun lenkille. Pahoittelen. Katsellaan kunhan tässä olot paranee.
Nou hätä. Mä lähten kyklooppii ulkoiluttaa (mikäli jaksan herätä). Oli kyl aika jäistä spooria tuol aittakallion suunnilla. Saattaa olla luikasta ilman nastoja.
Huijasinpas! Kävinkin ulkoiluttamassa Rotkoa. Kyllähän tuolla Numlahdessa oli polkua, mut ku ei se tollasta kaposta rengasta joka paikassa kanna. Haikalan polut oli kyllä nopeita. Jälki
Mistä edullisesti g-form syndejä? Tollaset sääripolvisuoja combot ois hakusessa. Oon aika varma että jossain vaiheessa kolisee, ku täl hetkel enempi intoo ku taitoo ja polut tuntuu vaa kapenevan.
EDIT: Vai riittäiskö pelkät polvisuojat? Näyttäis aika alas noissakin tulevan tuo suojaosa ja sit viel toi kangas.
Antti H muokkasi tätä : 05.03.2016 at 15.58
Fillariosa on lähin G-form kauppias. En tiä onko halvin, kallein tuskin kuitenkaan.
Messuilla con Kapu speksattiin sunnuntain aamulenkuraa. Lähtö 09.00 Tornimäen parkkikselta. Mäki jotenkin kierrellen Syväojalle, kelkkauraa Mäntysaloon Jos virtaa ja aikaa riittää niin Aittakallio, Haikalan ympyrät ja Vestorni.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
^- Olen mukana jos herään aamulla ajoissa enkä ole jäykkänä tämän iltaisesta. Ilmestyn parkkikselle tai laitan viestiä jos meinaan myöhästyä..
@eki, tack lenkkiseurasta.
Olen anttihoo kattellu samoja. Varustenetti ja saksankaupat oli jossakin kohtaa(melkein) samoissa hinnoissa.
Edit: fillariosasta näemmä ysiysi.
Legsa^ muokkasi tätä : 05.03.2016 at 23.04
Jesh, kiitos Odottakaa lenkistä. Mie kans yritän ilmestyä aamuksi Tornarin parkkikselle, jos nyt ei ihan lähde tässä naapurin kanssa lapasesta.![]()
Vahva ehkä.
Melkeen suunnitellusti tuli köröteltyy. Vestorni jäi välist, mut ei vaa sit enää ehtiny. Ja voi ol ettei olis jaksanukkaa. Pääosin ihan OK polkuu. Jossai oli vähä kapeempaa ja risukkoisempaa. Kiva reissu kuiteski. Tänks porukoil lenkist ja PaHiksel viä eriksee vauhdi pidost
EDIT: Iso Gee mukaa mentii näi.
Kapu muokkasi tätä : 06.03.2016 at 17.53
Onko jälkeä reitistä? Jos vaikka lähtis nyt kun ei oo enää tukka kipee...![]()
![]()
Kiitoksia kaikille lenkistä...Hyvä lenkki, vaikka loppuvaiheessa ei meinannut enää polulla pysyä![]()
![]()
thx poluista - enempi siel teillä oli talviset olosuhteet kun näillä betoninkovilla lähipolkusilla, kai puolet mullekin uusia reittejä näin talvikelissä.
Hiukan oli flow rikki kun nuoskassa meinas dillenelosen vetopito olla sillä rajalla, jos talvea olis taas tällä kertaa enempi niin tarttis tehdä
taakkekin kunnon kumi. Nyt tuskin enää maksaa vaivaa. Ihan jepa reissu - kyl toi taas kotiolot voitti.
^^-- Kiitos seurasta porukoille oli mukavaa.
@PaH, ensi kerralla laitat sitten ainakin neljä piikkiä pienemmän rattaan tai otan hinausköyden mukaan, joka kiinnitetään sun satulatolpasta mun keulaan
Laitan joksikin aikaa reitin näkymään tuonne: http://www.movescount.com/moves/move96006512
(siinä yhdessä kohtaa on kiva suora viiva, unohtu pause päälle)
Mä hyydyin numlahden baanan alussa ja kävin polkemassa vielä "aittakallion" reitin omaan rauhalliseen tahtiin.
Nappasinpa kuvan näköalatasanteelta (ei tää polku vie mihinkään, nyt sen nään...)
![]()
Onneks en lähtenyt teidän kanssa, kävin tuossa hetki sitten ajamassa 1,5h ja ei kyllä kulkenut yhtään. Ei sovi tuo kaljottelu edellisenä iltana...
Kirjanmerkit