Ehtihän sitä lumille ennen kuin ne sulaa pois...
http://1drv.ms/1Ocn2sY
Eka päivä läskiä takana, fiilis hyvä vaikka tuulikin 5-10m/s ja lunta tuli vaakatasossa. N. 1.5h ajettu, töistä tullessa eksyin ajeleen pitkin mätäspeltoja, "polkuja", ojanpohjia yms. Vähissä oli kyllä pyöräteilläkin pyöränjäljet kun tuoretta luntakin oli joku 5cm. Mutta toihan menee näillä lumilla vielä missä vaan, jos reidet kestää. Itellä ei (vielä?) kestä kauhean pitkään mutta kiva peli on silti!![]()
Nyt oli niin Pahaa lunta että ei tullut kelkkauralla ajamisesta yhtään mitään! Muutaman kelkan ajama (pehmeä) väylä ja siinä uutta suojalunta vajaa 10cm!Lopulta vielä ajattelin ajaa ihan vähän matkaa suojaamatta pöörää... tadaa! Mut jos pojat huomenna ajais vähän tuolla uralla, niin illalla reitti olisikin priimakunnossa.
![]()
^Aavepyörä?
Tulis nys sitä valakoosta tännekin.
![]()
Marsusram muokkasi tätä : 18.12.2015 at 23.24
Käytiin pikkusessun kans ekaa kertaa pyöräilyyn tutustumassa <3
Onneksi ei olleet kerenneet ihan kaikkia pyöräteitä aurata kun töihin aamulla polki. Oli läskillä ilo ajaa. Metsäänkin taisin välillä eksyä.
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Eilen pääsin ekaa kertaa ite lumille ajaan(mutta vain vähän) ja tänään ne sulaakin sitte poikkee.![]()
Juhannus vai joulu 2015? Ainakin saman verran lämpöasteita mutta nyt sentään paistaa aurinko
![]()
Hyvä päivä!
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Kelit kuin heinäkuussa, yhtä märkää ja lämmintä...
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Komea karhukopla, tuo yksi kaipaa oranssi ja pinki kiekot
Iltalenkki poitsun kanssa. Parhautta! <3 Homma huutaa toista läskipyörää...
![]()
Tänään Tampereen Pyynikillä
![]()
Ihme valkopaskaa monilla kuvissa. Eläköön climate change!!
![]()
Kovin oli kurasta ja märkää tuolla enduropätkälläkin... ja vaikeemmaksi ja märemmäksi vaan muuttui tuon jälkeen. Oli siellä joku kapearenkaisellakin menny![]()
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Saako fiilistellä jonkun muun puolesta? Tässä menee plösö aika lujaa :-)
Helppohan se peesissä... 😊
^^Joku dorka ajaa vilkkuvan takavalon kanssa.
Kesäisten kuvien jatkoksi sopinee pikku fiilistely kelkkareitiltä Kainuusta? Saattoi päästä suusta joku Jipiii! matkalla kun nyt reitti oli jo ajettavaa, joskin raskasta. Retki keskeytyi kylläkin vesiesteseen. Kohtalon ivaa, joki jonka yli hieno silta... mutta tällä kertaa vettä niin maan peesti että molemmin puolin siltaa oli pitkähkö kahluupaikka. Ei napannut. Porukkalenkillä siitä olisi luultavasti menty kirkuen läpi. Onneks voi hiihtääkin että ei tullut hukkareissua kuntoilumielessä.
![]()
Läskikelit parhaimmillaan. Kaverin tuli täpärillä mukaan, mutta luovutti 200m jälkeen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my MacBook Air using Safari
Jotta totuus ei unohtuisi. Koskaan ei ole liian huono sää ajaa läskillä. Shortsikelit sitäpaitsi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Maastoonpolje!
Tänään oli hyvät fiilistelyt. Oli pari astetta plussaa, ripsi vettä, lumi oli märkää ja raskasta. Lähtö viivästyi, joten ehti taas tulla pimiä. Pari tuntia hortoilin tutuilla lähipoluilla. Ne näytti jotenkin eriltä, kun lunta oli tasainen kerros. Niinpä jossain vaiheessa oma kompassi heitti hieman ja eksyin. Taas löytyi uusia uria. Tai siis tein uusia uria keskelle mettää!
![]()
Tänään oli mielenkiintoinen reissu Espoon keskuspuistossa. Ostaessani viimekuussa läskin minusta tuli kahden maastopyörän omistaja. Täpärini, Kona hei hei 29" on ollut kovassa käytössä jo kolme vuotta. Viimeaikoina se on kuitenkin pölyyntynyt varastossa, koska olen ollut aivan fatin lumoissa. Nyt kahden maasturin omistajana sain yllytettyä naapurini kokeilemaan maastopyöräilyä ensimmäistä kertaa koskaan. Naapuri on kova maantiepyöräilijä, mutta hänen polkuneitsyys meni tänään. Sovittiin, että molemmat ajaa molemmilla fillareilla. Itse ajoin lenkin ensimmäisen puolikkaan läskillä ja sitten vaihdoin täpäriini joka olikin sitten aika järkyttävä kokemus. Kona tuntui kiikkerältä ja korkealta. Mitään pitoa ei ollut ja pyörä oli todella rauhaton kokoajan. Kokemus tuntui lähes sietämättömältä. Ajoimme kyllä todella teknisessä maastossa supermutaisilla metsäpoluilla. Naapurikin totesi läskin paljon helpommaksi pyöräksi maastossa ja ymmärsi nyt tosiaan sen syyn miksi ihmiset ostavat näitä pyöriä. Taitaa minun täpärini olla jatkossa vain työmatkapyörä.
No niio!
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
On kyllä..
Kirjanmerkit