Toimii ainakin mulle:
http://www.topeak.com/products/pumps/mountainmorph
Toimii ainakin mulle:
http://www.topeak.com/products/pumps/mountainmorph
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Lezyne Micro Floor Drive HV. HVG-mallin mittari taitaa olla turhan epätarkka läskipyörälle tyypillisellä painealueella.
Asun sen verran skutsissa jotta pääsen suoraan takapihalta mehtään. Toki väliin mahtuu 500m asvalttia ja sit avautuu huiput möngerryspolut. Toi pimeessä metsäily on mulle kokonaan uus aihe. Pari magicshinen 608 on tangossa, mutta kypärään odottelen viä postin pakettia.
^ Mulla taas on etupihalta suora kulku tien yli metsään; takapihalta pääsee sukeltamaan suoraan peltoaukeille 😉
Juu äkkiä katsellen ihan oikeelta vaikuttaisi adapterit.
Omalla kokemuksella tyytyisin kyllä pienempiinkin levyihin. Nykyisessä fillarissa on samat RT86-levyt ja XT-jarrut.
Vaihdoin juuri edestä 203 => 180 ja takaa 180 => 160, oli tuo 203 edessä herkkä vinkumaan...
Mutta ehkä syy voi olla rungossa / säädöissä. Kokeneemmat kertoo lisää.
....Läskipyöräilijä vai läski pyöräilijä....
Mikä niissä noin huonoa onMinulla on joku pikku-Airwave. En ole kokenut tuon kanssa mitään ongelmia läskin rengaspaineiden säätämisessä. Ei sillä tubelesta vanteelle nosta, joten katastrofia varten on pelastusrengas repussa. Mikä olikaan kevyt ja pieneen tilaan menevä 26"-läskisisuri pelastusrenkaaksi?
In fillarifoorumi we have this thing called "Suuri Fatbike rengas keskustelu". Ekassa viestissä mainittu kaksi sisuria.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...gas-keskustelu
Kiitos. Schwalbe 13F on nyt repussa, eikä se ole pieneen tilaan menevä.
Millasia kokemuksia on jengillä kiinan hiilarihaarukoista fäteissä? Ajattelin vaihtaa pyörässä tulleen aluhaarukan hiilariin ja samalla eri akselistrandardille. Aliexpressiä selaillu, mistä muualta olette tilailleet noita?
https://urkkaavaspeksaaja.blog - blogi pyöräilystä, juoksusta, tekniikasta ja välineistä
Xxl ja kohta myös Trek
Mjoooh, illantorkku askarteli eilen taistelutoverin kanssa yötä myöten Muklukin uuteen uskoon ja tänään mennäänkin sitten pää pilvissä (väsyttää). SRAM X5/X7 2x10 voimansiirto vaihtui SRAM GX/Hope/RaceFace/SunRace 1x10 sekasikiöksi, jota pari kilometriä vielä kävin koeponnistamassakin. Tänään pitänee vielä tarkistaa, että kaikki meni suunnilleen kohdalleen, kireälle ja säätöihin. Huoooh, voittajafiilis![]()
Onko valmis SunRacen kymppipakka vai laajennusratas käytössä?
Olikos muita hyviä teippikauppoja kuin www.teippitarha.fi ? Jotain kivaa oranssia teippiä haussa vannenauhan korvaajaksi.
Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.
Tuolta itse hankin oranssia teippiä:
https://www.fancy-tapes.co.uk/for-sa...e-safety-tapes
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
Tuota pakkaa näyttäis kohtuudella löytyvän. 11-42T versiota ei tunnu oikeen missään olevan. Pitää tuumia riittäskö toi 11-40 30T eturattaan kaveriksi.
edit: tuossa vertailua 22/34 + 11-36 vs. 30T + 11-40
http://ritzelrechner.de/?GR=DERS&KB=...36,40&UF2=2328
edit: tuuminnan kohteena tietenki 40, eikä 42:een loppuva pakka
zander muokkasi tätä : 11.11.2015 at 15.22
Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.
No ei 28 eturattaassa mitään ainakaan isommin pieleen mene. Mulla on vakiona läskissä 28 edessä ja 10/42 takana ja pienintä pykälää ei tarvi ja isoin harvemmin käytössä myöskin. Voisi olla 30 edessä yhtä hyvin mutta 28:lla aika sopivat vaihteen välit. Ja kun takana isoin ja pienin ratas ei juurikaan käytössä niin ketjulinjakin on aika hyvä. Joten en näe syytä vaihtaa mitään. Ajoa vaan.
Hei,
taperoll.fi
T. Simo
Saakos noita Sun Racen tai Praxis Worksin 10 lehtisiä 11-40/42 pakkoja mistään kivijalasta?
Äkkiseltään ei tullut osumia.
Pito riittäisi takarenkaassa, mutta öty kuskissa ei.
Markku Lehikoinen
Auttaaka newbietä!
Läskin (silverback fatty double deluxe). 2x10 voimansiirto olisin vaihtamassa 1x10! Shimanon kasetti 11-36, joten raceface narrow wide eturatas 30t vai 32t? Pitkiä mäkiä ei täällä meillä ole ja suht huvin jaksaa jo polkea. Kait molemmat onnistu?
Laittaisin 30t ja itse asiassa laitoinkin.
Arvon läskiosaajat... mulle tuli juuri uudet kiekot DT:n 350 hubeilla. Etukiekko on 15x150 ja centerlock. No, siinä se probleema sitten onkin. Tuo 15mm napa on niin paksu, ettei jarrulevyn centerlock lukitsimen kiertämiseen tarkoitettu työkalu (sehän on sama kuin pakan irroituksessa käytettävä) mahdu navan ja sen lukitsimen väliin. Tuohon jää niin pieni väli, ettei tommosta työkalua olekaan. Mitenköhän tuo on tarkoitettu kiristettäväksi? Kai muillakin on näitä samoja hubeja...
![]()
https://urkkaavaspeksaaja.blog - blogi pyöräilystä, juoksusta, tekniikasta ja välineistä
Se lukkorengas pitää vaihtaa tälläiseen http://www.actionsports.de/en/shiman...-sm-hb20-13343
Kirjanmerkit