Huh ja hei !![]()
Huh ja hei !![]()
Komean näköisiä ajomaastoja ja polkuja teillä, olen suorastaan kateellinen
Keski-Uudellamaalla tuntuu rakentaminen ja ympäristön muokkaaminen pilanneen kaikki vanhat ajelumaastot. Ne vanhat polut ja reitit jota 30 vuotta sitten koluttiin fillareilla ja mopoilla on rakennettu teitä, junanratoja ja taloja täyteen tai sitten polut ovat vain metsittyneet ja kadonneet tyystin.
Puomeja ja kaikenlaisia kieltomerkkejä on myös kasvanut enemmän kun sieniä sateella, mihinkään ei pääse tai vastaan tulee ihme urputtajia : "Mitäs täällä ajelet, tämä on kuule minun maatani ja metsääni ! "
OK, sorry pikku avautuminen...mutta tällästä täällä vain on.
Eiliseltä aamulenkiltä jostain Köyliön ja Kauttuan välistä.
Lähetetty minun D6503 laitteesta Tapatalkilla
Noilla hoodeilla vaikka Zippon ja Bässin peesiin niin luulen ettei tartte kadehtia
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...5-Los-GueRavas
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Kiitoksia. Ilmeisesti varuskunnan ja Keinukallion metsissä ajelevat. Meikäläisestä ei ole pro-ukkojen peesiin (kunto/vauhti/kalusto), mutta täytyy koittaa udella ajopaikoista. Parempi varmaan jatkaa toisessa topiccissa tästä asiasta.
Hienoja fiiliskuvia
![]()
Ei voi olla fiilistelemättä tännekin. Diy-läski pääsi ekalle lenkilleen. Paljon on vielä väliaikaisia osia ja paljon on vielä tehtävää. Mutta ah, mikä Fiilis!
![]()
Kelpais näin hienosti merkattua reittiä kuleskella... mutta kun taas (?) on niin että reitin molemmissa päissä merkinnät/reitti on hävinnyt/hävitetty.
Hakepitkos.
Läski fiilisteli kuitenkin parhaansa mukaan.
Farley neitsytmatkalla. Heti pistettiin parasta mahdollista haastetta eli Kaupin kosteat/niljakkaat kivikot ja juurakot. Hyvin selvisi, fb ja db rengastuskin toimi mielestäni kohtuu hyvin. Yhtäkaikki fiilikset oli tapissaan.
Sent from my iPad using Tapatalk
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
^Hieno pyörä
Tampereella on siis ainakin kaksi Farley 9.6:sta, joissa Fb/Db-yhdistelmä BR2250-vanteilla. Ajatko sisureilla vai joko laitoit tubelekseksi?
Pahuksen hieno Trek !
Olis vissiin itekin pitänyt ostaa Trek, mutta kun etsin fat bikea, niin ei osunut kohdalle sillon.
Ite fiilistelin Poleen Oveja Negra threadworksin runkolaukut..
![]()
Kemizti muokkasi tätä : 24.10.2015 at 18.08
Aamusta käytiin leikkimässä piilosta juurien ja kivien kanssa.
Liukkaita pirulaisia.
Edit: ^ Ja Kemiztin Pole alkaa oleen aika miehekkäässä kuosissa. Peukimo jos toinenkin.
Kävinpäs sumuisella Farley-ajelulla Jäälin monttujen alueella. Hauskaa oli!![]()
Horisontti vinossa
...juu oli pakko![]()
Mistä noita etuloksuja ootte hommannu kuten Dalmorella, vai itekkö ootta väsänny?
Lokasuojista. Olen hakenut paikallisesta muoveja myyvästä liikkeestä / tukusta (Oulussa vink.fi) millistä mustaa, olisko ollu PE-muovia. Kahden neliön pala maksoi alle 20€. On himpun paksumpaa, kuin MuckyNuts. Siitäpä sitten leikellen, on saanut jo monta harjoituskappaletta ja muutaman ihan toimivankin loksun.
Tänään oli kyllä oulussa sumua ja välillä aika mystisen näkönen keli![]()
![]()
Olitko Jha sinä se Sk:n kaveri, joka ajeli Virpiniemessä noin 13 aikaan?
Näin tänään
![]()
Myöhemmin tänään. Erinomainen pyöräilykeli.
![]()
Joo siihen aikaa olin liikkeellä ja tunnen miehen![]()
Kirjanmerkit