ElectrobikeGiantGarmin
Sivu 95 / 107 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45 85 93 94 95 96 97 105 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.821 - 2.850 / 3210

Aihe: Valkeakoski!

Jep! Kevyt? Canyon?

Lähetetty minun LG-H440n laitteesta Tapatalkilla

Mä ainakin lähden tallin takapainoisimmalla pöörällä. Rauhallista retkeilyä hienoilla syyspoluilla!

Ukko on lenkin jäleltä ruhjeilla koko kauden edestä, mutta hauskaakin oli

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kummeli Katso viesti
    Ukko on lenkin jäleltä ruhjeilla koko kauden edestä, mutta hauskaakin oli
    Musha rain dum a doo, dum a da

Onko toi se äijä, joka otti vastaan tonnin setelin?

Hubaa oli taas yhteislenkillä. Herityssä ynnämuualla oli välillä vähän haastavia paikkoja, mutta viimeistään lumen tultua noikin on kaikki takuupolkua. Parhaimmillaan koossa oli kahdeksan ajajan joukko, josta otettiin oheinen belfie.

edit: Tietääkö MTBwb, mistäpäin Koskia löytyy DH-pisteen polku?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korpela Katso viesti
    edit: Tietääkö MTBwb, mistäpäin Koskia löytyy DH-pisteen polku?
    DH-pisteen poluista en tiedä mitään, mutta tuo kuvan piste on tuttu paikka. Kuvassa lienee Kuosmasen belfie?

Hyvin poimittu tuo Markon hanuri. Olenkin kuullut juttua, että tunnet lähes kaikki koskilaiset miehet takapuolen perusteella.

Ismo nimesi TH-pisteelle päättyvän otb-polun tänään DH-pisteen poluksi.

Cool

Hyvin poimittu tuo Markon hanuri. Olenkin kuullut juttua, että tunnet lähes kaikki koskilaiset miehet takapuolen perusteella.
    Ei oo ydinfysiikkaa toi nättien poikien hanurin tunnistus, kun on noita kaikkia ihaillut kun aina viimeisenä letkassa ajelen

tyrkytetään vielä täälläkin http://www.fillaritori.com/index.php...14-runkosetti/
    _Miika_ muokkasi tätä : 08.11.2015 at 18.09

Toivottavasti Miika saa appelsiininsa kaupaksi!

Mites viikonlopun ajelut? Itse oon lähdössä sunnuntaina Lamminpäähän kannustamaan Konamiestä ja Saarista, mutta lauantaina vois ajella. Yritän siis tässä varovasti ehdotella, löytyisikö intoa muuttaa salesu10 salela10:ksi?

Kannustamaan? Eikö Spark saa siis vuotuista kisakastettaan viime vuoden tapaan? Tai jos lähtisit Afh:lla niin voisit muutaman katseen saada. Itse mennään kans pojan kanssa vanhoja "kotipolkuja" ajeleen Lamminpäähän sunnuntaina.

.................Yritän siis tässä varovasti ehdotella, löytyisikö intoa muuttaa salesu10 salela10:ksi?
    No just joo, kaikki perinteet pitää rikkoa eikä mitään enää tässä kiireisessä nykymaailmassa pidetä pyhänä Osallistun. Myös kannustamaan ajattelin sunnuntaina lähteä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti no-saint Katso viesti
    Kannustamaan? Eikö Spark saa siis vuotuista kisakastettaan viime vuoden tapaan? Tai jos lähtisit Afh:lla niin voisit muutaman katseen saada.
    Ei taida saada... Mutta ajattelin ajaa Sparkilla töistä kotiin huomenna. AFH:lla olis kyllä hauska lähteä marakisaan... Se on hiekkatiellä läskiäkin hitaampi.

Otetaan wb:n kanssa perinteenrikkomislenkki lauantaina klo 10. Lähtö The Salelta, mutta ei kuitenkaan kutsuta tätä lenkkiä salelakympiksi, jotta edes jokin säilyy pyhänä.

Varmasti EHKÄ mukana. Alkaa edelliset ruhjeetkin sopivasti paraneen ja vaihtaan väriään

Jotenkin pistää harmittaa ettei oo ylimääräistä paalua just ny.Ajelin kevään Orangen 223 evolla se oli hauska peli.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti _Miika_ Katso viesti
    tyrkytetään vielä täälläkin http://www.fillaritori.com/index.php...osetti-koko-l/ ja spessun semi-sliksi slaughter 27.5x2.3"(grid version, ajettu n.200km) löytyy myös 25e.
    runkosettiin lisähinnasta myös jarrut yms, mutta vanteita ja satulatolppaa en myy :P

Onkos ketään ketjusahan omistavaa lähdössä lauantain lenkille mukaan? Saattaa olla tukkeja poluilla, jos pe-la-yöksi ennustettu myrskytuuli toteutuu...

Mä voisin lähteä sahan kanssa.

10-14 ST:llä pannu kuumana, jos raivaushommissa alkaa kahvihammasta kolottaan!

Hyvä, mäkin otan pikkusahani mukaan! Ja eiköhän ST:lläkin poiketa.

Tänään oli vähän erilainen lenkki. Oma kelloni oli pysähdyksissä vain ST:n maukkaan suklaakahvitauon ajan, ja mittariin kertyi noin 4 h 15 min keskinopeudella 7.4 km/h. Aika paljon kikkailtiin, hypittiin ja muuten vaan häröiltiin. Suurinpiirtein jotain tollasta, josta Jarge näyttää kuvassa mallia. Myös kulttuuritoimintaa harrastettiin yhden uuden, tolkuttoman hienon, linjan rakentamisessa. Tuoretta kuvaa löytyy Koskin kuvarastit -säikeestä.

Tällainen lenkura piirtyi kartalle.

Lenkki oli kyllä mahtava, ehkä paras lenkki ikinä Ainakin näin nykyisenä joustopyöräilijänä päästiin asioiden ytimeen, hienoja laskuja, hyppyjä ja väliin vauhdikasta etenemistä poluilla.

Ne kaks sälliä muuten saleen laittaa faijat maastopyöräkaupoille, sen verran ihailevaa katsetta tuli, kun sedät nuortui hyppimään

Edit. ei ehkä Saleen fillareita katteleen, mut SALETISTI.... Alko vähän huolestuttavalta (poikien kannalta) kuulostaan toi lause...

Parasta lenkissä luonnollisesti oli hauistreenit Kivimäen kuntosalilla

Sinne pitää kyllä mennä haravan kanssa ja luoda joku kuumottava linja sieltä ylhäältä alas asti. Saa meinaan aika nättiä linjaa syntymään kuten tänäänkin parissa paikassa huomattiin.

Hyvää kikkailua tosiaan. Ite olin turhankin varovainen, mutta pysyin sentäs ehjänä tänään!

Jos meinaat MTBwb viritellä takapihalles sitä xco-rataa, tänään rakennettu linja pitää ehdottomasti ottaa mukaan. Ja sille sitten myös öbaut 5 s hitaampi kanalinja. Ensin siinä ylämäessä ukko päälakea myöten täyteen happoa, ja sitten kivikkolinjaa mäki alas silmät kiinni...

Kävin syyspoluilla. Välillä 1:20-2:00 viime lauantaina rakennettu linja, jonka Jarge nimesi "pohjoispuolen kiuaskiviksi".

Salesu10

Hyvää lenkkiä! Mä oon tänä sunnuntaina muualla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Saarinen Katso viesti
    Salesu10

Tarkotus olis olla pitkästä aikaa mukana.

Loistavassa säässä saatiin ajella. Noin 3 tuntia tuli syksyn kuivattamilla poluilla ajelua.
    Saarinen muokkasi tätä : 11.10.2015 at 20.36

Vähän ryhtiä siihen raportointiin! Ajajamäärä, rengasrikot ja paineet, reitti, tyyli (pk-vk-trail-trial), kuvatodiste, yhteismetrit ja nousu / laskumetrit..??

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •