HA-HA sun Mutzi on niin läski että…..
HA-HA sun Mutzi on niin läski että…..
Mitäs tuollainen Foesin täysjoustorunko kustantaa ?
Juu juu jos täytyy kysyä niin ei ole varaa siihen mutta saahan sitä haaveilla...
Sun Mutzi on niin läski, että kun sillä hyppää ilmaan, se jää sinne kiinni.
Olen kateellinen.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
HC:n Kuvan olis vounu Data Base Error hävittää bitti avaruuteen. Aiheutti välittömän pahan olon tunteen, kun ei ole vielä tuonne päässyt. Tuonne on joskus päästävä, sen verra on siistin näkoistä. Voisha tuolta olla kiva tollasella näpeellä Mutzilla lasketella alas.
![]()
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Oli sielä niin surkeeta että välillä oli ajettava Atlantin pohjalla
![]()
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Voi v****!!!![]()
Satasetta plis adoptoi minut, niin mäkin ehkä pääsen mukaan.
Selvästi ihan tylsä mesta, niinkuin tuosta viimeisestäkin HC:n kuvasta näkyy. Ei edes pääse ajamalla jatkamaan tuosta. Pyh! (Jos osaisin olla kateellinen, nyt olis hieno tilaisuus).
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Suolaa haavoihin, pommi korsuun, veistä haavassa, lyödään lyötyä... edellä mainitut eivät ole mitään jäsen HC:n edesottamuksien rinnalla. Laitappas faktaa reissusta, niin näet minut siellä ensi kesänä, mistä ikinä tämä kuva nyt olikaan. Perustetaan vaikka sitten "Läskikuskien kateutta, masennusta ja katkeruuta herättävät kuvarastit" -niminen otsake.
Tänään fiilistelyä Kaunispään huipulla
Oli aika kylmä ja rapainen keli!
Muklukki odottaa kiltisti sillä aikaa kun kuski täyttää juomarakon helvetin kylmällä vuoristovedllä.
![]()
Toi HC on joku pendeliino kun kumeilla voi ajaa molempiin suuntiin.
Olin vaihteeksi saunalenkillä läskillä ihmettelemässä syksyn lyheneviä iltoja. Alkaa olla aika laittaa valot vireeseen.
![]()
Kerrankin muistin kuvan ottaa, Kumpulan kaltseilla
iLuurilla tapatalkista
Sunnutain fiilistelyt...
Kohta mennään...
![]()
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Sissikauppiastarra saisi olla isompi![]()
Löytyi muinainen läskipyörien alttarikin. Siellä oli parasta aikaa Salsan palvontamenot
![]()
Moonlanderi ei voi ymmärtää, miksi noinkin kaunis terässilta ei enää ole kelvollinen palvelemaan rautarikastekuljetuksia. Steel is real.
![]()
Korppikotkat hiipii, sammioihin käy. Sotahuuto riipii, vaikkei ketään näy.
Sattuu kattoa noita Norjan kuvia.
Altan nurkilla luuhaillessa tekemisen puutteessa, voi tehdä päiväretken tuonne vanhalle revontulien syyniin tehdyllä paikalla.
Pari tuntia merenpinnasta 900m korkeuteen, off-topic kun pukkasin täpärin sinne kesällä. Näkymät sieltäkin aika muikeat.
http://img.custompublish.com/getfile.php/497068.1023.yxbpqwpsvp/Kart+Haldde.pdf?return=www.alta.kommune.no
Eilisen aamun kivikkojumpan tauolta. Kelpasi taas ihmislapsen olla ja elää.
![]()
Myös kevyen kivikkoreitin varrelta eilen napattu kuva
Aijaa.com
Ja tänään matkalla töihin. Ei paljon tuullut.
Aijaa.com
Eilen hiekkamontulla mäkiä laskemassa
Lähetetty iPöönistä
Vaikka maisemat ei vedä vertoja noille Norjan ja lapin mestoille niin hymyilyttää silti.
![]()
Ylipäälliköltä täytyy aina hakea hyväksyntä uudelle pyörälle. Tuliko peukkua? Täältä ainakin.
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
"Pidennetyt työmatkat" vois ottaa tavaksi. Johan oli taas hulppeaa.
![]()
Kyllä sitä vaan töihin menostakin voi nauttia![]()
Hienoa settiä!
Kirjanmerkit