FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 256 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 156 206 246 254 255 256 257 258 266 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.651 - 7.680 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Lumikengät tais mennä Tommille, se kerkes soittaa noin 15:30 eilen... Traineri on mallia suoraveto, eli rataspakka on suoraan kiinni vauhtipyörässä. Tarkoittaa, että takakiekko otetaan irti ja lätkäistään traineri tilalle -> toimii fillarin kuin fillarin kanssa (shimpan / sramin 9- ja 10-pakoilla nyt ainakin). Tämä kapine siis kyseessä.
    Perhana, että oli nopee. Jos traineri on vielä vapaana niin otan testiin ja säilytykseen. Poljen sitten sitä kun -30 pakkasta. Ei pääse pyöräileen
    eikä lunta suksille tai lumikengille

^aika vempele

Mites kyydit Sappeelle? Ertsi ja minä olemme vahvistaneet tulomme, onko Seppo ja joku muu vielä tulossa? Sunnuntaille mulla ei ole aikataulua mutta ehkä voisi yrittää lähteä kerrankin ajoissa ja varata aikaa myös auton pakkaamiselle ja tunaroinnille Takaisin mulla ei ole varsinaisesti kiirettä mutta mikäli päästään ajoissa liikkeelle, voisi lähteä takaisinkin ennen sulkemisaikaa.

Tulossa ollaan, mun autoon mahtuu itseni lisäksi helposti 1+1 ja jos löytyy kattoteline niin saadaan mun lisäksi 2+2 mahtumaan varmaankin.

^Tommi on kanssa lähdössä. Itte ajattelin ajaa aamusta iltaan, en tiedä milloin seuraavan kerran pääsen bike parkkiin...

Tänään rauhalliselle lenkuralle?
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

^ kahdella autolla? Paikan auettua ajattelin aloittaa.

Tommi vissiin meinasi vuokrata pyörän. Että sikäli varmaan mahduttaisiin Tuomaksen patenttiratkaisulla, mutta mites noi aikataulut itse kullakin oikeastaan olisivat? Heti aamusta sinne (aukee klo 11 -> lähtö 9:20 + pakkaus == 8:50 autolla?). Ja pois klo ?
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Tuun varmaan omillani jotta voin hoidella muita juttuja matkalla ja oon vapaa lähtemään kun on kädet tyhjät. Ja kyl mä otan oman pyörän, ajaa vaan iisisti niin ei tarvitse säätää.

Mä voin toimia kuskina tai tulla Sepon kyydissä.
    Sepolle mun tarvii todennäkölisesti tulla autolla, luulen ettei mulla ole kassia jossa saisin kaikki kamat kulkemaan fillarilla. Semmoinen epävarmuus tässä tuli viime metreillä että vaimo ja toinen lapsista tulivat uudestaan kipeiksi tänään, itsekin olen ollut jo viikon vähän flussainen mutta jos tämä ei tästä pahene niin olen toki lähdössä. Huomaa että päiväkoti alkoi...Halu on kova päästä mäkeen, ostin yhteensä 45 mm lisää ajotaitoa tällä viikolla.

Kaikki aikataulut ok mulle, ei väliä.

Huomenna illalla mäkeen. Onko muita menossa? Tornarissa mun ei oo tullu vielä käytyä joten ehkä sinne. Tai sit Porvooseen, kattoo ny. Töistä suoraan meen kuiteski.

^huomenna ei pääse. Torstaina olen todennäköisesti menossa Porvooseen, suoraan töistä.

Täytyy torjantaita katella. Oliks sitä ajotaitoo tullu lisää yhtäkkiä?

^välillä tuntui siltä, erityisesti enskapätkille oli tullut. Oli muutkin vähän helpompia.

Mulle taitaa huominen sopia, luulin että tulee mäetön viikko mutta ei ehkä sittenkään.
    Olisko se tornarin vuoro?

^Tornari ok. Pääsen puol 4 töistä, siitä suoraan sinne siis.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    ^välillä tuntui siltä, erityisesti enskapätkille oli tullut. Oli muutkin vähän helpompia.
    Täytyy yrittää arvuutella mikä veheskojesvempele helpotusta tuo. Saa nähä meneekö lähellekään kun sen sit joskus näkee. Onhan tuossa pari vihjettä jo annettu.

Tutun näkösiä sunnuntaipyöräilijöitä tarttu kameran muistkortille Sappeella, tässä ois dropbox-linkki, josta voi kuvia katella/ladata itelleen:
    https://www.dropbox.com/sh/x0tn8f5nw...eAHJ1rJGa?dl=0

Blogissa muutama "valmis" kuva:
    http://hemmonkuvat.blogspot.fi/2015/08/sappee-bikepark-elise-and-boys.html

Ps. tässä on Ertsin "päivän paras":
    https://www.dropbox.com/s/yctg8uv9r3..._tune.JPG?dl=0

Oho, aika makeeta nähdä omaa sähellystä näin kuvien välityksellä, kiitos Fillarihemmo.
    Siellä oli munkin ajosta pari aika sopivasti osunutta, vaikka aika suoraviivaista tuo ajo vielä onkin.

Keskiviikkon kimpalla ei sitten yhtään ketään. Ajelin sitten paavonpolulle jossa sitten olikin porukkaa kuin saipan maalilla. Allekirjoittaneen lisäksi 14 kuskia ja vielä matkalta tarttui yksi mukaan remmiin.

Olen huomenna menossa Porvooseen (suoraan töistä) ellei nyt kamala kaatosade yllätä, seura kelpaisi hyvin.

Onko kellään lojumassa jotain vähintään kohtuullisessa kunnossa olevaa 29" kumia? Laitoin Cannarin myyntiin ja tarttisin siihen jonkun Chunky Monkeyta rullaavamman ja loppuunajettua Hans Dampfia paremman kumin. Toiseksi kumiksi löysin varastosta hyvän 2.25 Ralphin joten joku sen kaveriksi hakusessa. Korvausta vastaan toki.

Jos ei vallan satele niin tuun kans Porvooseen. Kuivana noita uusia ratoja ei oo päässy ajaan, toivottavasti huomenna.
    Kenda SB8 olis joutilas, rampage myös(ei kylläkään rullaa mihkään) ja voi olla joku vielä Spessu purg.. Nakkaan autoon ni katellaan. Kantohintaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Palis79 Katso viesti
    Keskiviikkon kimpalla ei sitten yhtään ketään. Ajelin sitten paavonpolulle jossa sitten olikin porukkaa kuin saipan maalilla. Allekirjoittaneen lisäksi 14 kuskia ja vielä matkalta tarttui yksi mukaan remmiin.
    Varsin hyvin Ladulla porukkaa, hyvä juttu se. Mahtaa lauantaina mennä enkat uusiks järvenkiertäjillä kun oikein mainostettu kilpailuosiossa ja naamakirjassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Onko kellään lojumassa jotain vähintään kohtuullisessa kunnossa olevaa 29" kumia?
    Mulla on varastossa Swalben Smart Sam 29x2.1, vähän käytettynä ja muistaakseni 1 kpl uusiakin on.

Kiitos Jukka & Fillarihemmo. Tsekkaan eka Jukan kanssa Porvoossa.

Jukka: yritän heti viideksi

Ottakaa iisisti Porvoossa, mulle tuli taas ennalta määräämättömän pituinen tauko alamäki puuhiin. Tempasin tornikeskuksessa kylki ja pää edellä rinteeseen, mitään ei menny poikki sijoiltaan vain, päähän tuli iskua ja niskat nyt ihan jumissa, olkapää myös ruvella ja aivan turvoksissa. Jukka onneks autto sekavaa miestä mäessä ja loppu hyvin.

Jos tää vähän palauttais taas maan pinnalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Seppo Nurminen Katso viesti
    Ottakaa iisisti Porvoossa, mulle tuli taas ennalta määräämättömän pituinen tauko alamäki puuhiin. Tempasin tornikeskuksessa kylki ja pää edellä rinteeseen, mitään ei menny poikki sijoiltaan vain, päähän tuli iskua ja niskat nyt ihan jumissa, olkapää myös ruvella ja aivan turvoksissa. Jukka onneks autto sekavaa miestä mäessä ja loppu hyvin.

Jos tää vähän palauttais taas maan pinnalle.
    no huh, sattuu sitä näköjään osaavillekin.

mulle sattui pari viikkoa sitten vähän samallalailla, tosin suoralla hiekkatiellä paristakympistä olkapää ja naama edellä kanveesiin, vähän aikaa oli pönttö sekaisin.
    multa onnistuu noi kaatumiset aina silloin kun vähiten odottaa.

Sattuipa niin että vkonloppuna suunta sukuloimaan Järvenpäähän ja siellä näyttääkin olevan joku TdTuusulanjärvi.
    Onkos tuo miten mukavaa seutua ajella läskillä ja millainen tuo lenkura on maastoiltaan? Eli onko teknistä haastavuutta vaiko siirtymää/neulaspolkua?
    Ihan koko lenkkiä ei taida ehtiä mutta jos kolmisen tuntia Dudea ulkoiluttaisi poluilla.

Paulix: Ehdottomasti tervetuloa mukaan!

Reitiltä pääsee kestopäällysteelle, eli maitojunapysäkille, monestakin kohdasta. Luontevimmat maitojunapysäkit ovat n. 20km ja n. 27km kohdalla. Tuon 27km jälkeen alkaa poluilla olemaan teknisempiä kohtia enempi, eli siihen asti on pääosin neulaspolkua,metsäauto/hiekkatietä ja peruskalliota.
    Ajoryhmiä tulee olemaan 2kpl,mutta jonkin matkaa ajetaan yhdessä jonossa ja jakaannutaan sitten kahtia, kun tuntuu siltä.

Ps. Harmillisia noi kaatumiset, toivottavasti ei tullut mitään pysyviä vammoja/traumoja, ettei joudu olemaan kivasta harrastuksesta syrjässä kauaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fillarihemmo Katso viesti

Ps. Harmillisia noi kaatumiset, toivottavasti ei tullut mitään pysyviä vammoja/traumoja, ettei joudu olemaan kivasta harrastuksesta syrjässä kauaa.
    Ei traumoja, kun olkapää kunnossa niin pitää mennä ottamaan revanssi, rauhoittaa taas hetkeksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fillarihemmo Katso viesti
    Paulix: Ehdottomasti tervetuloa mukaan!

Reitiltä pääsee kestopäällysteelle, eli maitojunapysäkille, monestakin kohdasta. Luontevimmat maitojunapysäkit ovat n. 20km ja n. 27km kohdalla. Tuon 27km jälkeen alkaa poluilla olemaan teknisempiä kohtia enempi, eli siihen asti on pääosin neulaspolkua,metsäauto/hiekkatietä ja peruskalliota.
    Ajoryhmiä tulee olemaan 2kpl,mutta jonkin matkaa ajetaan yhdessä jonossa ja jakaannutaan sitten kahtia, kun tuntuu siltä.
    Pöh, väärinpäin siis reitti selvästikin
    Noh, pakataan tuo filo nyt autoon kuitenkin. Aina uudet polut uusia polkuja on.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •