HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 249 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 149 199 239 247 248 249 250 251 259 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.441 - 7.470 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rautapelto Katso viesti
    Oliko huomenna jotain maisemalenkkiä?
    Sipoosta löytyy uutta polkua vähän kauempaa, ajallisesti polkuja n 40%, GGtä n 40%, lyhyt seikkailuosuus n 3% ja loput asfalttia tms. 5-6 tuntii. kaffellekin pääsee.

Ehkä nähdään ysiltä kaupalla ja katellaan sitten... Sipoo on ihan jees!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    ^Noh noh, ei nuoleskella ennen kuin valahtaa.

Kruunusta naksuminen on kuulemma kaikkien yksikruunuisten keulojen ominaisuus. Siitä voi koittaa päästä eroon valuttelemalla ohkaista kierrelukitetta liukuputken ja kruunun väliin.

Sain sitten eilen Flisbergtillä ~parin millin vekin takarenkaan kylkeen. Pyöräytin renkaan nurinperin, putsasin kohdan huolellisesti, rapsuttelin kevyesti hiekkapaperilla, asensin ison paikan reiän päälle ja pistin ehkä noin tunniksi puristukseen. Pistin sitten pari baria painetta, totesin, että hienosti pitää ja eiku litkut perään. Ja sitten luin internetistä, että olisi pitänyt hiustenkuivaajalla kuivailla joka välissä ja jättää vähintään vuorokaudeksi puristukseen, eikä litkuihin lillumaan heti ja ja ja... No perskeles. Päästin paineet pois ja ripustin renkaan reikäkohta korkealle roikkumaan. Näinköhän tuo huomenna kestää mitään vai pistänkö suosista sisuria turvaksi ja ens viikolla uutta gummesta kaupasta
    Moro. En tiedä, millä logiikalla pitää olla ruristusissa liimalappu tunti- tai vuorokausitolkulla. Jos kyseessä on normi paikkaliima tai jokin muu kontaktiliima, ei liimaustulokseen vaikuta puristusaika, vaan puristusvoima. Niinpä esim. paikan naputtaminen tasaisesti ympäri paikkalappua vaikka vasaralla tasaisella alustalla tuo parhaan lopputuloksen. Kun siis tarpeellinen liiman kuivuminen on ensin tapahtunut.
    onks pakko, jos ei haluu

^Idea olisi kai antaa vulkanoitumisen alkaa kunnolla. Yhtään ei reiän kohta enää parin barin paineilla pullistele ja kohta pari tuntia on hienosti kestänyt paukuttamista.

GravelGrinding-polkuajelu nelistäin, kolmistain ja kaksistain. tonne jäi vielä tutkittavaa, lisää polkuja siis. yllättävän kuivaa oli loppujenlopuksi.
    Gorillapolkuu ei ajettu ku pikku pätkä.

Hola!

Huomiselle ajoseuraa iltapäivälle/alkuillalle?

^Minä olen joskus ehkä ½kuuden - kuuden kieppeillä lähdössä kiukkusehkolle ~tuntiselle johonkin lähipuskiin. Liian myöhään?
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

^ Ei ole liian myöhä. Laita vaikka viestiä kun tiedät tarkan ajan. Osaan olla valmiina.

Nyt en jaksa koko ketjua käydä läpi, että olisin kartoittanut löytyykö tästä keskustelusta naisia mutta kysymys kuuluu, että onko Jäkessä metsissä ajelevia naiskuskeja sekä porukkalenkkejä?

Muutamaan kauniimman sukupuolen edustajan pyörineen olen metsässä törmännyt, mutta ei siellä naisia paljoa pyöri. Mtb Järvenpään kimppalenkit keskiviikkoisin kello 17.30 ja sunnuntaisin kello 09.00 Varastomaalin edestä. Myös naiset on tervetulleita.

Ukkojen kanssa en metsään lähde =D Luulen, että tämä ratkaisu on sopiva kummallekin osapuolelle. Täytyy olla kuulolla josko joku naisihminen lukisi tämän viestin ja innostuisi jossain vaiheessa minulle kartturiksi Järvenpään suunnalle. Ja taas toisinpäin, Järvenpäästä voisi tulla tänne Hyvinkään suunnalle ajelemaan jos kiinnostaa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Virpi Katso viesti
    Ukkojen kanssa en metsään lähde =D Luulen, että tämä ratkaisu on sopiva kummallekin osapuolelle. Täytyy olla kuulolla josko joku naisihminen lukisi tämän viestin ja innostuisi jossain vaiheessa minulle kartturiksi Järvenpään suunnalle. Ja taas toisinpäin, Järvenpäästä voisi tulla tänne Hyvinkään suunnalle ajelemaan jos kiinnostaa...
    Kauheen sukupuoli rasistista *Ja tämä oli ihan niinku vitsi*

Juu, ja tuun vielä tänne miesten ketjuun huutelemaan😉

Ukkojen kanssa en metsään lähde =D Luulen, että tämä ratkaisu on sopiva kummallekin osapuolelle. Ja taas toisinpäin, Järvenpäästä voisi tulla tänne Hyvinkään suunnalle ajelemaan jos kiinnostaa...
    Lähde vaan mukaan metsään. On meillä ainakin kerran ollut yksi nainen mukana.
    Ja me tulemme mielellämme Hyvinkäälle / Jokelaan sun kanssa ajelemaan. Ollaan oltu siellä useinkin.

Juu, ja tuun vielä tänne miesten ketjuun huutelemaan
    Mtb Jpää on täysin sukupuolineutraali joukkio.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Ei ole tällä palstalla ukkoja eikä akkoja, ei mies- eikä naiskuskeja. On vain maastopyöräilijöitä.
    Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.

Meitsi on käynyt pari kertaa ukkojen kanssa ajamassa. Kovin olivat ystävällisä Rohkeasti mukaan vaan. Toki minäkin voin lähteä kulmia koluamaan Virpin kanssa Huomenna kohti Tahkoa ja ensi viikolla taas kuviot täällä.

Enpäs yhtään epäile mieskuskien ystävällisyyttä =) Ja varmaan ovat mukaviakin. Meikäläisen omat fobiat tässä vaan jyllää. Mä olen niin vasta-alkaja maastopyöräilyn saralla, että en viitsisi lähteä pilaamaan sälliporukan vauhdin hurmaa =D Eli Sallillekin tiedoksi, että kun meikäläinen on vasta muutaman viikon ajellut metsissä niin vauhtia ei vielä saa poluilla aikaiseksi nimeksikään. Mutta jos olet valmis ohjaamaan nöösiä helpoille poluille, se olisi vaan kivaa =D

^Tuo meitin rouva olisi ollut speksit täyttävää seuraa, mutta sille kävi sunnuntaina vähän niin kuin näin: https://youtu.be/9vhrg8OjW6M

Paitsi, että rouva kaatusi maastossa ja selvisi hyväasentoisella värttinäluun murtumalla. Totesi kuitenkin, että maastopyöräily on paska laji ja pysyy poissa pyörän päältä vielä ainakin reilut neljä viikkoa. Mutta syssymmällä sitten varmaankin.

Alustavasti tiedustelisin, olisiko kellään innostusta lähteä Tornikeskukseen tai Kokonniemeen hissipyöräilemään viikonloppuna? Sunnuntaina olisi sään puolesta parempi, sateella voi ajella kotipolkujakin. Lupa-anomuksia ei sitten ole vielä laitettu vetämään, joten tämä on tosiaan alustavaa unelmointia...

Täytyypä vinkata naapuruston rouville, että muitakin naisharrastajia lähiseudulta löytyy. Josko sitten kirjoittelisivat tänne. Paljoa eivät kai ole ajaneet ihan pelkällä naisporukalla, vaan enemmänkin perhelenkkejä.

Kiva olisi jos jonkinlainen mimmikaarti saataisiin kasaan. Käyn kyllä Hyvinkään naisten kanssa kerran viikossa lenkillä mutta jos jaksaisi vielä vaikka toisenkin kerran viikossa poluille lähteä niin olisi kiva jos saman henkisiä kavereita löytyisi muitakin =D

Kiva olisi jos jonkinlainen mimmikaarti saataisiin kasaan. Käyn kyllä Hyvinkään naisten kanssa kerran viikossa lenkillä mutta jos jaksaisi vielä vaikka toisenkin kerran viikossa poluille lähteä niin olisi kiva jos saman henkisiä kavereita löytyisi muitakin =D
    Täällä olis yks eukko Haarajoelta, joka sotkee maastossa yleensä oman ukkelin perässä. Itsekin aina ajattelen, etten pysy äijäporukan perässä tai ainakin olen totaalisena tukkeena. En koe olevani "oikea" urheilija, mutta viime kesänä oltiin miehen kanssa Järvenpään mtb polkijoiden matkassa Sipoonkorvessa ja hyvinhän se meni ja olo oli äärimmäisen tervetullut. Kyllä ne pojat on ihan mukavia. Mutta, jos siitä huolimatta kaipaat joskus polkemisseuraa enemmän tytömmänpuoleisesta tyypistä, voin mieluusti lähteä matkaan.

Alustavasti tiedustelisin, olisiko kellään innostusta lähteä Tornikeskukseen tai Kokonniemeen hissipyöräilemään viikonloppuna?
    Näillä näkymin olisin huomenna menossa Kokonniemeen.

Hisseilemään tai muille pitemmille sessioille ei ole mahdollisuuksia tänä eikä ensi viikonloppuna.

Lähden noin klo 14 muutamaksi tunniksi lähimetsiin, ilmoitelkaa jos joku on myös menossa.

Minä kävin Kokonniemessä. Vettä oli tullut kuin aisaa aamupäivällä ja märkää oli. Heti ekalla laskulla härväsin, massu stemmiin voimalla ja nurin. Ei sattunut mihinkään, Evocin panssari toimii hienosti. Olisinko sitten pari laskua laskenut bermejä ja pari mettäpätkää, kun alkoi tulemaan taas vettä ihan tolkuttomasti. Siinä kun sade laantui rupesin pompottamaan fillaria ja kas, paluuvaimennukset hävinneet melkein kokonaan! Ei ihme, että tuntui vähän kummalliselta siinä vimoset laskut. Jotain tais mennä keulasta, kun laskin koko painoni sen päälle vauhdilla

JukkaH, Rautapelto tai joku joka tietää; kannattaisiko tuota yrittää ite availla ja kattoa vai vienkö suosista Markuksen pajaan? Tiivistesettikin taitaa olla vielä JukkaH:lla, eikä mulla taida olla kaikkia työkalujakaan...

Voi pojat! Olihan tahko. Kinahmilta lähtien armotonta mudassa möyrimistä ja siellä missä ei uponnut napoja myöten niin oli sitten pirun liukasta. Polven vihlomisen, kramppien ja usean otb:n jälkeen en uskonut, että selviän elävänä maaliin. Yli tunti tuli lisää loppuaikaan viimevuodesta, mutta selvitin itseni maaliin. Ei koskaan enää. (Ehkä)
    Palis79 muokkasi tätä : 27.06.2015 at 19.53

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Palis79 Katso viesti
    Voi pojat! Olihan tahko. Kinahmilta lähtien armotonta mudassa möyrimistä ja siellä missä ei uponnut napoja myöten niin oli sitten pirun liukasta. Polven vihlomisen, kramppien ja usean otb:n jälkeen en uskonut, että selviän elävänä maaliin. Yli tunti tuli lisää loppuaikaan viimevuodesta, mutta selvitin itseni maaliin. Ei koskaan enää. (Ehkä)
    Ristus mikä reissu!
    Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.

JukkaH, Rautapelto tai joku joka tietää; kannattaisiko tuota yrittää ite availla ja kattoa vai vienkö suosista Markuksen pajaan? Tiivistesettikin taitaa olla vielä JukkaH:lla, eikä mulla taida olla kaikkia työkalujakaan...
    Nuo on (vaan) pölysuojat alajalkoihin(välihuoltoon), voisin nakata ne vaikka huomenna postlooraan.

Tommi taitaa olla The Pike Pro tällä hetkellä, mä kattelin vaan sivusta herran touhuilua. Kaikki tiivisteet omaansa vaihto manuskan perusteella.
    Omaan parit alajalkahuollot vaan tehny(eikä se nytkään kotona oo vaan Saksan tourilla). Työkalut ja ilmaushommelit kyllä löytyy.
    Ens viikon illat vähän kyssäriä kun töissä hiukka hösseliä(sateella ei oo). Huominenkin siellä ahneuksissaan tulee oltua.

Chargerin vois koittaa ilmata josko jeesais. Tommillakin tais olla adapteri siihen muistaakseni.

^Älä suotta niitä suojia suotta postilootaan nakkaa, kerkee ne joskus myöhemminkin. Enköhän mä vie ton suosista Markukselle, ei tässä ole oikein aikaa ruveta puljaaman ite, vaikka kiinnostais...

Tänään käyn muistelemassa, minkälainen tuo Niner olikaan ajaa. Kimppalenkki kyllä jää, kun uni maistui harvinaisen makoisalta. Muita myöhäisheränneitä parituntiselle tänään jossain vaiheessa?

^Älä suotta niitä suojia suotta postilootaan nakkaa, kerkee ne joskus myöhemminkin. Enköhän mä vie ton suosista Markukselle, ei tässä ole oikein aikaa ruveta puljaaman ite, vaikka kiinnostais...
    Joo, kannattaa viedä Markukselle jos on jotain toimintoja kadonnut. Multakin katos lukitus ennen huoltamista eikä se sinne palautunut. Mutta en mä sillä mitään teekään...

Jaaha, että sellainen Tahko tänä vuonna... Enpä olekaan nähnyt noin paljon mutaa, ikinä, koskaan, missään... Pari kyletystä, mustelmia ja paljon naurua Noh, täytyy kuitenkin sanoa, että pääpiirteissään kelit ovat olleet aivan loistavat Tahkolla viime vuosina. Ihan lystikästä vaihtelua Tyttöporukalla voidaan hyvin lähteä ajelulle. Minä ainakin mukana

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •