HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 69 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19 59 67 68 69 70 71 79 119 169 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.041 - 2.070 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Onko toi kom vor oigesti niin hyvä, kuin leveälle ahterille toi 130mm versio soppi

tekisi mieltä hankia semmoisen

Aivan mahtavaa...vieläkin löytyy itelle uutta ja ennen ajamatonta polkua!

Mainosmies muokkasi tätä : 02.11.2014 at 20.07
    www.mainosmiesmaastossa.blogspot.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti walllu Katso viesti
    Ensi viikon to-su rukaalla, löytisikö opasta ajelulle jos ottaisi läskin mukaan?
    Suosittelen ottamaan. Ainakin nyt Rukan takana pystyi ajelemaan latupohjia hyvin. Jos siis rukaa tarkoitat...
    Yllättävän hyvin piti tuo vee8, vaikka olematon kuvio oli kokoajan täynnä lunta. Lunta oli jo sen verran että seisoi ihan itsestään...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jakkok Katso viesti
    Suosittelen ottamaan. Ainakin nyt Rukan takana pystyi ajelemaan latupohjia hyvin. Jos siis rukaa tarkoitat...
    Yllättävän hyvin piti tuo vee8, vaikka olematon kuvio oli kokoajan täynnä lunta. Lunta oli jo sen verran että seisoi ihan itsestään...
    Mikä tarakka tuossa on?

noniinno Guest
    ^^^Hyvä video. Erityismaininta siitä, että yhtään kypäräkamerakuvaa ei ole leikattu mukaan.

^Hieno video Mainosmiehellä

Missäs Mainosmies on vidjonsa kuvannut? Hienoa settiä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iletys Katso viesti
    Mikä tarakka tuossa on?
    Bilteeman. Toimii.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VitaliT Katso viesti
    Onko toi kom vor oigesti niin hyvä, kuin leveälle ahterille toi 130mm versio soppi

tekisi mieltä hankia semmoisen
    On se ihan oikeasti hyvä, paras, mitä minä olen käyttänyt. Alussa on tuntunut liian kovalta (en käytä vaippoja), mutta silti pidemmällä matkalla se on mukavin. Kuppimaisessa muodossa on helppo löytää oikea asento, toisin kuin litteiden satuloiden kanssa. Uskoisin, että muodon ansiosta se sopii erikokoisille ahtereille.
    ealex muokkasi tätä : 03.11.2014 at 00.32

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hissitolppa Katso viesti
    On kyllä hyvännäköinen toi Spessu.
    Todellakin! Ei taida olla ihan vakio? jotenkin noi kirkkaat värit sopii hyvin fätteihin.... ei aina tarvis olla niin mustaa ja synkkää.. itsellä white (musta) pro2 kylläkin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Missäs Mainosmies on vidjonsa kuvannut? Hienoa settiä.
    ^...tuo pätkä on kuvattu lauantaina Turun Halisissa.

^^...huonoja kypäräkamera videoita on maailma täynnä, siksi kuvaan noin, eikä tuota nokialaista edes saa kypärään.
    www.mainosmiesmaastossa.blogspot.fi

Onkos mainosmiehellä menneisyyttä/nykyisyyttä prätkien parissa?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jakkok Katso viesti
    Bilteeman. Toimii.
    No tuota Biltemassa kahtelinkin ja näytti oikein käypäseltä aihiolta kun mitään "valmista" ei taida itselle löytyä kuitenkaan. Kiitos rohkaisusta.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ealex Katso viesti
    Oh se ihan oikeasti hyvä, paras, mitä minä olen käyttänyt. Alussa on tuntunut liian kovalta (en käytä vaippoja), mutta silti pidemmällä matkalla se on mukavin. Kuppimaisessa muodossa on helppo löytää oikea asento, toisin kuin litteiden satuloiden kanssa. Uskoisin, että muodon ansiosta se sopii erikokoisille ahtereille.
    Onko noita suomessa jollain hyllyssä, vai pitääkö tehdä virtuaaliretki saksaan.

Todennäköisesti Saksasta pitää tilata ja kannattaa tilata sellaisesta paikasta, missä takuu toimii hyvin (esim. BD), koska Tunen tuotteet eivät ole kovin kestäviä. Tässä satulassa on painorajoitus 90kg, mutta yksi hajosi minun alla vuodessa (painan n. 80kg).

Lauantai Fiilistelyä koti nurkilta. Iso Tiilijärven pohjois rannan polulta.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Te ketkä syötteen reittejä olette läskillä ajanut. Miltä tuntuu läskillä ajaa niillä reiteillä. Kiinnostais kuunnella kokemuksia, miten hyvin reitit palvelee läskillä ajoa!

Kaverit omistaa kapea renkaisia kuin myös itse. Olen ajatellut läskin ostoa mutta askarruttaa pysynkö porukan mukana sillä vai tarvitseeko talven hiihtojen kunnon huipun siirtää kesään

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arskav Katso viesti
    Te ketkä syötteen reittejä olette läskillä ajanut. Miltä tuntuu läskillä ajaa niillä reiteillä. Kiinnostais kuunnella kokemuksia, miten hyvin reitit palvelee läskillä ajoa!
    Oon ajanu ite ja on moni kaverikin ajanu. Hyvin pääsee. Mun kaverit ainakin on mua ootelleet aina tarvittaessa.
    Kattele tuolta kuvia
    https://plus.google.com/+KyostiSkiSoini/posts

^^Kyllä se läski hitaampi on ainakin täällä hintahaitarin alapäässä (lada vs tonnin jäykkäperä) poislukien sitten tosi pehmoiset maastot.

Tänään olikin vuorossa pimeässä läskeilyä. Hienoa oli, 18km metsäpolkua helposta juurakkoiseen.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ealex Katso viesti
    Todennäköisesti Saksasta pitää tilata ja kannattaa tilata sellaisesta paikasta, missä takuu toimii hyvin (esim. BD), koska Tunen tuotteet eivät ole kovin kestäviä. Tässä satulassa on painorajoitus 90kg, mutta yksi hajosi minun alla vuodessa (painan n. 80kg).
    Saa sitten jäädä hyllyyn mun puolesta.

noniinno Guest

^ hyvää juttua, dänks.

Tänään sadetta ja tuulta pohojanmaalla, mut siistiä kuitenkin oli taas.

Lumimyrskyä odotellessa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ski Katso viesti
    Lumimyrskyä odotellessa
    Samoin, tässä kuussa pitäisi alkaa Lumimyrsky toimitusten.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti wekkuli Katso viesti
    ^^Kyllä se läski hitaampi on ainakin täällä hintahaitarin alapäässä (lada vs tonnin jäykkäperä) poislukien sitten tosi pehmoiset maastot.
    Niin puhut siis kuskista läskinä? Kyllä sen vauhdin määrittää AINA se, joka sitä fillaria polkee?
    Ite oon yrittäny pysyä perässä mudassa ja kivikossa 170mm joustavalla täpärillä kun kaveri vetää täysjäykällä fiksillä karkuun. Slickseillä.

EDIT: ja ne slicksit ei oikeasti ollu tuskin 1" levyiset. Että terveisiä vaan sinne kanttiiniin.

Niin siis meinaan, että kun kuski pysyy vakiona. Itte kierrän saman vakioiltamaastolenkkini jäykkäperällä suunnilleen tunti ja vartti ja läskillä siihen menee puolitoista tuntia, noin karkeasti.

zipo Guest
    [QUOTE=Marsusram;2288026]Samoin, tässä kuussa pitäisi alkaa Lumimyrsky toimitusten.[/UOTE]
    Otitko joustolla vai ilman?Moonis myyntiin vai?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •