ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 20 / 174 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 18 19 20 21 22 30 70 120 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 571 - 600 / 5219

Aihe: Virallinen Fatbike™ - TechTalk ketju.

Ja nyt loppu off-topic tässä ketjussa ja vähän "tekniikkaa"
    Ilmeisesti en vaan osaa käyttää tätä foorumin hakua tai sitten se ei toimi tai toimii huonosti ja epäloogisesti. Kurakaariasiaa kuitenkin olisi kun jossain vaiheessa niitäkin varmaan tullaan tarvitsemaan. Tosimieshän nyt ei mitään kumilerputtimia käytä omassakaan lerputtimessaan, mutta minä en tosimies olekaan
    Ilmeisesti joku on modaillut Motonetin Polisport lokarista eli tästä läskiin kurasuojia ja sitten on tietty ansiokkaista TI-miehiä tyyliin

Muita hyviä vaihtoehtoja tai jos joku osaa käyttää tuota hakua niin linkki aiempaan aihetta koskevaan pohdiskeluun. Kiitos ja anteeksi etukäteen
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

SKS:n isomummoo ja vaaria on ainakin käytetty. Itte roisimmilla kelillä taakse laittanu ja edessä pitänyt Crud Catcher kuraa. Pieniähän ne on joulukaloiksi mutta menettelee. Saa saksalaisista ja brittiläisistä kaupoista ainakin, varmaan jostain paikallisestakin - joita tosin näillä kairoilla vähänlaisesti. Portland Design Worksilla on myös ihan mainiot lärpäkkeet myös eteen, jotka sitten jo on oikeastikin läskikaliperia. Noita Foxcompista tietääkseni on ainakin aikaisemmin saannu. DIY-viritykset tietty parhautta.

Kiitos kooki. Nuo Portlandin design-lärpäkket näyttävät ainakin hidastetun videon perusteella toimivan. Joko sellaiset siis tai askastelupaja pystyyn ja modaamaan itse

Pdweet on hyvät. Etupuolelle kaipaisi jotain benderfendertyyppistä ratkaisua, muuten pysyy kurat kurissa.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Pdweet on hyvät. Etupuolelle kaipaisi jotain benderfendertyyppistä ratkaisua, muuten pysyy kurat kurissa.
    mulla on vielä jemmass yks Igluspeziazubehör-benderfender-tyyppinen-ratkaisu, tuu joskus hakeen..

No ny se laukes! Eiku katkes. Melkein. Aikaisemmin jo narinoiden ja naksutusten takia jonkun vinkistä katselin runkoa sillä silmällä, mutta vasta nyt siellä alkaa näkymään selvä halkeama. Toivottavasti takuu toimii...

Sopiiko Fattyn osat (keskiö/kammet joka juuri laitettu Sram X5?) suoraan Muklukkiin? Kiinnostaa tietää vähän ennen Foxcomppiin kävelemistä. Tekisi mieli enemmän läskiä ja samalla leveämpää vannetta että läskeys pääsisi näkyviin kaikessa komeudessaan. Kait sen takuurungon/vanteet/kumit joku huolisi...
    artzi muokkasi tätä : 15.07.2014 at 21.15

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    mulla on vielä jemmass yks Igluspeziazubehör-benderfender-tyyppinen-ratkaisu, tuu joskus hakeen..
    Tsek!
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Älä kävele vielä Foxcomppiin. Eiks ne oo vielä viikon päivät lomilla ? Tai sitten olen nähnyt taas unta,,,

Lainaus Alkujaan tämän lähetti artzi Katso viesti
    No ny se laukes! Eiku katkes. Melkein. Aikaisemmin jo narinoiden ja naksutusten takia jonkun vinkistä katselin runkoa sillä silmällä, mutta vasta nyt siellä alkaa näkymään selvä halkeama. Toivottavasti takuu toimii...

Sopiiko Fattyn osat (keskiö/kammet joka juuri laitettu Sram X5?) suoraan Muklukkiin? Kiinnostaa tietää vähän ennen Foxcomppiin kävelemistä. Tekisi mieli enemmän läskiä ja samalla leveämpää vannetta että läskeys pääsisi näkyviin kaikessa komeudessaan. Kait sen takuurungon/vanteet/kumit joku huolisi...
    Mistä kohtaa halkes?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti artzi Katso viesti

Fattyn hilut sopii suoraan Muklukkiin. Paitsi ohjain laakeri. Etu vanne vaatii vain 5mm levy adapteri rear spacing->front spacing. Saat varpilla uuden rungon, mutta vaattii lähetyksen UKoohon ja noin kuukaus siinä tuhraantuu kaikkineen. Munklukki ei juurikaan Fattyä leveämpiä vanteita ja kumeja huoli. Munkkiin menee taakse Lou 82mm yhdellä etu rattaalla ja Fattyyn ehkä. Bfl menee ainakin 82mm Fättyynkin. Rullamitalla erot minimaaliset. Keuloihin menee kaikki mitä kaupasta saa.

Ratkesko hitsi sauma vaakaputken ja seat tuben liitoksesta, niin kuin minulla? Vai mistä?
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Ratkesko hitsi sauma vaakaputken ja seat tuben liitoksesta, niin kuin minulla? Vai mistä?
    Tässä tuli mieleen XXL:n lisäpalveluna tarjoama elinikäinen takuu fillarin rungolle ja haarukalle. Tarkoittaakohan elinikäinen tuota vaihetta, jossa runko repsahtaa

zipo Guest
    Kokeiltu Onone kuitukeulaa farleyssa,BFL/RD tubeless,en tykkää.Liekö syynä rengas vai keula?Doh.
    Jones takaisin keulaksi ja nyt on Halo/Bud tubeleksena.Tarttis varmaan pyörähtää kaupungilla että näkee toimiiko Halo ilman sisuria.

Mulla narisee kanssa tällä hetkellä fatty. Otin keskiöstä kupit irti ja rasvasin. Autto hetkeksi. Kai se pitää vähän tarkemmin käydä läpi..

Mulla napsui takanapa ja satulatolppa. Tolpassa oli hiilikuituputken sisällä alumiiniputki joka tolpan joustaessa piti ääntä. Tolppa vaihtoon ja takanapa huollettu. Nyt naksuu oikea kampi kun on momenttia. Naksukoon.

^^^^^ ja + ^ Mulla ei ole "vielä" noin paha pipi kuin Antza44:llä, ja on sen lyhyen tukiputken juuressa. Narisi ja naksui siis todella pitkään ennenkuin mitään näkyi ulospäin (voimansiirto keskiöineen, kampineen ja flätteineen uusia, siksi uskon että tämä on se narisija). Paska homma jos menee kuukausi, just kun on hyvät meiningit... keinutuolivarapyöräkin on 500km päässä. Odottelen vastausta muailmalta.

Naksun etsinnässä oli muuten kätevä kun laittoi kameran videolle ja kiinni pyrörään eri kohtiin, sitten kuunteli missä äänet on hurjimmillaan.

Jos joku meinasi OnOne kuitukeulaa isoilla kumeilla niin mainittakoon että ainakin minulla tulee (tubeless + Bud + RD + ~0.6 bar) yhdistelmällä ajoittaista osumaa reunanappuloista keulaan. Laitoin 3M kiveniskuteippiä suojaksi ettei maalit kulut. Pitää seurailla miten nopeasti teippi kuluu pois.

Taitaa olla melko susi tuo On Onen setti kun hajoo lähes kaikilla käsiin? Minkälaisia oireita teillä oli kun vapaaratasongelmat alkoivat? Nimim. Yksi lisää

Ei kai ne nyt ihan kaikilla hajoa. Google löytäisi osumia ongelmista muuten ihan helvetisti pitkin maailmaa. Suomessa kun on vaan murto-osa pyöristä joita ovat myyneet.

Tai sitten ne ovatten myyneet Suomeen vain ne murto-osapyörät.

Muutama maanantai-kappale vain. Kyseessä oleva n. 8v Thaimaalainen hitsari-ilkimys on jo aikoja sitten erotettu ilman irtisanomisaikaa. Thai myyty huaraksi Kiinaan.

No hätä. Hei... Mitä! Vapaaratas? Aaaapua! Paniikki!

Tuli vaan juuri itse tuommoinen Fatty hommattua ja nyt ajellessa jurraa ja resonoi välillä ihan tosissaan ,mutta tämä ei kuitenkaan jatkuvaa. Joka ajoreisulla ilmenee kuitenkin.
    Toisekseen en ole mikään ihan kevytrakenteinen "pyöräilijä"ksi ,joten hiukan huolettaa nuo rungon murtumiset kevyemmilläkin kuskeilla.
    BanditS muokkasi tätä : 17.07.2014 at 08.37

Eipä se poikki ollutkaan (tietääkseni). Takalinkku kaipasi rasvaa ja nyt on hiljainen taas.

Mun napsuminen tuli satulasta. Pyörät on pysyny hyvin paikoillaan Hopen linkuilla.

Vielä XXL:n fillaritakuusta. Eli tuossa White FatPro:ssa on automaattisesti tuo aiemmassa postauksessani maksulliseksi lisäpalveluksi luuleman takuu. Tässä eilinen vastaus Miialta asiakaspalvelusta
    "Kaikilla osilla kahden vuoden takuu (materiaali ja valmistusvirhe). Tämä ei koske normaalia kulumaa. Teräs- ja alumiinirungoilla on elinikäinen takuu, hiilikuiturungoilla 5v.
    Eli kaikki takuun piiriin kuuluvat asiat hoidetaan ilman kustannuksia."

Tapatalkista iLuuri vitosella

Tällä kerralla tutkimisen jälkeen naksunnan alkuperä ei löytynyt pyörästä (Salsa) vaan oikeanpuoleisesta lukkopolkimesta.

Olikos hajonneet OnOne Fattyt L-kokoa?
    Mietin vaan että kun standover on koosta riippumatta sama mutta seat tuben pituus kasvaa niin eikö juuri tuohon saumaan tule isompi vipuvarsi mitä isompi runko on?
    Kestää pienemmillä rungoilla paremmin?

Kesä on pitkällä mutta Blutoraportteja ei näy. Nyt ryhtiä näppäimiin!!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VSS Katso viesti
    Olikos hajonneet OnOne Fattyt L-kokoa?
    Mietin vaan että kun standover on koosta riippumatta sama mutta seat tuben pituus kasvaa niin eikö juuri tuohon saumaan tule isompi vipuvarsi mitä isompi runko on?
    Kestää pienemmillä rungoilla paremmin?
    No kai se tukevoittaa mitä syvemmällä tolppa on. Omassa L kokkoisessa tolpan alapää oli aika liki juuri vaaka ja satulaputken liitoksessa ja silti ratkes. Vipuvarteen vaikuttaa olennaisesti satulan korkeus ei niinkään rungon koko. No aika näyttää paljon näitä poksahtaa. 3 kipaletta ilmoittautunut vasta tällä foorumilla ja yksi oli ainakin 18". Onhan se seat tube kovilla läskissä, kun sitä tulee helpommin ajettua enempi persus penkissä, kun muita kova peräsiä. Tietyn tyyppiset satula tolpatkaan ei kestä minun persauksen alla, kun pultit katkeaa.
    Antza44 muokkasi tätä : 19.07.2014 at 11.20
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    No aika näyttää paljon näitä poksahtaa. 3 kipaletta ilmoittautunut vasta tällä foorumilla ja yksi oli ainakin 18".
    Täällä ilmoittautuu yksi kokoa 16

Lähetetty mun iPuhelimesta käyttäen Tapatalkkia
    Ylämäkeä seuraa aina alamäki - ainakin jossain vaiheesa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    No kun ei kukaan kehdannut tunnustaa niin minä sanon hep !! Pitäähän täällä high tech porukassa yks Lada-kuski olla mukana Eka 10 kilsan tietön taival metsässä heitetty ja täytyy myöntää, että wanhallakin oli pitkästä aikaa hauskaa !!
    Nyt kun oot hetken ehtiny ajella, ni näkyykö se halpa hinta jossain/missä? Itelläkin tekis mieli tuota, ilman aiempaa fättiskokemusta (koittanut olen kyllä paria).

Näyttääkö se muuten päällepäin myös talven kestävältä? Ja maantien laidassa suolaliuoksessa ajelun kestävältä...?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •