Olenko hävinnyt oman elämäni TMT:n jos häviän aina espoolaisen bemarikuskin näköisille kanssatempoajille? Onko se lieventävä vai raskauttava asianhaara, että on itse ex-espoolainen ex-bemarikuski? Auttaako, että tuntee maatalouslomittajan (joka ei näytä maatalouslomittajalta)?
Itse kuvittelisin olevani aika heikoilla![]()
Projekti Takatukka:
http://fillarikeskustelu.com/index.php?/topic/4-mullett-aka-takatukka/
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Paljonko saa pisteitä skootterin ohittamisesta tasaisella maalla, varustuksena oli cyclokrossari, tiukat trikoot, maastokypärä ja kengät sekä iso vaellusreppu selässä.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
varmaan öbaut saman verran kuin traktorin ohittamisesta Uudella Porvoontiellä (ei tosin ollut työmatka)
Helsingin Polkupyöräilijät
Soittakaa modelanssi, sillä artic biker vuotaa kuin seula! Tais maatalouslomittaja kommentti aiheuttaa ampumahaavaa vastaavan reiän miehen sieluun..
"Kyllä minä niin mieleni pahoitin"
I don't want to break these chains
Mitä täällä oikein tapahtuu
Niin ja hävisin taas aamulla kun en ollut valoissa hereillä. Toisaalta aiheutin myös tappion jollekin succispojalle.
Arcticcia ilmeisesti ahdistaa![]()
Häviääkö muuten silloin, jos tulee autolla töihin, mutta käy auton katsastuksessa ja se menee läpi? Olisiko tällainen poikkeus mitään? Vähän niinkuin että joskus keskiajalla on yleensä hakattu pää irti, paitsi joskus ei olekaan hakattu. Säästyisin tämän päivän osalta kätevästi tappiolta.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Itsepintaisesti moni täällä vielä viitsii "voitosta" tai "voittamisesta" puhua, kun tässä lajissa ei moisia termejä tunneta edelleenkään...
Eilen valoissa Espoossa jäin lainkuuliaisesti odottamaan punaisiin valoihin ja aiemmin ohittamani cycloaja rikkoi lakia ja aiheutti kirvelevän tappion. Piti aiheuttaa kyseiselle kaverille vielä tuplatappio ohittamalla hänet seuraavassa ylämäessä kostoksi.
Kaikki meni retkuun ja osa vielä veti herneet nenään tuosta maatalouslomittajatempoilijasta. Valeasuja on monia ja kaikki keinot on sallittuja TMT:ssä.
Mua jäi vain vaivaamaan, että mistä oikein tunnistaa EspoossaasuvaBemarillaajavatyömatkatkalleimmillam ahollisimmillarattaillaelipyörilläajavalakimiehe ntaimimiehen?
piiska, ketjut liittyvat TMTon ainoastaan siten, että niiden kireys määrittää sen kuka häviää ja kuka ei.
Miltähän sitä ite näyttää tmt:ssä![]()
9000+€ pyörä ja BMW:n sailor kansitakki, taimesta = Plantagensalkku josta pursuaa oikeuspapereita sekä suorat housut. Tämä snobi vissiin vielä pärjää ihan kohtuullisesti TMT:ssä, joten hiukan rikkoo perinteistä kaavaa..
EDIT: Tunnistatko itsesi vai menikö pieleen? Olen aina ollut huono arvaileen.
toripolliisi muokkasi tätä : 29.04.2014 at 11.16
Nimimerkille arctic biker on taannoin jäänyt tällainen käsitys. Emme ole tietääkseni koskaan tavanneet henkilökohtaisesti, enkä ota mitään kantaa noihin juttuihin, huvittavaa vaan seurata miten voi netissä käydä.
No häviöhän se, ei siinä. Leuka rintaan. Tässä autonhinausta pyörällä, näyttää aika samanlaiselta kuin työmatkatempo yleensäkin:
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Huomaan että terhakoitumiseni on saanut aivan ansaitsematonta huomiota. Syyn ovat vissiin kaikki hoksanneet... Pahoittelen turhan kärkevää kommentointiani ja pyydän anteeksi LJL:tä. Ei mun tarkoitus ollu noin kovasti sohaista. Toki vastaan, ei ole autoa enää, ikää 60v ja ajokamppeita sillai etten lepattavimmilla ajaessani ees hirviä muotipoliisin arvosteluja lukea, varsinkaan jos siellä rintamailla joutuisin aamutuimaan pyörällä olemaan...
Siis LJL toivottavasti lopetame nokittelun tähän, sinä kirjoitit jotain mitä silloinen puuteroimisasteeni ei voinut hyväksyä ja minä pahoittelen ylireagointiani, tasapeli toivottavasti? Olen muuten yhden nelivuotisen opiston aikoinaan käynyt.
I väntan på ännu dåligare tidet
Tää oli hyvä, kiitti Vespa."Kyllä minä niin mieleni pahoitin" By MTBvespa
I väntan på ännu dåligare tidet
Ai perskutarallaa, tänäänkin hävisin monta kertaa. Sinkulalla ja vieläpä talvivälityksilä (39/18) en pärjää vaihdefillareille. Tuo luontainen nopeusrajoitin on hyvä syy jättäytyä TMT-kisasta. Ylämäessä saatan joskus pärjätäkin![]()
Itsehän en ole koskaan hävinnyt.Tosin laji on KMT ja koska matka melko lyhyt niin saisi olla aika kilpailuhenkinen hemmo jos tosissaan aikoisi saada minut häviämään.
Kirjanmerkit