FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 202 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 102 152 192 200 201 202 203 204 212 252 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.031 - 6.060 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Onko tänään kaupalla lähtijöitä (muita kuin mahdollisesti minä)?
    Ja minä

Yöksi pitää raahautua työmaalle niin tuli tosiaan ajeltua päivävuorossa. Olis ollu varmaan yhtä valosaa vaik ois ollu pilvistä ku Herra H:n naama loisti ku Naantalin aurinko. Mäetkin nousi aivan ennennäkemättömällä tavalla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xamnala Katso viesti
    Huomenna maantielenkille Timbe, ei tarvii yksin rimpuilla koko ajan !!!
    Tänään on mentävä, ja maastoon. Tule sinäkin vain sieltä pöliseviltä asvalteilta luontoon kokemaan suomalaisen kevätillan viehkeys.
    Kyllä mä maanteillekin vielä tulen, mutta nyt ei kevään aikana sovi tiistai, ei torstai.

Hieno satularimpulatolppa Heculla! Missä lienee putkistokasassa kiinni?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Missä lienee putkistokasassa kiinni?
    Sehän tietenkin muodikas 27puolikas.

Ajattelin lähteä pyörimään lähipolkuja huomenna klo. 1800. Oliko kukaan ajatellut lähteä samaan aikaan ajamaan? Kaipailisin ajoseuraa.

Ajattelin lähteä pyörimään lähipolkuja huomenna klo. 1800. Oliko kukaan ajatellut lähteä samaan aikaan ajamaan? Kaipailisin ajoseuraa. Lähtöä mietin joko maalikaupalta tai hautuumaan parkkipaikalta.

Tai käy jo klo 1700 aikaankin.

Alustava kyllä, sopisko 1730? Ei tulis ihan niin hoppu töistä.

Joo käy mainiosti. Hautausmaan parkkikselta lähettäis?

Polven paranemisprosessi on ottanut aimo harppauksen viime päivinä. Rappusia alas kävellessä täytyy vielä varoa, mutta ajamista se tuntuu kestävän todella hyvin. Tässä nyt sitten pohtii viikonloppusuunnitelmia hän. Lauantaina oli tarkoitus käydä vaihtamassa kesäkumit autoon, mutta se saattaa peruuntua joten... Pikkukoskella olisi pikkuiset endurokisat. Tosin voipi olla, että rouvan aamumenot estävät osallistumisen. Jos näin, voisin ehkä iltapäivällä tehdä ekskursion joko Kivikko-/Hallainvuori -akselille, tai ehkäpä jopa Calpikseen. Kellään mitään mielenkiintoa mihinkään näistä?
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Mäetkin nousi aivan ennennäkemättömällä tavalla
    kyllä mä edelleenkin sain talutella niitä mäkiä mitä sä ajoit ylös mutta paljon paremmin tolla pääsee kuin vanhalla pyörällä.
    ei se pyörä auta kun voimat ja happi loppuu . ja taidot.

Näillä näkymin sunnuntaina pääsis lenkille, vaikka pitemmällekin kahveineen. Vieläkun ennustetut aamuyön sateet menis huis hittoon niin kuivassa sais ajella.
    Toi Hv&Kivikko on kyl hyvää settiä, kiinnostais, mut lauantaina ei pysty kykenee(=Rva:lla siis muita suunnitelmia). Kesän "ajolistalle" eli joskus mentävä on.

Sunnuntaina puperran kaakkua ja ajattelen kaikkia niitä kalorioita, joita Te Muut juuri silloin kulutatte. Lenkitän itteäni joko tooosi aikaisin aamusta tai sitten vasta vahvasti iltapäivän puolella.

Minun prioriteetit lauantaille ovat:
    1. Pikkukoski Enduro Race
    2. Calpis
    3. Kivikko / Hallainvuori
    4. Kotipolut

Toteutuksen valinta sitten aikatauluhaasteiden asettamien rajoitteiden mukaisesti... Hv&Kivikko on niin lähellä, että sinne tulee kyllä lähdettyä useamminkin tänä suvena.

Hautuumaan parkki ok.

Oli Marcollin kanssa alustavasti puhetta Sääksistä sunnuntaille. Ajatuksia?

Mullakin kajasteli Calpis haaveissa lauantaille mutku nasahti keikka klo 1600 et se siitä... Ensviikonloppuna sitten

Lauantaina taidan lepäillä.Sunnuntaina kaikki käy mulla ei vaan ole silloin autoa käytössä.

Täytyy vielä seuraa sääennustuksia huomiselle, nyt näyttää että ripeksis vettä.

Suunnitelma Sääksi on vielä voimissaan. Olen sen verran vahvasti motivoitunut että lähden vaikka vähän sataisisikin. Rankkasade aiheuttaa jo uudelleenharkinnan. Muistutan että Sääksissä on kelillä kuin kelillä kuivuustakuu maaperän suhteen. Miltä kuulostaa lähtöaika/paikka Niittykatu 27 klo 9.30 ajoaikaa jäisi 2,5 tuntia. Mulla iltapäivällä menoja. Fillareita pakuun mahtuu lukematon määrä, matkustajia 2. Rautapellolla alustava varaus.
    Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.

Niittykatu 0930 check!

minä kans, jos on tilaa.

Viimeinen hyttipaikka Jostille. Pööräpaikkoja takahudlarissa runsaasti jäljellä. Tervetuloa muutkin mukaan jos henkilökuljetin löytyy. Estimated siis Niittykatu 27 klo 9.30. Sääksi uimarannan parkkis n.10.05. Maasto enimmäkseen neulaspolkua, joten tekninen rälläys jää vähiin. Jos kalustossa on vara valita, suosittelen jäykkistä. Itse joudun lähtemään keinustoolilla.

Viimeisin sadetutkakin näyttää että alkaisi sataa vasta midin pintaan.http://www.foreca.fi/Finland/Helsink...sade?zoom=sfi2

Minä saatan tulla paikalle, mutta jätän nyt vielä sääkortin varaan. Onkio muilla suunnitelmia? Jukka? Heccu?
    Olisihan sekin yksi vaihtoehto, jos enemmän liikuntaa haluaa, että ajais pyörällä sinne Sääksjärvelle. Pitäis varmaan lähteä puol yhdeksän maissa, matkaa on noin 30 km.
    Tunnen tosin reitit vain asvalttia pitkin, mutta Heccu varmaan tietäisi tuollakin polkuja...
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Norjalaiset ennustaa kans sateen puolen päivän jälkeiseksi,Ilmatlaitos juur muutti ennustetta samankaltaiseksi.

Skippaan Sääksin tältä kertaa, joskus sit pitemmällä kaavalla. Näillä näkymin maalikaupalle 9siks ja siitä johki. Jossain vaiheessa jos alkaa satelee niin kurvailee kotia päin.

Jaha, norjalaiset muuttaneet ennustusta. Kattelen aamulla miltä näyttää, ja teen päätöksen silloin.
    Jukka H muokkasi tätä : 05.04.2014 at 21.21 Syy: ennustusmuutos

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Skippaan Sääksin tältä kertaa, joskus sit pitemmällä kaavalla. Näillä näkymin maalikaupalle 9siks ja siitä johki. Jossain vaiheessa jos alkaa satelee niin kurvailee kotia päin.
    mä kävin jo tänään. saatanpa tulla kaupalle jos ei sada ja saan rampeilta yöllä nukuttua.

Pyöräily on parasta kuivassa säässä. Ehkä ensi viikonloppuna.

Niinhän se olis kuivassa parempi. Meen kuitenkin koklaan jos vaan tälleen ripeksis. pääsee sieltä sitten pois jos kaatosade alkaa.
    Heccu ol tulossa ja.

Siis kaupalle ei kannata tulla, koska mahdollisesti vähäistä sadetta? Taidanpa sitten yksinpäin ajaa vaikkapa lutakon ympäri. Kostoksi
    ertsi muokkasi tätä : 06.04.2014 at 08.07 Syy: Eiku jaa, Jukka ehti väliin. Kai määki sit kaupal.

Lähdepä ennemmin meidän matkaan sääksinkierrolle. Klassikkoreitti,kuivenpaa eikä tarvii ajaa yksin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Siis kaupalle ei kannata tulla, koska mahdollisesti vähäistä sadetta? Taidanpa sitten yksinpäin ajaa vaikkapa lutakon ympäri. Kostoksi
    Mä vaan ilmoitin oman päätökseni, ettei kukaan turhaan odottele. Uni Maittoi.
    Maittais kyllä pyöräilykin, niin että jos ensi viikonloppuna olisi asiallinen sää, niin olisi kiva tehdä pidempi retki.
    Nyt on ennusteessa ainakin keskiviikoksi loistosää.

BTW. Dirty Harryyn litkuttamani X-king-renkaat vuosivat. Epäilin sitä teipin venttiilireikää. Ei ollut vika siinä, vaan renkaat vuotavat kyljstään joka paikasta. Veden alla vaan pieniä kuplia nousee sieltä täältä. Saman olen kokenut aiemmin Contin Rubber Queeneillä. Ilmeisesti Continental tekee ei-usb-renkaisiin niin reikäisen kumiseoksen, ettei sen tosiaan ole tarkoituskaan toimia ilman sisuria. Katotaan nyt tiivistyykö, kun lisäsin litkua 1,5 dl per rengas ja makuutan kiekkoja kyljillään. Litku painaa jo enemmän kuin sisuri!

Oma lenkkikin jäi aika torsoksi ku Llaaksosta jo kääntysin kotio kun ja kun.. Suihkun jälkeen kuuma rommikaakao maistu ihmeen hyvälle.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •