GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 9 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 8 9 10 11 19 59 109 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 241 - 270 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    ^Kannattaa pidättäytyä korkeintaan 20psi/ 1.4bar paineissa Fattyn kanssa. Onnistun lennättämään kumin kokonaan pois vanteelta Ghetto tubeles laitossa. Paine oli about 1.9bar, kun lähti. Onneks oli suojalasit nokalla. (kuva rengas ketjussa)
    Mulla kans lävähti rengas vanteelta ghettotubeless säätämisessä. Mun mielestä se johtu siitä, et se kumi oli vaan vanteella epäsymmetrisesti, eikä liian suuresta paineesta.

Pitkästä aikaa pääsin taas rakentamaan fatbike täpäriä. Eiköhän tämä kesäksi valmistu.

Ottaako tilaustöitä vastaan hän?!
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Ottaako tilaustöitä vastaan hän?!
    Voin ottaa, mutta toimitusaika 6-12kk.

Sehän on nopeampi kuin Spessulla ja Onnonnoolla. Olin muuten lähes tosissani.

There can be only one.

Sehän on nopeampi kuin Spessulla ja Onnonnoolla. Olin muuten lähes tosissani.
    Se on totta. Minä puoliksi tosissani. Katsotaan, kun saan tämän ensimmäisen valmiiksi. Sen jälkeen osaa sanoa mitä kustantaa. Osistahan on jo kuvat valmiina ja nyt on tuo työläinvaihe käynnissä, eli noiden välipalikoiden hiominen sopivaksi. Ajattelin tekasta niistäkin 3D mallit/kuvat, niin seuraavat voi koneistaa jos tulee tarvetta.

Viikonloppuna Tuusulassa hymyten kampesin tunnista toiseen...

Savierk: Onko tuossa rungossa 73 vai 100 mm:n keskiömuhvi? Kuvasta ei varmuudella pysty päättelemään.

Sent from my iPad using Tapatalk
    Maastopyöräilijän kuuluisia viimeisiä sanoja:
    "Ei tuo oja varmaan ole syvä!"
    "Kyllä on hyvät pitkospuut!"
    "Bunnyhopillahan tuosta pääsee!"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti XC-guy Katso viesti
    Savierk: Onko tuossa rungossa 73 vai 100 mm:n keskiömuhvi? Kuvasta ei varmuudella pysty päättelemään.

Runko on Trek Rumblefish 2. Siinä on 90mm leveä keskiö. Olen koneistanut siihen levennyspalat jotka "prässätään" kiinni runkoon. Laakerit on pressfit-mallia.

Katsoinkin että taitaa olla press fit keskiö. Sehän helpottaa huomattavasti, kun on vielä 90mm leveä. Levennystäkään ei tarvitse olla kuin 5mm puoleensa. Runko on ilmeisesti 29, kun pystyputken ja renkaan väliin jää noinkin paljon tilaa. Teitkö 170 vai 190mm:n navalle? Minulla on suunnitteilla täysjousto Fat Bike ensi talveksi. Tulossa olisi vähän radikaalimpi ratkaisu. Suunnitelmissa on tehdä etujousituskin itse, mutta en viitsi valottaa sen enempää.

Maastopyöräilijän kuuluisia viimeisiä sanoja:
    "Ei tuo oja varmaan ole syvä!"
    "Kyllä on hyvät pitkospuut!"
    "Bunnyhopillahan tuosta pääsee!"

Ei kiinnosta yhtään tuommoset täysjousto jutut ja muutenki Läskipyöräily on turhaa, kammottavan hidasta ja älyttömän pölijä trendi. Kalliitakin ovat. Pyh.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti XC-guy Katso viesti
    Katsoinkin että taitaa olla press fit keskiö. Sehän helpottaa huomattavasti, kun on vielä 90mm leveä. Levennystäkään ei tarvitse olla kuin 5mm puoleensa. Runko on ilmeisesti 29, kun pystyputken ja renkaan väliin jää noinkin paljon tilaa. Teitkö 170 vai 190mm:n navalle? Minulla on suunnitteilla täysjousto Fat Bike ensi talveksi. Tulossa olisi vähän radikaalimpi ratkaisu. Suunnitelmissa on tehdä etujousituskin itse, mutta en viitsi valottaa sen enempää.

Pitää levennystä hieman enemmän olla. Kierteellisessä 100mm keskiössä tulee laakerikupit joiden leveys on 10,5mm molemmin puolin+tarvittavat prikat. Teen keskiön yhtä leveäksi kuin kuitu Beargreasessa eli n.128mm laakereiden kanssa. Runko on 29er ja teen 170mm navalle. Itsellä ei ole täysjoustolle tarvetta talvisin, joten en näe 190mm leveää napaa tarpeelliseksi. 190mm navalla jousituksen levennysosat ois myös pidentyneet jonka myötä kestävyys huononee. Keulan levennystä 29er haarukasta mietin myös, mutta en tähän hätään kerkeä sitä tekemään. Aluksi mennään tehdasvalmisteisella.

Vähänhän toi sun projekti laimentaa meidän muiden fatbikefiiliksiä...

There can be only one.

Meniskö tää tänne fiilistelyosastolle:
    paripäivää tässä ny ajellu Läskillä "ihmisten ilmoilla" (eli työmatkaa), niin kyllä se vaan antaa itelle hyvän fiiliksen kun päät kääntyy ja sieltä täältä kuuluu, "oho, kato mikkä renkaat" "vähänx isot pyörät" "ompas hurja fillari" jnejnejne...

Vähänhän toi sun projekti laimentaa meidän muiden fatbikefiiliksiä...
    Äläs nyt. Eikös se ole hyvä, että joku yrittää ja jos sattuu onnistumaan, niin muutkin innostuu.

Tästä itse sain innostukseni rakentaa täpäri fatbiken: http://forums.mtbr.com/fat-bikes/big...ld-750739.html

on se hyvä että sää sen rakennat, niin mää pääsen sen koeajaan Syötteellä kesällä
    Ja ei mulla oo huono fiilis. Sain Farley-Fätsonin pestyä tänään (samalla ku pesin pakkasessa koiran paskomat ja oksentamat matot..... )
    Yhenlaista fiilistelyä silläkin tätä valmista maailmaa vastaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ski Katso viesti
    on se hyvä että sää sen rakennat, niin mää pääsen sen koeajaan Syötteellä kesällä
    Ja ei mulla oo huono fiilis. Sain Farley-Fätsonin pestyä tänään (samalla ku pesin pakkasessa koiran paskomat ja oksentamat matot..... )
    Yhenlaista fiilistelyä silläkin tätä valmista maailmaa vastaan
    Ajoikko koiravaljakkoreittejä Syötteellä?

Löytykö se Rytitupa? Itse etsin reittiä sinne Isoniemen tuvalle, mutta en vielä onnistunut! Pitänee ehkä vielä palata Syötteelle!

En ajanu koira reittejä, menin sitä tien pohjan päällä olevaa pettävää kelekkauraa Rytivaaraa kohti ja pääainkin Ukonvaaran päälle jossa kesäaikaan P paikka Rytituvan kävijöille. Sitte siitä jatkoin alas kohti Rytitupaa yksinäistä kelekanjäläkeä pitkin mutta se ei tuntunu menevän perille asti joten palasin takas. Siellä mun google plussassa kuvia. Reitin laitan sulle postilla.

xxl-liikkeen white pro fat bike

Onko kenelläkään kokomusta uuden xxl- urheilukaupan myymästä white-pro-fat bikestä? Härveli näyttää olevan Norjan maalta, ja hintaa 1190egee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kim71 Katso viesti
    Onko kenelläkään kokomusta uuden xxl- urheilukaupan myymästä white-pro-fat bikestä? Härveli näyttää olevan Norjan maalta, ja hintaa 1190egee.
    Varmaan aika turvallinen ostos, kun on 100 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Motorisoitua läskeilyä Venäjältä:
    http://www.youtube.com/watch?v=nSWlht1ybL4

^tämä on hyvä esimerkki siitä! että jos joku juttu/laite/asia on Venäjältä, niin sitä ei voi olla huomaamatta. Sen näkee oikeastaan kaikesta, kuten luonto, sää, vaatetus, laitteet

Muuten tuon venäläisen läskin ajaminen vaikutti samanlaiselta kuin täälläkin olevien polkuvoimalla toimivien. Samanlaista retuuttamista.
    Ylämäkeä seuraa aina alamäki - ainakin jossain vaiheesa

Onkos vielä kellään tällaista peliä.

http://riderungu.com/juggernaut/

Eik aprillipäivä menny jo? Niillähän olis semifattikin

Tänään tuli fiilisteltä Fattyllä työmatkalla Mitkähän renkaat sitä laittais kesäks alle kun sileämpää olis tarkotus saada. BFL? Knard? On-onen 3.5"? Oishan toi BFL jytkyin ja tuttu.

BFL:llä ite vetäny ny 4 päivää takarengas "talviasennossa", tänään käänsin "oikeinpäin", huomenna kulkee varmaa täysillä.. alkuviikko menny ave~19-20km/h
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

Knardi on aika nopee rengas, varsinkin jos siihen on punpattu palion ilimaa. Mä ajoin syksyllä työmatkaa Larry/Knard kombolla 24 keskarilla, matkaa 19km/suunta.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Jahka lakkaan köyhtymästä hommaan Jamppaan toiset kiekot ja Black Floydit.

There can be only one.

Mulla on kans tuo Black Floyd fantasia! On-one kaupassa olis kai melkein saman asian ajavia melkein slicksejä vaan ei ne edes valkosivuina aja melkein samaa asiaa.

Vaatii vaan toiset kiekot ainakin minun tapauksessani. Perusmaastolenkillä en ole valmis tinkimään B&L- kombosta.

There can be only one.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •