Tällainen kyhäelmä syntyi talven aikana ylijäämäosista, anteeksi maastopolkimet.
Tällainen kyhäelmä syntyi talven aikana ylijäämäosista, anteeksi maastopolkimet.
Nykyään etukiekossa on 250 watin sähkömoottori. Vaikka on sileät renkaat, niin ihmeen hyvin on toiminut jäällä ja sepelillä viime viikkoina. Vain silloin tällöin pyllähdän istumaan tielle naurua pidätellen. 40 cm putoaminen on kuin vauva kaatuisi, ei luita poikki. Siis jos ei vauhtia paljoa.
Hauskan näköinen nojakki, vaikkei itsellä (vielä) noihin mitään vimmaa. Painopiste alhaalla ja virtaviivainen ajoasento, taitaa olla aika mukava ajettava?
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Snowdog85:n fillari: Ohoo waau, mieli tykkää... näytää nopeelta.
ex. OldBeard
kesän menopeli: http://but.fi/2nv
![]()
Olenkin odotellut SAMia saapuvaksi tänne päin jotta pääsisi koeajolle.. Mitäs olet tykännyt? Komia peli kaikin puolin!
The end of the road is just the beginning...
Onhan toi Focus kaikin puolin ihan mielettömän hiano, mutta Ovh:6.3k€ No huh huh...
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Cannondale M800
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Kyllä siitä mukava tulee, kun jaksaa opetella muutaman sata kilometriä. Alhaisen painopisteen takia tasapainon pitäminen vaatii nopeampia reaktioita. Nojatuoli on kuin kotona sohva, ja näkee mukavasti eteenpäin ilman niskan jännittämistä. Peffa ei tule araksi, vaikka kylmiltään 200 km lähtisi ajamaan. Ilmanvastus on pieni ja siksi hämmästyy alamäki- ja vastatuulinopeutta yhä uudestaan. Nelivetomaasturia vastaava "kaikki pyörät vetävät" antaa yllättävän jämäkkää menoa ja jarruvoiman tasaaminen molempiin kiekkoihin pysäyttää melkein kuin abs... (no pientä taiteellista liioittelua ). Kapeat renkaat eivät ole kaupunkiajeluun parhaat, mutta paljon paksummat eivät mahdu. Siis täristää sepelissä niin että silmämunat pomppivat.
Ylämäessä polkeminen ei ole yhtä tehokasta kuin normaalipyörällä, mutta 250 W sähkömoottori antaa laillisesti lisätehoa jopa yli 500 W niin, että jyrkkäkin ylämäki menee 25 km/h meikäläisen huonon kunnon lihaksilla (ikää melkein 70 v).
Painoa noin 13 kg muistaakseni, + 3 kg moottori, +3 kg akku.
Sohjokelin maantiepyörä tämänpäiväisen lenkin jälkeen:
![]()
^jumantshuugeli kun on pähee. Siis PÄHEE. Mikä on elopaino?
kmw: Olisikohan se 9,7kg tuolla rengastuksella. Olisi hyvä paino täpärille, mutta ei täysjäykälle... :P
2012 YT industries 160 LTD, elka oli vöheaika kun bos oli huolosi, nyt bos vipR laitetu takasi, oli siel 1mm tila toptube ja iskarin välis
http://www.pinkbike.com/photo/10145862/
Snowdog85 muokkasi tätä : 22.02.2014 at 18.55 Syy: kirjavirhe
Plussalla komia pöörä!
On hieno Niner!
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Plussan ninerin ensiesiintymisen jälkeen aloin himoita vastaavaa konseptia myös itselle. Onone lurcher ajaa sitä tehtävää meillä, mutta kalpenee ninerin rinnalla.
Satulanhaistelija
Plussa on vienyt jännästi etujarruletkun.
Pointsit tarkkasilmäisyydestä Gibsylle. Syyt ovat sekä käytännölliset että esteettiset. Letku menee noin, että se risteää nätisti emäputken vasemmalta puolelta kulkevan takaletkun kanssa, tekee loivemman mutkan, ja on myös käytettävissä joustokeulan kanssa samalla letkun pituudella.
Valehtelin aiemmin, kyllä tuollainen niner kuiturunkolla on edelleen haaveissa vainko oot mun..
Satulanhaistelija
Huomasin minäkin sen.miten nätisti mnee letku .Todella hieno pyörä Niner!:P
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Pientä päivitystä on tapahtunut. Ja kyllä, kaulaputki odottaa lyhentämistään.
![]()
Kirjanmerkit