Kyllä vain ja olen todella huolestunut tuosta JaSa:n kirjoitelmasta. Siispä retkikunta suuntaa tarkastamaan tuulivoimala alueita. Tämähän luonnollisesti tarkoittaa, että suunta on Oitti ja se kauempi grillimaja. Lähtöpaikka alttarikivi 7:57 ja parkkis 8:00. Viimeksi siellä oli polkuja todella paljon auki. Suorastaan hämmästelin tuota polkuverkostoa keskellä ei mitään.
Huom!!! Listalla tällä hetkellä on.
Kahilati "vahva ehkä"
JaSa "EHOTTOMASTI"
kry "empii"
Kuka muu mikä "Cheek"?
Minä tuon Hirviryynärin/kuski "Makkara pitää miehen kaidalla polulla" ja muut herkut. Leipää en tuo koska se pitää miehen tiellä. Me maastopyöräilijät vihamme teitä ja suosimme polkuja. Teille vieraille jää tuotavaksenne hyvä seura ja omat juomat. Itse otan ainakin oluen.
Matkaa tuolle reissulle tulee n.55km ja keskari on ollut siinä n.12km/h takaisin ollaan varmaankin klo 14:00-14:30
Toki ehdotuksia etetaan vastaan. Muut paitsi JaSa voisivat vahvistaa lähdön rahti järjestelyjä varten.
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Tulossa olen.
Jätetään pieni varaus oman kunnon ja pyörän tekniikan suhteen, että pääsenkö koko lenkkiä läpi. Reittihän on kyllä tuttu niille vesialtaille asti.
Onneksi on plussa-asteita luvassa => juomareppu sulana + jalatkin ehkä pysyy lämpöisinä kesäkengissä.
Tulossa oon.. makkaroille asti en anna takuuta mut alkumatkaan ainakin.. kait siel joku mun makkaran syo..
Tanks ryynäreistä ja makiasta. Hyvää vauhdinpitoa - varsinkin se tulopätkä. Nyt alkaa vauhdit alkaa pikku hiljaa tuleen kohilleen.
"Ei päivää ilman vahinkoa":
Tänään 2-0 mun hyväksi ja 3 - 0, jos pitkix mennyt mutka ja rengasrikkokin lasketaan mukaan.
Päivät ilman vahinkoa
Hyva oli lenkki ja ryynarit kiitokset molemmist.. Paljonko tuli lenkille mittaa siit kentan kulmalt ja ja mitahan oli vauhti? Oma sykekone hukkas satelliitit siin jossain 33 km jalkeen..
Kentän kulmilta 40 ja muutama satanen pääle..
Mun koko matkalle kotoonta 13,6km/h.
Päivät ilman vahinkoa
Aika nastattomuusepäystävällisiä polut täällä Rajamäellä. Sivusta joutuu ajamaan kun pinnalla lilluva vesi ei varsinaisesti paranna pitoa.
![]()
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Lauantailenkin paluumatkalla kyllä kiemurreltiin niin pahasti perusmaastureilla, että eturengas kulki enemmän polun ulkopuolella kuin olisi suonnut.
Pahin ahdistus tuli ryynärit vatsassa kodan jälkeen loskassa möyriessä ja matkakin oli vasta puolessa välissä.
Kyllä me silti Make79:n kanssa päästiin nastoillakin joissakin paikoissa helpommalla, vierintävastus tms. taisi hiukan ahistaa fätti-polkijoita. Kotiovelle asti päästiin loppujen lopuksi hyvissä voimissa.
Kiitos seurasta.
Onko viikonlopulle lenkkia suunitteilla? Jos meinais lahtea taytyis vissii suvikumit kattella piikkien tilalle..
Mukana la ja su retkillä.
Oisko lähtö tapainlinna ja monelta? Saako tyttöjen lenkiltä tiedustelutietoa reiteistä tai kelistä?
Kyllä varmaan saa mut ei ehi paljoo reagoimaan. En ole mehässä käyny sitten sääksin kierron jälkeen. Kyl siel jäätä viel on mut kiveäkin riittää.
Tapsan linnoituksen kentän vierestä voidaan lähtee sutiin ja ajaksi laitetaan klo 13. Ajoaikaa on mulla 2hkoska kaukisreenit on siirretty alkamaan jo 16.15. joten fatty saa kyytiä. Pyritään pitämään lyhyitä ja ytimekkäitä taukoja. Hittolainen. Tää alkaa kuulostaa jo liian ammattitaitoiselta. Korjataan asia sunnuntaina hyvillä eväillä ja vähemmän kiireisellä aikataululla.
Sunnuntain lähtö on klo 8.00 Tapsanlinnan pihasta suuntana sääksi.
[QUOTE=SimmiS;2172690]Kyllä varmaan saa mut ei ehi paljoo reagoimaan. En ole mehässä käyny sitten sääksin kierron jälkeen. Kyl siel jäätä viel on mut kiveäkin riittää.
Ainakin sonninmäessä on enemmän kuljetut reitit paksulti jäässä ja erittäin liukkaita, mutta metsäisemmät polut taas lähes kesäkunnossa. Eli pitänee yrittää valita sellaisia reittejä joita ei ole hirveästi kuljettu. Ilman nastoja tulee liukasta, mutta ice spikerin nappuloita tulee irtoamaan jos lähtee nastoilla eli valitse noista.![]()
Huomenna aamulla lähdössä mukaan. Tuossa on nyt nastallinen ja nastaton maasturi valmiina, kummankohan ottaisi?
Millainen tuntuma jäi tämän päivän lenkiltä, oliko kovin jäisiä kohtia?
Nastarengaskeli mitä mainioin Oitin suunnan metsissä!![]()
Kiitos ajoseurasta, pääsin polkuja pitkin takaisin. Hiukan harhaannuin yhdellä polulla, kun oli hyvä vauhti päällä. Satanut lumi teki niljakkaaksi alustan, mutta pystyssä pysyin.
Hautumaan klvin kohdasta seurasin teidän jälkiänne.
Kiitos myös meidän puolesta. Hyvä että pääsit perille. Allekirjoittanut ja kaksi muuta nastatonta olimme tyytyväisiä valintaan, joka perustui tervelliseen huomiseen. Tein pikaisen päätöksen, etten lähde noin liukkaalla ajamaan ennen kesää. Lopputuloksena voi olla alkukesän ajoistaluopuminen. Sen verran hyvät pannut *2 tuli vedettyä.
Jasa:lle terkkuja. Viimereissulla tasoitit tilanteet 4-4. Olen taas vahvassa johdossa 6-4. Harkitsen Fattyn kunnostamista nyt kun siirryn hetkeksi tauolle.
Kirjanmerkit