ElectrobikeHephaFillariGiant
Sivu 130 / 239 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30 80 120 128 129 130 131 132 140 180 230 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.871 - 3.900 / 7160

Aihe: Pyöräprojekti

  1. #3871
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Avokid Katso viesti
    Aivan! That's my point
    sulla on kuitenki tuossa (uudessa?) vanteessa jarrupinta, pidä v-jarru takana ja laita levy vaan eteen, etujarrulla se vauhti tapetaan, takajarrulla vaan pidetään suuntaa..

    ja pääset halvemmalla, paitsi jos se jarru on jo ostettu..

  2. #3872
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Joo jarru on tottakai ostettu jo. Mun mielestä koko projekti olis liian helppo muuten. Kyllähän jokainen nyt pyörän yhteensopivista osista saa koottua

  3. #3873
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Missäspäin sä tota rojektia teet?

    ammattitaitoinen alumiinihitsari kyllä leipoo tuohon sun runkoon jarruadapterin sillai kiinni, että saa jarrun suoraan oikein kiinni.. vähän sähkölinnunkakkaa ja a'vot..

  4. #3874
    Tai sitten voit laittaa tämmöisen. Itselläni toiminut hyvin vanhassa sotaratsussa. http://www.wiggle.co.uk/a2z-universal-disc-mount/

  5. #3875
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hillo Katso viesti
    Tai sitten voit laittaa tämmöisen. Itselläni toiminut hyvin vanhassa sotaratsussa. http://www.wiggle.co.uk/a2z-universal-disc-mount/
    totahan joku tarjos jo edellisellä sivulla.. koitin keksiä jotain vaihtoehtoista.. :P

  6. #3876
    No niinpä näkyy. Olisi voinut vain sanoa että pojot tuohon suuntaan. Pahoitteluni tuplasta ja kiitos oikaisusta.

  7. #3877
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Missäspäin sä tota rojektia teet?

    ammattitaitoinen alumiinihitsari kyllä leipoo tuohon sun runkoon jarruadapterin sillai kiinni, että saa jarrun suoraan oikein kiinni.. vähän sähkölinnunkakkaa ja a'vot..
    Tampereella, mutta siis haluan nyt ensin itse katsoa saanko kehitettyä jotain tuohon itse. Sitten katsotaan niitä järkeviä vaihtoehtoja. Kiitoksia vain neuvoista

  8. #3878
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    357
    Pari kysymystä, mistä oli jo aikaisemminkin jotain puhetta. Jos nyt halvalla sais jostain tarjouksesta uuden stemmin ja uuden satulatolpan, niin kannattaako vaihtaa? Onko tuossa jotain turvallisuusriskiä, että tuollainen 10v vanha stemmi tai satulatolppa katkeaisi? Noilla ei nyt ole hirveän rankkaa ajoa vielä ajettu, mutta jos parilla kympillä saa lisää turvaa niin se on sen arvoista. Muuta etua tuskin uudella tolpalla ja stemmillä tuskin saa.

  9. #3879
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Nyt on oma maastopyöräprojekti polkaistu käyntiin. Tarkoituksena olisi saada kasaan hyvä do-it-all-pyörä. Pitäisi olla hyvä ajaa polkuja, alamäkeen, pivot-cuppia ja pitkiä maastopyörä tapahtumia/kisoja/lenkkejä. Rungoksi tulee SC Heckler vm2014 27,5" ja vanteetkin on nyt speksattu. Kehiksi tulee WTB i23 ja navoiksi SRAMIn x7 tai x9, en muista kummat. Ja nippanappelit oli jotkut kevytversiot että saadaan paino pidettyä järkevänä eikä menetetä mitään kestävyydessä. Vaihdevivut ja vaihtajat aika perussettiä, taakse slx+ ja vivut deoren vivut. Eteen tulee 3 rieskaa ja vaihtaja on joko deore tai slx, riippuen siitä käykö vanha kama vai ei. Nuo uudet Deoren vaihdevivut on kyllä hyvät! Yhdessä koeajopyörässä oli nuo kiinni ja tykästyin heti, ne on kevyet ja napakat käyttää. Kammetkin Deorea. Isoin kysymys kuuluukin, että mikä keula? Itse suosisin rokkaria, kun sitä pystyy laillisesti Kuopiossa huollatamaankin, mutta ei Foxikaan todellakaan poissuljettu vaihtoehto ole. Rokkarilta olen miettinyt Sektor Goldia, Revelation RCT3:a sekä uutta Pikeä. Tai sitten joku foxi Kaikki 150 millisiä, sektor on aika budjettikeula mutta kaiketi ihan hyvä sellainen. Revelation kiinnostaisi tällä hetkellä ehkä eniten, painokin pysyisi kurissa eikä hintakaan ihan mieletön ole. Pike voi olla mun ajoihin pikkaisen överi, mutta lienee oikeasti jo helvetin hyvä kapine. Tai sitten joku foxi Olisiko jollaine näkemystä asiasta, mikä olisi paras vaihtoehto tässä tapauksessa?

  10. #3880
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Pikelle ääni, Revelationikin käy kunhan siinä on ainakin 15mm läpiaxeli

  11. #3881
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Pikelle ääni, Revelationikin käy kunhan siinä on ainakin 15mm läpiaxeli
    Äbsölyyt. Pitää etsia paras ratkaisu kokonaisvaltaisesti. Keula ei saisi olla liian painavakaan, ettei pyörästä ihan mahdottoman painava tulisi. Eikä tietysti saisi olla aivan liian kalliskaan, eikä huono jotta sen vaihtamiselta vältyttäisiin.

  12. #3882
    Embrace the moment

  13. #3883
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    1.133
    Tällä viikolla pitäisi saapua Coticin Roadratin runko. Nyt pitäisi speksata että mikä vaihtaja (1x10 setuppia ajattelin) ja mitkä kiekot. Käyttö sitä työmatkaa sakkolenkillä ja ilman.

    Noita Shadow+ -vaihtajia mietin niin pysyisi ketjukin paikallaan, eihän sitä koskaan tiedä mitä reittiä tulee baarista oikaistua kotiin Tai jos tuohon joskus innostumaan toiset kiekot cyclorenkailla... Mutta mites tuo Zee, sitä saisi 11-34 (vai olikohan 11-36:llekin)?

    Entäpä sitten kiekoiksi, vähän speksailin alustavasti Mavic Crossoneja, 2085g per pari ja kai nuo tuollaista työmatka/baari-enduroa kestäisivät...
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

  14. #3884
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti xc-pyöräilijä Katso viesti
    Muuten olisi hyvä, mutta epäilyttää tuo huollattaminen kesken ajokauden. Tai siis sen hankaluus, jos/kun ajan keulan solmuun, niin sit se pitäis lähettää jonnekkin ja ja ja. Mutta ei mahdoton idea, minkähän hintainen tuo on?

  15. #3885
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jooseppi Katso viesti
    Muuten olisi hyvä, mutta epäilyttää tuo huollattaminen kesken ajokauden. Tai siis sen hankaluus, jos/kun ajan keulan solmuun, niin sit se pitäis lähettää jonnekkin ja ja ja. Mutta ei mahdoton idea, minkähän hintainen tuo on?
    Fillariosahan noita myy ja huoltaa. Hintaa ja saatavuutta kannattanee sieltä kysyä, arvioisin että 500-600e, siis melkein sama kuin pike tarjouksessa.
    Embrace the moment

  16. #3886
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti xc-pyöräilijä Katso viesti
    Fillariosahan noita myy ja huoltaa. Hintaa ja saatavuutta kannattanee sieltä kysyä, arvioisin että 500-600e, siis melkein sama kuin pike tarjouksessa.
    Nopsaan vilkaisin, niin saatavus taitaa maailmanlaajuisesti olla vähän heikkoa. Se ei sinänsä haittaa, runkokin on vielä matkalla muutaman kuukauden.. Tässä prokkiksessa yhtenä tavoitteena olisi saada kasaan suht huoltovarma/helppo paketti joka kallistaisi vaakaa valtamerkkien puoleen. Mutta mietitäänpä vielä.

  17. #3887
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti snowfake Katso viesti
    Tällä viikolla pitäisi saapua Coticin Roadratin runko. Nyt pitäisi speksata että mikä vaihtaja (1x10 setuppia ajattelin) ja mitkä kiekot. Käyttö sitä työmatkaa sakkolenkillä ja ilman.

    Noita Shadow+ -vaihtajia mietin niin pysyisi ketjukin paikallaan, eihän sitä koskaan tiedä mitä reittiä tulee baarista oikaistua kotiin Tai jos tuohon joskus innostumaan toiset kiekot cyclorenkailla... Mutta mites tuo Zee, sitä saisi 11-34 (vai olikohan 11-36:llekin)?

    Entäpä sitten kiekoiksi, vähän speksailin alustavasti Mavic Crossoneja, 2085g per pari ja kai nuo tuollaista työmatka/baari-enduroa kestäisivät...
    Tervetuloa kerhoon Mun sinkuloitu Roadrat on palvellut parisen vuotta arkipyöränä oikein hyvin. Talveksi vaihtuu vain nastat alle ja stemmi kääntyy nostaen stongaa hieman.

    Kokemusta ei noista kiekoista ole, mutta voisin kuvitella toimivan aivan hyvin Roadratissa. Mulla on itse kasatut WTB SpeedDisc + XT + DT Revolution. Niin ja stemmiksi kannattaa sitten jo valmiiksi varata pari senttiä lyhyempi, kuin mitä olit alunperin ajatellut...
    Mud, sweat and beers.

  18. #3888
    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    1.161
    Luvattuja tarkempia kokemuksia kiinakuitu-täysjäykkä-talvityömatkapyörä projektista. Mtbr.com keskustelujen perusteella päädyin tuohon runkoon (057) ja ostopaikkaan joka oli peter niminen myyjä xmiplay.com sivustolla. Vastaili meileihin muutaman minuutin viiveellä ja englanti oli ok, joten helppo oli vääntää paketti kasaan. Sieltä tuli kiekot, runko, satulatolppa pidikkeineen, stemmi, ohjaustanko, headset, etuhaarukka halutulla tavalla pinnoitettuna (kiiltävä vai matta ja maalaukset saa lisähintaan). Hintaa kertyi kuljetuksien, alv ja tullien jälkeen noin 1350 ja toimitus oli erittäin nopea eli noin viikko maalauksien tekemiset ja sitten noin viikko matkalla.

    Havainnot:
    Runko 1370g
    + kevyt hintaansa nähden
    + virheettömät sileät pinnat
    + rungon sisäiset kaapeloinnit
    + vaihdettavilla osilla pikalinkku tai läpiakseli taakse (otin molempia kahdet)
    + renkaat täsmälleen keskellä eli mittatarkkuus pääosin hyvä
    - sisäisissä vaihdekaapeloinneissa valmiiksi johteet eli vain kaapeli menee läpi mikä hieman panee miettimään mitä tehdään kun se sisäinen kuori kuluu pilalle (ilmeisesti sen saa pois poraamalla päistä irti ja sitten voi laittaa oman kuoren läpi)
    - pikalinkkukiinnitykselle vaihdettaessa piti vähän siivota ylimääräistä maalia/epoksia pois ennen kuin sovitepalat asettui nätisti
    - mukana tulleen headsetin yläpää meni runkoon jonkun 0,2 milliä liian alas niin että välyksiä riittävästi kiristettäessä tiiviste meni liian tiukasti runkoa vasten eikä ohjaus kääntynyt kunnolla. Tämä aiheutti kokemattomalle kokoajalle melko pitkät päänvaivat kunnes jonkun headset valmistajan sivuilta huomasin, että niihin valmistetaan ohuita sovitepaloja ja tein sitten sellaisen itse jostakin autotallista löytyneestä ohuesta rst-levyn palasta kulmahiomakoneella ja dremelillä. Olisi ihan kiva jos tuommoisia säätöpaloja tulisi headsetin mukana jos niitä kerran tarvii.
    - tarpeeton korvake etuvaihtajalle menevää kaapelia varten joka on ehkä hieman amatöörimäisesti pop-niitin näköisellä systeemillä rungossa kiinni

    Haarukka 569g
    + yhteensopivan näköinen rungon kanssa muodoltaan!! (yleisin vaiva mun mielestä täysjäykissä maastopyörissä on runkoon sopimattomat haarukat)
    + rengas asettui täysin keskelle
    - etulevyjarrun kiinnityskohdissa on jotain pientä heittoa kun kiristäessä meinaa väkisin vähän liikkua sivulle, useamman yrityksen jälkeen onnistuin kiristään paikalleen niin että jäi oikeaan asentoon
    - korvake etujarrun hydraulikaapelia kiinni samanlaisella amatöörimäisen näköisellä popniitilla kuin rungossakin etuvaihtajan kaapelin korvake

    Etukiekko 650g
    Takakiekko 799g (eli taita kiekot olla ihan samat ja painoero on vain vapaarattaasta)
    + ei turhia tarroja
    + kevyet hintaan nähden
    + tubeless compatible (mitä se sitten tarkoittaakaan? ainakin yhdellä teipillä tuntuu toimivan ja hyvin napsahti kohdilleen tubeless compactible kumit)
    + navoissa sentään oli valmistajakin yms merkitty (Novatec) joten niihin löytyy ohjeita ja varaosia tarvittaessa
    - 19mm sisäleveys taitaa olla liian vähän oikeille maastokäyttäjille, työmatka ja kevyt maastokäyttöni tuskin ongelma
    - painerajoitus rajaa käytön vain maastopyöriin

    Satulaputki 200g
    Satulaputken kiinnike 30g
    + ei valittamista mutta olisi varmaan pitänyt minun ajoasentoa varten ottaa setbackillä oleva, nyt meni satula aika taakse

    Stemmi 149g
    - headsettiä vasten kiristyvä reuna ei ollut suora vaan ottaa kiinni vain edestä ja takaa, toimii se niinkin mutta kyllähän sen pitäisi kai antaa tasainen tuki headsetin ylimmälle osalle
    - ruuvit kiristyksen jälkeen eri syvyydellä
    - en suosittele!

    Ohjaustanko 136g

    Pikalinkut 105g
    Ohjauslaakeri (ylä- ja alapää) 113g
    Satulaputken kiinnike 30g
    + näistä ei mitään erityistä sanottavaa (paitsi ohjauslaakerista se mitä rungon yhteydessä jo tuli kerrottua)

    Yleiset havainnot:
    + tärkeimmissä osissa oli laminoitu tuotantonumeroinnit ja tarkastusmerkintä tarroja oli ilmeisesti ihan EU vaatimusten mukaisesti
    - mitään käyttöohjeita tai edes valmistajatietoja ei ollut missään osassa eli kaikki näyttää täysin nimettömiltä


    Lisäksi sitten tilasin saksasta loput osat eli voimaansiirto ja jarrut 2014 XT palikoita paitsi keskiö ja kammet e*thirteen XCX+ sekä racefacen narrow-wide eturatas 34 piikkiä. Satula SQLab 611 (maantiepyörästä jo tuttu). Racing Ralph kumit ja talveksi IcoSpikerProEvot.

    Kokonaishinta nousi jonnekin 2500e tienoille, mikä sisältää jo kahdet kumit, varaketjut, Stanin tubeless kamaa moneenkin pyörään ja rasvoja yms moneen pyörään.

    Kokonaispainoksi tuli 8,8kg eli mielestäni hyvinkin vähän huomioiden ettei nuo osasarjat, satulat yms ole mitään kevennysosia vaan toimintavarmaa peruspalikkaa.

    Ja on se hauska ajaa. Sitäkin on uskallettu jo tehdä. Tuntuu ihan täysjousitetulta maantiepyörän jälkeen jos paineet on alhaalla. Wanhaan halpaan Nishikin 29 maasturiin nähden eroa on melkoisesti jokaisella osa-alueella.

    Homma meni lopulta tosi hyvin eli mitään vääriä osia ei tullut tilattua ja säätöä tuli lähinnä ohjainlaakerin asennuksessa ja keskiössäkin vähän. Ei tarvinnut edes mitään uusia työkaluja kun ohjainlaakeritkaan eivät nykyään ole enää mitään runkoon puristettavia ja poljinkeskiöksikin otin perinteisen kierteellisen (rungon saa myös BB30).


  19. #3889
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    146
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti frp Katso viesti
    [COLOR=#333333]Luvattuja tarkempia kokemuksia kiinakuitu-täysjäykkä-talvityömatkapyörä projektista. Mtbr.com keskustelujen perusteella päädyin tuohon runkoon (057) ja ostopaikkaan joka oli peter niminen myyjä xmiplay.com sivustolla. Vastaili meileihin muutaman minuutin viiveellä ja englanti oli ok, joten helppo oli vääntää paketti kasaan. Sieltä tuli kiekot, runko, satulatolppa pidikkeineen, stemmi, ohjaustanko, headset, etuhaarukka halutulla tavalla pinnoitettuna (kiiltävä vai matta ja maalaukset saa lisähintaan). Hintaa kertyi kuljetuksien, alv ja tullien jälkeen noin 1350 ja toimitus oli erittäin nopea eli noin viikko maalauksien tekemiset ja sitten noin
    Millaiset tulliprosentit tuli? Teitkö itse tullauksen netissä vai oliko virkailija paikalla ihmettelemässä? Mua peloteltiin hirveillä rangaistustulleilla ja siksi tilaus jäi odottamaan hamaan tulevaisuuteen vaikka samaisen Peterin kanssa postittelin.

  20. #3890
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    146
    Ainiin. Hieno pyörä.

  21. #3891
    Todella kiva malli. Mikä on hinta?

  22. #3892
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Rämälä Katso viesti
    ...ja siksi tilaus jäi odottamaan hamaan tulevaisuuteen...
    Et kai sää ole teräs-Ninerista luopumassa?


    ---
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti simons Katso viesti
    Todella kiva malli. Mikä on hinta?
    Johan frp tuon kertoi...

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti frp Katso viesti
    ...kiekot, runko, satulatolppa pidikkeineen, stemmi, ohjaustanko, headset, etuhaarukka.... Hintaa kertyi kuljetuksien, alv ja tullien jälkeen noin 1350...

    ...Kokonaishinta nousi jonnekin 2500e tienoille...


  23. #3893
    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    1.161
    Tulli pyörän osille on 4% plus alv eli yhteensä 28%. Tullasin netissä mikä onkin käytännössä ainoa tapa jos ei asu pääkaupunkiseudulla, koska se jäi tullattavaksi lentoasemalle Vantaalle. Kiinalaiset tekee laskun sille summalle jolle haluat. Itse tietysti rehellisena kansalaisena maksoin kaiken kuten pitääkin. Toisaalta jos en maksanut niin tuskin mainitisisin sitä tässä. Nettitullaus kyllä teki tullauspäätöksen ihan lennossa, joten joku tietokoneohjelma siellä päätökset teki. Toki niihin varmaan voi tarvittaessa joku ihminen puuttua jälkikäteenkin.

    Hinnat löytyy xmiplayn sivuilta ainakin suurin piirtein jos haluaa eri osia katsoa. Maalaus maksoi 65$ eli senkin voi säästää jos ottaa mustana eli hiilikuitu-näkyvissä-lakan-alla-pinnalla. Siitäkin sai muistaakseni valita haluaako tuon perinteisen shakkiruudukon näköisen hiilikuitupinnan vai unidirectional hiilikuitupinnan, jollaisia minun pyörän mustat osat ovat.

    Vaikka se palvelu siellä on hyvää ja ystävällistä niin kyllä kannattaa koko ajan varautua siihen, että ongelmien tullessa sieltä ei helposti mitää nkorvauksia tai uusia runkoja saa. Eli halvat hinnat, suurempi riski.

  24. #3894
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Melko makian näköinen paketti tuohon hintaan. Jos olisi ollut ylijäämäosaa omassa hyllyssä valmiina niin kokonaiskustannuksia olisi tullut tavallaan vielä vähän vähemmän.

    Pidän todennäköisimpinä että tuollaista osaa tulee ulos samoista paikoista jotka puskee isoille tunnetuille valmistajille bulkkiosia omalla logolla leimattavaksi. Varmaan siis ihan käypäsiä ja normaalia käyttöä kestäviä palikoita. Toivottavasti ei tosiaan tule mitään takuukeissin tyyppistä tai vastaavaa sitten tulevaisuudessa.

  25. #3895
    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    1.161
    Itse tehdessä saa aina osat, kuten esimerkiksi satulan, suoraan oikeaksi. Valmiita kun ostaa niin varsinkin satulan joutuu usein vaihtaan.

  26. #3896
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    1.133
    Jaahans Roadratti tuli... mistäs sit saatais tollaseen "hybridiin" sopivat kammet 1 eturattaalla? Joku ohjain/ketjusuoja pitäis sopia että voi pyhähousut jalas polkasta alepubiin. Nii ja mustat rattaat + kammet. Eikä tartte paljoa painaakkaan Jotain muuta ku ZEE (aika paksut kammet...) tai Alfine?
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

  27. #3897
    IncBuff Guest

  28. #3898
    Sram x01?


    Lähetetty Tapatalkista, pahoittelen kirotusvirheitä.
    Trek Rail | Camino Al | Taiga | Team Tuska

  29. #3899
    Liittynyt
    08/2010
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    14
    Surly cross-check alkaa olla valmistumaan päin, tällanen siitä sitten tuli. Osina kierrätettyjä Campagnolo Veloceja ja Campyn kiekot, Ritchey WCS putkiosaa, TRP mini-v jarrut sekä XT lukko/flatti polkimet tällaisen kulkimen päätarkoitusta ajatellen. Kiitos Fillaritohtorille kaapelistoppereista, niitä sainkin jonkun aikaa metsästää :-). Headsettiä pitää vielä säädellä tai viedä huoltoon.

    Mitoituksen puolesta tuo 54 cm runko näyttäisi tekevän aika agressiivisen asennon, stemi on 90mm koska Surlyssä lienee melko pitkä vaakaputki. No, arvuuttelemalla se eka fillari rakennetaan, eikö? ;-)



  30. #3900
    Liittynyt
    04/2008
    Paikkakunta
    Hyvinkää
    Viestit
    53
    Siitä pitäisi alkaa projektoimaan:


    Eli ison punaisen S:n Demo 8 runko tilpehööreineen saapui sumujen saarilta, kiitos vaan Freeborn.co.uk. Liikkeessä hukatun Thomsonin tilalle tuli Loaded X-lite tolppa ja iskarin kiinnikkeen nuppineulanpään kokoisesta maalivauriosta hyvityksenä ihka ilmainen spessun Phenom Expert -satula, ovh joku 130 taalaa. Lisäksi mukana tuli Cane Creekin tuplatynnyri -iskari sekä ohjainlaakeri ja PF30 -> BSA 83mm keskiöadapteri, tosin harkinnassa laittaa press fit -kupit siitä huolimatta

    Osat raapaistaan vanhasta mäkitykistä, poislukien keula joka siinä on 180mm Foxin Van RC2, eli tuplakruunu hakusessa ja harkinnassa marzun 888, miksei myös Boxxer tai Dorado kun Foxin nelikymppistä sekä vanhakoppaista Boxxeria on jo edellisissä pyörissä testattu. Muut osat ovat luokkaa X0 voimansiirto, e13 kammet, ratas ja ohjuri, Formula The One jarrut, Spank/Atomlab kiekot Maxxiksen nakeilla, Renthal fatbar jne.

    Pakettia kuoriessa alkoi hertsin verran harmittaa miiiiksi on jo lokakuu . Toivotaan että ostoksesta ei paljastu mitään isompaa hazardia, sulovileniä monesti rokotetaan takuuasioiden hoidon suhteen kun on ulkomailta halvalla ostettu, Freepornin palvelu oli erinomaista ostotilanteessa, mutta ongelmien ilmaantuessa liikkeet monesti punnitaan...

    TNT:lle pojot toimituksesta, neljässä päivässä runko UK:sta suomeen kuten seurannan aikataulussa lupasivat.
    Fat and Furious member of #tou mtb team

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •