FillariGiantElectrobikeHepha
Sivu 122 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22 72 112 120 121 122 123 124 132 172 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.631 - 3.660 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Ei niistä talutuksista kannata murhetta kantaa. Tunkkaaminen on jaloin tapa harrastaa maastopyöräilyä.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Miklo Katso viesti
    En huomannut lenkin lopussa kysyä, mutta millainen tuo oli sun mielestä verrattuna muihin torstailenkkeihin? Eli ajettiinko normaalia vauhtia tai oliko helpompia maastoja? Olin siis sun perässä tuleva ekakertalainen..
    Jos ykkönen on hitain vauhti ja nelonen kovin torstailenkkivauhti, niin keskiviikon lenkki oli kolmosta. Eli oikein sujuvaa oli meno, aika vähän joutui odottelemaan. Meidän hitain km-vauhti taisi olla 8 km/h, joskus on jouduttu menemmän jopa 6 km/h, että porukka pysyy kasassa.

Maaston vaikeusaste oli harrastajatasoa. Ei näillä torstailenkeillä ainakaan vaikeampia paikkoja ajeta ja jos ajetaan, niin sitten on vieressä helpompi vaihtoehto valita.

Sunnuntaicyclojen standardinmukainen etenemisnopeus on muuten 6,66 km/h. Siten letka etenee helvetin hyvin.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Lenkkinopeudet vaihtelee. Tänään ajettiin siten, että matkaa tuli kaksi ja puoli tuntia. Oikein mainiota menoa. Etenkin kun puolen vuoden tauon jälkeen olin liikenteessä punaisella pyörällä. Vanhassa vara parempi.

Sitä myös pohtinut, että Tahkoa varten treenaaminen on kovasti vaikeaa kun ei sopivia mäkiä löydy. Aina kun yritän taluttaa jonossa, niin kaikki muut vaan ajaa sujuvasti ylös. Taluta siinä sitten jonossa. No löytyi tänään sellainenkin ystävällismielinen mäki, jossa saatiin oikein kunnon Tahko-treeni. Nyt tunkataan...
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

Mä lähden ajelemaan la aamu klo 9, startti LVI-parkki. Suunta Palovuori, eestaas n. 60 (+?) km. Tauko Maskun Rivieralla. Hienoja polkuja ajettavana, vain pikku pätkiä tietä, ja vältellään jopa ryteiköitä. Mukaan saa tulla.

Onkohan nuo Piuhan (siniset) polut vieläkin hakkuiden pilaamia?

Surullinen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti artzi Katso viesti
    Mä lähden ajelemaan la aamu klo 9, startti LVI-parkki. Suunta Palovuori, eestaas n. 60 (+?) km. Tauko Maskun Rivieralla. Hienoja polkuja ajettavana, vain pikku pätkiä tietä, ja vältellään jopa ryteiköitä. Mukaan saa tulla.
    Voi keppi takavaihtajaan,

Tahtoa olis, mut ei pääs mukaan. On yksityistunti vedettävänä samaan aikaan. Mutta toivottavasti pian jotain tämän kaltaista uusiksi. Tuossahan olisi selvästi vilvoittelun paikka rivieralla pulahtamalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korhonen Katso viesti
    Sitä myös pohtinut, että Tahkoa varten treenaaminen on kovasti vaikeaa kun ei sopivia mäkiä löydy. Aina kun yritän taluttaa jonossa, niin kaikki muut vaan ajaa sujuvasti ylös. Taluta siinä sitten jonossa.
    Heh tuttu tunne viimekesältä, porukkaa lappaa ohi vasemmalta ja oikealta. Kiltisti siellä mäen päällä on aina odoteltu, joten ei tuosta mitään pahaa mieltä ole jäänyt, ainoastaan kasvanut motivaatio treenata mäkiä.

Minkälaista vauhtia ja kokonaisaikaa reissulle on ajateltu? En tiedä vielä kestääkö mun leikattu käsi noin pitkää ajoa, mutta se selviää kokeilemalla. Tuossa olisi hyvä testi, että kannattaako mun yrittää iloisen raskasta turun kiertoa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Minkälaista vauhtia ja kokonaisaikaa reissulle on ajateltu? En tiedä vielä kestääkö mun leikattu käsi noin pitkää ajoa, mutta se selviää kokeilemalla. Tuossa olisi hyvä testi, että kannattaako mun yrittää iloisen raskasta turun kiertoa.
    Vauhti ei varmaankaan ole ihan yhtä kova kuin Matin retkellä. Polut on aika hyviä tuolla matkalla. Mulla on koko päivä aikaa, mutta taisi siinä mennä 7 h yksin nautiskellen. Tien yli mennään monta kertaa, pääsee helposti pois kesken retken.

Turun kierto

18. päivä lähestyy.

Turun kierto ajetaan myötäpäivään. Aikataulu jotakuinkin seuraavan kaltainen: (noinaikoja)

08 lähtö Kaarinan Hongkongilta, Laasmäenkatu 6 - Koristo, Lemunniemi, Vaarniemi, Katariina
    10 Uittamo - Ilpoinen, Luolavuori, keskustan liepeet, Pahaniemi
    12 Pansio-Perno - Upalinko, myyttinen Temppelivuori, Krookila
    - tällä välillä munkkikahvit
    14 Raisio Kerttula - Kullaanvuori
    16 Hauninen - Mälikkälä, Runosmäki, Oriketo
    18 Halinen - Ravattula, Littoistenjärvi
    20 lähtöpaikka

Keli ja porukan koko vaikuttavat aikatauluun, mutta näin suurinpiirtein.

Reppuun toimintakyvyn säilymisen takaavaa evästä, taukolämmikettä ja vaikka kuoritakki sateen varalta. Ja tietty fyrkkaa. Vettä tankataan lähikaupoista, kukaan tuskin täydentämättä koko matkaa ajaa. Kaljakin on kiva, jos on kuuma.

Vauhti tulee olemaan tasaisen leppoista. Kun mennään koko päivä, suurimmat kaahailunhalut karisevat jossain kohtaa. Mukaan pääsee matkalta ja matkan varrelta pääsee sujuvasti myös evakuoitumaan. Letkan paikan tiedustelut puhelimitse nolnelnol 5510232

Jos haluaa kokea rajoilla ajelun ilon, tämä on juuri oikea retki bonkata hallitusti. Vetäjä ei ainakaan meinaa säästää itseään paskankaan vertaa.

Teille hyväkuntoisille tämä on uhosta huolimatta helppo nakki.

Että tervetuloa. Ensi lauantaina poljinkammet takovat rämeiden primitiivistä rytmiä.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Aloitan tankkauksen välittömästi.
    Suo, kalja ja läski.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korhonen Katso viesti
    Lenkkinopeudet vaihtelee. Tänään ajettiin siten, että matkaa tuli kaksi ja puoli tuntia. Oikein mainiota menoa. Etenkin kun puolen vuoden tauon jälkeen olin liikenteessä punaisella pyörällä. Vanhassa vara parempi.

Sitä myös pohtinut, että Tahkoa varten treenaaminen on kovasti vaikeaa kun ei sopivia mäkiä löydy. Aina kun yritän taluttaa jonossa, niin kaikki muut vaan ajaa sujuvasti ylös. Taluta siinä sitten jonossa. No löytyi tänään sellainenkin ystävällismielinen mäki, jossa saatiin oikein kunnon Tahko-treeni. Nyt tunkataan...
    Tässähän ilmenee selvää käyttöä kyvyilleni. Pari kertaa Akin vetämillä lenkeillä olleena pelkään vaan pahasti, että muodostaisin jonon yksin. Harkintaan kuitenkin...
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Onkohan nuo Piuhan (siniset) polut vieläkin hakkuiden pilaamia?
    Mä olen mukana, kuin p..äpukama - tuskin kokomatkaa, mutta tämän näkee huomenna. Kiire ei oo mihinkään, mutta kuntoa ei juuri miksikään. Piuhan tämän vuoden kunnosta ei ole kokemusta - viime vuonna se oli ainakin tekemätön rasti hakkuiden takia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sti Katso viesti
    Mä olen mukana, kuin p..äpukama - tuskin kokomatkaa, mutta tämän näkee huomenna. Kiire ei oo mihinkään, mutta kuntoa ei juuri miksikään. Piuhan tämän vuoden kunnosta ei ole kokemusta - viime vuonna se oli ainakin tekemätön rasti hakkuiden takia.
    Just näin! Mää myös. Ja kun nukun kuitenkin pommiin, niin soittelen veturille ja teen treffit johonkin.
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

Reenailtiin ehtoolla koiran kanssa.

Kuvat Mika Harju 2013
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Vauhti ei varmaankaan ole ihan yhtä kova kuin Matin retkellä. Polut on aika hyviä tuolla matkalla. Mulla on koko päivä aikaa, mutta taisi siinä mennä 7 h yksin nautiskellen. Tien yli mennään monta kertaa, pääsee helposti pois kesken retken.
    Otin sisurit pois ja litkutin renkaat. Jos vielä aamulla on ilmat tallella, niin enköhän lähde polkemaan lvi parkkia kohden.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Otin sisurit pois ja litkutin renkaat. Jos vielä aamulla on ilmat tallella, niin enköhän lähde polkemaan lvi parkkia kohden.
    Yleensä ilmat katoaa just ekana yönä, mutta ajaessa pitää hyvin. Onglmarenkaatkin yleensä tiivistyy kokonaan muutamalla uusintapumppauksella ja aina välillä ajamalla.

Matti näemmä säästää renkaita, kun ajelee vallan ilmassa. Mahtaa hauva ihmetellä kuka tuo kahjo on kun lentää perässä...

Ilmat sisään aamulla ja pumppu matkaan.

Matti näemmä säästää renkaita, kun ajelee vallan ilmassa.
    Helpompi vetää, kun vierintävastus jää pois!
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Onko tässä Matin ajossa nyt kyse siitä paljon puhutusta "flow"sta?
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Kiitokset vielä kertaalleen tämän päivän ajoseuralle & vetäjälle - hieno lenkki, hyvä sää ja mahtava seura. Uuttakin saattoi jäädä mieleen, kun kaikki kasitien länsipuolella oli mulle vierasta. Kotoa kotiin 6h8min, 60,4km - me happy

Mahtava ajelu, hienoja polkuja! Kiitos Artzi, Moonlander & muut. 8h ja 70km, reitti: http://www.endomondo.com/workouts/188182884/1617368

Kiitos kuskeille, ilo oli ajella, kun tuo 6 kuskin jono kulki niin jouhevasti. Ihan pienistä (?) eksyilyistä huolimatta tuli ajettua suuniteltu reitti ja vähän päälle. Eka yli 3 tunnin ajo itsellä tänä keväänä, erinomainen oman ajokunnon testi kesää varten, tulis vaan ne lomat...

Kiitos Artzi & muut. Oli hieno reissu upeassa säässä ja seurassa. Nyt tietää hyvin mihin uskaltaa kesällä ryhtyä. Lähti kesän lenkit mukavasti käyntiin.

Bikeshoppi näkyy mainostavan pyörän ostaessa kaupan päälle tablettia: http://www.bikeshop.fi/Evon_29er_Deo...pa/pEVON29DE9/

Toivottavasti kukaan ei ryhdy tarjoamaan kaljalaatikkoa pyörän kylkiäisenä. Ei mahdu kellariin eikä luottokortille. Tää on taas viittä vajaa lapasesta koko touhu.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Sunnuntaicyclo starttaa huomenna klo 19 Kuusiston mäen päältä eli heti siitä sillan vierestä. Käydään ajamassa Kuusiston polut.

Re: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Mikähän osa tosta rokkarin keulasta puuttuu? Onkohan siinä ollut pelkkä tulppa vai jotain hienompaa joustomekaniikkaa?

Siinä on tulppa, ja sitten 2,5 mm kuusiokolo siellä uumenissa. Floodgaten säätö.

Tai siis pitäisi olla.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Re: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Tarkoitit varmaan, että purkkaa läpeen ja up around Turku.

Kunhan keula on koko ajan lukossa kaikki on hyvin.

Jos tarvetta, mulla on kaksi vainajarebaa kellarissa, joista saa irrotettua varaosia.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Ugh. Minä elän. Ei ollut mykoplasmaa, toisin kuin epäiltiin, vaan ainoastaan tyhmä pakkosataselle lähtevä sielu sairaassa ruumiissa. Nyt on jälkitaudit sairastettu, tänään kävin varovaisesti maantielenkillä, ja hyvältä tuntui, huomenna yritystä maaston puolelle ensimmäistä kertaa sitten maaliskuun loppupuolen. Ehkä tämä tästä taas. Iltasella huolsin maastopyöriä ja ajelin pihassa ympyrää poikamaista intoa puhkuen. Ehkä Turun kierto on sittenkin mahdollisuuksien rajoissa, ainakin osa matkaa.

Kuinkas kuivaa tuolla metsässä nykyään on?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •