ElectrobikeGarminGiant
Sivu 24 / 107 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14 22 23 24 25 26 34 74 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 691 - 720 / 3210

Aihe: Valkeakoski!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korpela Katso viesti
    Kattelinkin töistäpaluumatkalla niitä jälkiä. Paikoin oli jo pehmeää, joten tän talven viimeisiä aletaan viedä. Mutta kyllä polut keskimäärin kantaa vielä niin kauan, kuin yöpakkasia riittää. Sitten koittaakin se tolkuttoman pölyinen maantiepyöräilykuukausi, jolloin ei metsiin ole oikein asiaa.
    Aika hyviä pakkasia näyttäisi vielä riittävän ainakin nykyennusteen mukaan, mutta kyllä tuossa päivällä jo muutamissa kohdissa hiukan pehmeää oli varsinkin aukkopaikoissa.
    Musha rain dum a doo, dum a da

Mistäs sinne Rutikselle moinen polku lähtee?

Käytiin itse avaamassa Jeren fillari kausi pyörittelemällä "nurkilla" mietittiin muuten pyörittelyä perjantaille eli olisiko lähtijöitä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hape72 Katso viesti
    Mistäs sinne Rutikselle moinen polku lähtee?

Käytiin itse avaamassa Jeren fillari kausi pyörittelemällä "nurkilla" mietittiin muuten pyörittelyä perjantaille eli olisiko lähtijöitä?
    Toi Taivalpirtille menevä polku (jota Aki on täällä mainostanut) lähtee Koskista katsottuna vasta Vähäkausjärven jälkeen, ja on siis osa tuota pirkanhölkän reittiä. Muutenhan sinne Rutajärvelle pitää pyöritellä noita metsäteitä tyyliin Leppäjärventie-Rutajärventie. Siitä Rutiksen "laita nimi vihkoon" kohdilta sitten pääsee jo pyörälläkin laskettelemaan jäälle ja siitä eteenpäin.

Itse en ehdi perjantaina, kun pitää lähteä kuntoutumaan Peurungan kylpylään liikunnan riemuihin pariksi päiväksi, mutta sunnuntaina ja maanantaina sitten toki ajetaan

...mietittiin muuten pyörittelyä perjantaille eli olisiko lähtijöitä?
    Tännekään ei perjantai sovi, mutta lauantaiaamu saattaisi kelvata.

Hape, sä kun pyörittelet liikuntatoimea pikkurillisi ympärillä niin mitenkähän siellä suhtauduttaisiin ajatukseen "rakentaa" Korkiksen laskettelurinteeseen jonkinlainen serpentiinipolku? Ei haittaisi talvella laskettelua eikä varmaankaan haittaisi kesälläkään ketään

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBwannabe Katso viesti
    Hape, sä kun pyörittelet liikuntatoimea pikkurillisi ympärillä
    ...öö tota...tuskin mutta kyllähän me voidaan lähteä moista ehdottamaan heille sillä rahalliset panostukset XCO tai XCE radan "rakentamiseen" olisi melkoisen pienet.

Aki olisiko lauantaina aamulähtö?

Tarvitaanko moisen radan rakentamiseen lainkaan rahaa...? Minä voin ainakin lähteä talkoilemaan, jos lupa saadaan. Siitä syntyisi sitten samalla kätevästi kellotuspolku kesäksi.

Kävin varhaisaamun kiirasajelulla. Lintutornille pääsee nyt jäätä pitkin.

Lauantain aamulähtö kuulostaa alustavasti hyvältä, mutta pitää vielä varmistaa asia hallitukselta. Kuinka aikaisin olisit lähdössä?

Tarvitaanko moisen radan rakentamiseen lainkaan rahaa...? Minä voin ainakin lähteä talkoilemaan, jos lupa saadaan. Siitä syntyisi sitten samalla kätevästi kellotuspolku kesäksi.

Kävin varhaisaamun kiirasajelulla. Lintutornille pääsee nyt jäätä pitkin.

Lauantain aamulähtö kuulostaa alustavasti hyvältä, mutta pitää vielä varmistaa asia hallitukselta. Kuinka aikaisin olisit lähdössä?
    No viddu, mä oon tästä just lähdössä ajelemaan ja mietin että kävisin Rapolan katsomassa, olisin toki liittynyt vielä aikaisempaan "ryhmään" jos olisin tiennyt.

Liittyykö tuo kuva muuten siihen, että vaimolta pitää kysyä lupa Infoan Rapolan tilanteesta kun palailen.....

edit: Rahaa ei varsinaisesti tarvita, mutta jotain "soraa" siihen olisi hyvä saada alle, koska muuten tuo alkaa sateella hajoamaan ja "mutailemaan" aika pahasti. Eilen tästä Hapen kanssa muutama sana vaihdettiinkin.

No viddu, mä oon tästä just lähdössä ajelemaan ja mietin että kävisin Rapolan katsomassa, olisin toki liittynyt vielä aikaisempaan "ryhmään" jos olisin tiennyt.
    Lähdin jo ennen aamuseiskaa liikkeelle, jotta pääsi ajelemaan varmasti kantavilla poluilla. Ei kai noin aikaisin kehtaa muita häiritä...

Olisko startti kymmeneltä vai pitäisikö varmistaa polkujen kantavuus aiemmalla lähdöllä?

Olisko startti kymmeneltä vai pitäisikö varmistaa polkujen kantavuus aiemmalla lähdöllä?
    Kyllä polut varmaan kantaa. Todellinen syy tämänaamuiselle seiskalähdölle oli siinä, että täytyi ehtiä pojan kanssa neuvolaan jo 11:n jälkeen.

Mulla on lauantaillekin hiukan aikataulupaineita, sillä tarttis olla jo puoliltapäivin takas kotona. Lähdenkin varmaan jo ysiltä poluille. Tuunko kuitenkin kympiksi Salelle, vai löytyykö aikaisempaan starttiin intoa?

Vähän oli pehmeää jo tuossa puolenpäivän jälkeen muutamissa kohdissa, joten aikainen lähtijä polut ajaa...

Rapolassa on polut hienossa ja hyvässä kunnossa, myös koko pätkä huipulta Kutastentielle on hyvää baanaa.

Kylläpä näyttää herkulliselta toi Rapolan baana. Pitäiskös maanantaiaamulle viritellä yhteislenkki? Mutta mulla on silloinkin aikataulupaineita, joten aikainen startti ei haittaisi.

Kylläpä näyttää herkulliselta toi Rapolan baana. Pitäiskös maanantaiaamulle viritellä yhteislenkki? Mutta mulla on silloinkin aikataulupaineita, joten aikainen startti ei haittaisi.
    Joo ilman muuta maanantaille yhteislenkkiä, ja mitä aiemmin sen parempi (johonkin kohtuuteen toki raja)

...vai löytyykö aikaisempaan starttiin intoa?
    sopii eli ysiltä Salelta vai vielä aiemmin?

Ysi on hyvä starttiaika lauantailenkille. Nähdään Salella silloin!

Mä lähden nyt pariksi päiväksi "leirille" ja kun tuun huippukunnossa takaisin, niin lenkeillä ei enää HILJAA ajeta (tai sit talutetaan kaikki ylämäet)

Hiljaa ajamisen vastakohta on kai jatkuva metelöinti ajon aikana.

Käytiin hapen kanssa kieputtelemassa kolmisen tuntia.

Kiitokset Akille lenkkiseurasta.

By the way...olkapää punoittaa lupaavasti

By the way...olkapää punoittaa lupaavasti
    Petäjä oli vahva... Ainoastaan MTBwb:n kaltainen karpaasi saa puutkin kaatumaan tieltään.

Kuinkas aikaisin pääsiäismaanantain Rapola-kärsimysretki alkaa? Tänään puhuttiin hapen kanssa, että Sale klo 8 vois olla bueno, mutta kelpaako tällainen muille?

klo 8 on bueno ainakin mulle, mutta uhot kovaa ajosta voi vetää villakoiran viikseen. Kaikille mukaan uskaltaville lupaan mtbmaastojoukkueen pullot akin nimmarilla ja hiljaa ajetaan, koska matti nykänen (no caps lock today) alkaa just. Ja jos joku, niin masa+habaoba on se the juttu.... hajotkaa, ja tulkaa hakemaan pullot maanantaina niin kauan kuin riittää

Sale klo 8
    Ainakin alustavasti sopii, lähtijöitä meiltä lienee kaksi.

Täällä on ankara troppaaminen käynnissä, jotta pääsen huomiselle lenkille mukaan. Tänään musta ei olis lenkille ollut, mutta Rapolan kutsu on niin voimakas, että yritän saada itteni iskuun aamukasiin mennessä.

...mutta Rapolan kutsu on niin voimakas, että yritän saada itteni iskuun aamukasiin mennessä.
    Aamustartti ajettiin 4 ajajan voimin. Kierrettiin kaikki perinteiset pätkät ja kiivettiin ihailemaan Rapolan maisemia. Ajoaikaa taisi porukalle tulla välillä 3.5h-5h. Eipä keli olisi voinut paljoa parempi olla ja polut olivat hienossa kunnossa.

Ajoaikaa taisi tulla 5h.
    ...sit pienen sakkoringin ajoitte

Kiitokset kaikille mukana olleille.

...sit pienen sakkoringin ajoitte
    Ollaan vaan niin hitaita että meni Lotilassa aikaa

Kyllä se hitaus tuli täältä päin, sanoisko nätisti näin, et pohkeet tuli kyllä ajettua ns. loppuun

Tommonen oli mun 4,5h reitti http://www.sports-tracker.com/#/work...tniqttjd3k97uf

klo 8 on bueno ainakin mulle, mutta uhot kovaa ajosta voi vetää villakoiran viikseen. Kaikille mukaan uskaltaville lupaan mtbmaastojoukkueen pullot akin nimmarilla ja hiljaa ajetaan, koska matti nykänen (no caps lock today) alkaa just. Ja jos joku, niin masa+habaoba on se the juttu.... hajotkaa, ja tulkaa hakemaan pullot maanantaina niin kauan kuin riittää
    Tältä rannikolta olis yksi varaus jos onnistu ja varasto ei o ihan heti tyhjä. Ota mukaan kun on kisa tiedossa !!!
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    Tältä rannikolta olis yksi varaus jos onnistu ja varasto ei o ihan heti tyhjä. Ota mukaan kun on kisa tiedossa !!!
    Jätän sulle yhden talteen vaikka muut saisinkin menemään, mikä ei kyllä vaikuta todennäköiseltä

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •