Alkujaan tämän lähetti
karhile
Eipä ole näistä AyUpeista täällä paljoa kirjoitettu, jos nyt ylipäätään ollenkaan, vaikka testeissä tuntuvat pärjäävän erinomaisesti. Itsellä on ollut pyörässä tuollainen jo kaksi vuotta ja tyytyväinen olen ollut.

Alkujaan tämän lähetti
karhile
Tuliko tilaus muuten tullin kautta? Pitäisi varmaan tilata itsellekin toinen vielä kypärään.
Mulla ollut AyUpin V4 tanko+kypärä -setti suurempitehoisilla (+40%) ledeillä kohta vuoden.
Tilaus tuli tulliin, josta tuli paperilla ohjeet tullaukseen. Hintaa tuli toimituskuluineen ja tulleineen muistaakseni himpun alle 400e. Maksun jälkeen kuriiri toimitti valot kotiovelle.
Hinnasta voi olla montaa mieltä, mutta kertaakaan ei ole jäänyt pimeällä ajamatta valojen takia. Sysipimeällä marraskuisella rankkasateellakin näki ajaa hyvin. Ainakin multa loppuu usko ennemmin kuin valo polulta. Kypäräsetti on sen verran kevyt että ennen pimeän tuloa meinaa oksat kolista valoihin, joiden olemassaolo meinaa unohtua. Akunkestoa ei ole tullut testattua, kun pimeällä lenkit on olleet pisimmillään n. 2h. Vertailukohtaa mulla ei ole kuin Sigman Mirage tuplahalogeeneista, jotka oli lelut kun vertaa näihin vaikka niilläkin näki jotenkin ajaa polulla sen vajaat 1,5h. Ay Upeilla pitäisi päästä täydellä tehollakin 3,5h.
http://www.ayup-lights.com/systems/l.../v4-adventure/
JK71 muokkasi tätä : 11.10.2012 at 20.35
Syy: linkki unohtui
Oletko nahnyt varastettua fillariani?
Metallinvihrea -97 Tunturi Kayapo
-hopeinen 70mm Marzocchi keula
-hollowtech keskio
-mustat DMR V8 avopolkimet
Kirjanmerkit