Mun piti kirjoittaa tänne ihan samaa. Ensviikolla sopis ainakin itselle. Maantielle vai maastoon?
Mun piti kirjoittaa tänne ihan samaa. Ensviikolla sopis ainakin itselle. Maantielle vai maastoon?
hmm... jotenkin tuo maasto houkuttelis mua enempi.
Lauantaina mulla olisi aikaa. Sunnuntai ja alkuviikko menee reissun päällä.
Lauantaille voisi pienen saunalenkin viritellä?
Huomenna lenkille...
Juu meikäläinen mukana lauantaina maastossa.. mihinkäs aikaan olis lähtijöitä?
Olisko klo 16 hyvä?
Huomenna lenkille...
Eiköhän mekin tuoksi keretä jo Kouvolaan. Osiko taas tuo jäähallinparkkis hyvä mesta? Katotaan sit mihin siitä suunnataan.
Voidaan lähteä myöhemminkin, jos tulee kiire.
Olisiko klo 17 parempi.
Huomenna lenkille...
Kannatan kello 17 parkista lähtöä
Lukitaan aika, eli Lauantaina 13.8.2011 klo 17 jäähallin parkista lähtö.
Ajellaan joku pari tuntia.
Huomenna lenkille...
Ilmatieteenlaitoskin on ottanut sadepisarat pois kartalta.
Eli klo 17 tänään jäähallilla.
Huomenna lenkille...
Mäkin tulen.
Edit: Jos saan noihin vaihteisiin jotain järkeä, rutisee ja ritisee kokoajan. H-säätö ei liikuta vaihteensiirrintä ollenkaan..
Jääkin tämä lenkki väliin kun hellapoliisi ilmoitti että on parempaa tekemistä illalla o_O. Lähden nyt kyllä ajelemaan että ehkä kohdataan jossain vaiheessa.
Ja täällä me ajettiin.
Jees, hyvä kaksituntinen oli ja suurin haveri taisi olla allekirjoittaneen piilarin irtoaminen alamäessäOnneksi oli peilipintaisia ajolaseja porukalla, niin saatiin piilari takaisin sinne mihin se kuuluu
![]()
Huomenna lenkille...
Ja tuonkin pettymyksen korvasi pehmis nipalla... ja kylmä olut kotona ei myöskään laskenut fiilistä![]()
Juu oli kyllä hyvät ajot ja nipan burgerioma trackeri antoi tällästä käppyrää:
http://www.sports-tracker.com/#/work...bici0hbjtblbps
Tosin heitin vielä ketunlenkin kotio mennessä, ja yhet pikku otb:t pimeessä metässä![]()
Mä taidan tänäänkin iltasella ajella jotain pikkulenkkiä. Jos vaikka vähän mäkitreeniä mielakassa kävis ajamassa.
Hiljasta pitelee..Lähtiskö ketä loppuviikon puoliskolla maastoon ?
Jep, sopii minulle.
Huomenna lenkille...
Jos menette maastoon, niin ei ainakaan kannata pysähtyä keskellä metsää.Maanantaina poistin vaatteista tarkalleen 38 hirvikärpästä työpäivän päätteeksi.
Vähän nihkeälle näyttää sää, mutta jos huomenna kävisi vielä kerran tempoa koittamassa ennen muuttoa takaisin Joensuuhun torstaina.
Itsekin voisin lähteä, niin ei tartte aina yksin kaatuilla. TO/PE käy mulle.
Meinasitko kunnon rääkkäyslenkille vai ihan perussettiä?
Jos viittasit tuohon tempoon, niin se käytiin ajamassa tänään random5 ja parin KoPy:n kaverin kanssa.
7 km tuntuu pitkältä matkalta, kun yrittää ajaa kovaa
Ajelin takaisin Kouvolaan Myllykosken kautta ja rantatiellä tulikin Tallinen vastaan ja ajettiin Ummeljoen/Korian kautta kouvolaan.
Eli yhteislenkkihän siitäkin tuli![]()
Huomenna lenkille...
Mä oon viel vähä pihal mikä on mikäkin laji =)) Mut kuitenkin kävin n. 10 kilsan lenkil ja siitä noin 2.5km maastossa ja jotenkin tuntui rankalta muutaman kaljan jälkeen. Mut tulipahan ohitettuu taas kaikki mahdolliset samaan suuntaan menevätJa muutama kommentti pyörästäkin kuului jossain kaukana takaoikealla
Oletteko menossa torstaina tai perjantaina polkemaan? Mulla sattuis silloin iltapäivä vapaat. Ainut vaa että en tiedä kestääkö kunto teidän seurassa![]()
Mä kävin tänään heittämässä 37km lenkin maastossa pääosin joten voi olla ettei huomenna tai perjantaina vauhti ole kovaa jos mun seurassa ajaaPitäis kyllä ennen seuraavaa lenkkiä käydä ton Trekin keskiö kiristyttämässä kun natisee niin perkeleesti, ja vasta 1100km mittarissa..
No sun tahdissa saattaisin pysyä perässä huomennaItellä on vast joku 200km takana ja takarenkaan keskiöst kuuluu vikinää mut se kait johtuu rasvauksen puutteesta ja öljyt saan vasta perjantaina ostettua. Ekan huollon jälkeen ei oo tullu paljoo ajeltuu, ehkä se vikinä johtunee siitä että tykkään polkea vesisatees maastossa
Mut jos sulle huomenna passaa joskus klo 15 jälkeen niin voisin lähteä mukaan.
Perjantaina aamusta viimeistään taasen nokka kohti Kouvolaa... mukaan lähtee maantiepyörä vähän pakon sanelemana... (= maasturista meni saintin mediumi häkkinen vaihtaja räks-poks-poikki) Pe. iltana ois tarkotus käydä juoksemassa se vartti action run siinä utin maisemissa mutta la-su-ma-ti vois olla maantielenkin paikka jos kelit ei oo aivan kaameet.
Kirjanmerkit