Saitte ylipuhuttua. En mä niitä Podiumeita osta, koska en mä niillä oikeesti mitään tekisikään. Kunhan vaan leikittelin ajatuksella keventää fillaria. Inhottava sairaus tuo keventely. Aika kalliiksi nuo Podiumit kyllä tulisi jos about vuoden välein puskisi joku pinna takakehästä läpi.

Lainaa viestiä vastauksessa
Alpinet on järkevät kehät kisaamiseen, ei muita tarvikkaan.
). Kehät taas aiheuttavat sen että tulee ajettua aivan liian varovasti maastossa vaikka kuskilla on painoa vain vähän enemmän kuin keijukaisella. Kun ei kalliita vanteita haluaisi rikkoa. Jos saan aikaiseksi niin vaihdatan compin pinnat noihin, vaihdan joka tapauksessa alpineihin jos menevät rikki. Podiumit/racet on tehtykin kulutustavaraksi mutta ei ne silti järkevimmät vaihtoehdot ole. Sellanen vajaa 1500 g kiekkosetti on mun mielestä kevyin järkevä ei-hiilari kiekkosetti (hiilarikiekoista ei mitään kokemusta), on tarpeeksi jäykkä ja tarpeeksi kevyt.
Eniten se rengas taitaa kuitenkin antaa sivuttaissuunnassa periksi.
. Löysät pinnat ne onkin katkenneet mm kakkosnelosen parilla sadalla kilsalla meni yx, kun ei viitsinyt pinnoja käymään läpi kesken ajojen. Ennen tapahtumaa kiristin kyllä. Muullon tainnut olla ennemminkin huolimattomuutta.

Kirjanmerkit